.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 08:07:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,6 coupe] V power racing?
PostNapisane: 13.lip.2006 15:42:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Witam mam małe pytanie czy sa jakies przeciwskazania do zatankowania v power a konretnie v power racing do coupe 2,6 v6 96r Prosze o krotką odpowiedz mozna czy nie mozna.bede wdzieczny za odpowiedz.Pozdrawiam :peace:

_________________
Coupe 2,6 V6 ABC 96rok,
Zapraszam do odwiedzania www.audi80.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 15:46:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
a co, w trase Ci sie spieszy? :D

Nie ma zadnych przeiwskazan, odczuje to raczej jedynie Twoj portfel :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 15:55:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Takze z tego co wyczytałem w szukajce i po twojej wypowiedzi rozumiem ze nie bedzie zadnej najmniejszej roznicy w dynamice auta? Czy moze jakias roznica bedzie odczuwalna? :peace:

_________________
Coupe 2,6 V6 ABC 96rok,
Zapraszam do odwiedzania www.audi80.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 16:04:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
żadna.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 16:39:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Dobra dzieki wielkie to tyle.Pozdr :peace:

_________________
Coupe 2,6 V6 ABC 96rok,
Zapraszam do odwiedzania www.audi80.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 16:43:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Czym lepsze paliwo tym mniej go spala, a jak chcesz się pospieszyc to kup na shell nitrometanolo jest w takich litrowych i dolej do szbiornika zobaczysz co się bedzie działo :P

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 16:49:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Jack nitrometanolo powiadasz! Nie słyszałem, i bez obaw moge go dolac do 2,6 V6, czy ma to jakis znaczacy wpływ na zdrowotność silnika? i ile tego dolać. :diabel:

_________________
Coupe 2,6 V6 ABC 96rok,
Zapraszam do odwiedzania www.audi80.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 17:01:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Kilka razy mozesz dolac do paliwa bo on ma 105 oktanow ale zeby caly czas to odradzam bo swiece poplyna a i z biegiem czasu chyba tloki tez. Dla sprawdzenia czasami mozna dolac, zreszta myslisz ze ferrari f1 jezdzi na vpower zwyklym i auta WRC tez na zwyklym jezdza????. Oni leja nitrometanol i dlatego tak z rurki strzela i ten caly ogien leci :P swoja droga kosztuje litr okolo 6,5 :D

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 19:53:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Jack napisał(a):
Kilka razy mozesz dolac do paliwa bo on ma 105 oktanow ale zeby caly czas to odradzam bo swiece poplyna a i z biegiem czasu chyba tloki tez. Dla sprawdzenia czasami mozna dolac, zreszta myslisz ze ferrari f1 jezdzi na vpower zwyklym i auta WRC tez na zwyklym jezdza????. Oni leja nitrometanol i dlatego tak z rurki strzela i ten caly ogien leci :P swoja droga kosztuje litr okolo 6,5 :D
Z rurki strzela podtrzymanie turbo mister Jack, a paliwko jest rajdowe elfa 26 zeta literek i rozpuszcza zwykłe przewody paliwowe np.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 19:55:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
V power racing na hamowni w Lancer evo 7 dało 5 KM wiecej, tak wiec w Twoim słabym, aczkolwiek zacnym silniczku raczej przyrostu nie poczujesz.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 21:48:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a co to ma do rzeczy ? Lancer mógł być wystrojony na 98 i wlanie lepszego paliwa praktycznie nic nie zmieni. Gdyby był przestrojony po zalaniu vpower to miałby pewnie z 20 km więcej.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 22:19:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Zalałem dziś vpowera ale nie racing, i w sumie roznicy nie wyczułem co prawda zalałem go pierwszy raz wiec moze po 3 4 tankowaniu cos sie zmieni ale moze sie myle (albo oszukuję).Z drugiej strony byłem zmuszony do powrotu do domu od razu ze stacji(siła wyzsza) wiec mozliwe ze nie zdązyłem czegos poczuc chociaz sie starałem.W najblizszej przyszłosci wyprobuje ten polecany przez Jacka nitrometanol, nie zebym chcial odkryc ameryke albo posadzic cos w silniku ale jestem ciekawy jak to sie sprawdza.Ale wszystko w ramach rozsądku. :):

_________________
Coupe 2,6 V6 ABC 96rok,
Zapraszam do odwiedzania www.audi80.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 05:33:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Leo napisał(a):
a co to ma do rzeczy ? Lancer mógł być wystrojony na 98 i wlanie lepszego paliwa praktycznie nic nie zmieni. Gdyby był przestrojony po zalaniu vpower to miałby pewnie z 20 km więcej.
Był to seryjny Lancer i przy 280 KM taki przyrost daje to paliwo, tak więc w naszych miernych porywaczkach lanie tego specyfiku nic nie wnosi.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 06:33:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Leo napisał(a):
a co to ma do rzeczy ? Lancer mógł być wystrojony na 98 i wlanie lepszego paliwa praktycznie nic nie zmieni. Gdyby był przestrojony po zalaniu vpower to miałby pewnie z 20 km więcej.

NIBDY ale to NIGDY paliwo ze zwyklej stacji nie da takiego przyrostu.

P.S. paliwa wysokooktanowe przy nizszych obrotach daja minimalnie mniejsza moc niz na zwyklym paliwku, tak wiec do codziennej jazdy nie ma sensu tego lac, jedyny plus drozszych paliw to to ze sa mniej oszukiwane i maja wiecej dodatkow.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 07:33:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Ludzie ! Czytajcie ze zrozumieniem! Jeśli zestroimy auto TURBO na benzynę 98 to wlanie 100 oktanowego nic nie zmieni. Ale jeśli zamiast 98 wlejemy 100 oktanów i ZESTROIMY na to 100 oktanów to będzie miało ZNACZĄCO więcej KM nawet i więcej niż 20 , w końcu mówimy o mocnych autach turbo, z mocami 220-300 KM i więcej.
Co innego wolnossące 2.6 czy 2.8 - tam przyrosty po chipie wynoszą często po 10-15 KM maksymalnie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 08:32:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
a propos dolewania czegos do benzyniakow...ma ktos jakies doswiadczenia z dolewaniem toluenu? bo czytajac te posty przypomnialem sobie ze moj kolega dolewal czegos wlasnie do paliwa pare lat temu do hondy civiv 1.6 vtec, w stosunku jakos 10 litrow paliwa 5 toluenu chyba...chyba bo nie jestem teraz na 100% cyz to bylo to...ale nitrometanol to nie byl bo trudno pomylic te nazwe. Moze jakies opinie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 08:41:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
ja tam do swjego Zetora dolweałem i opału, rzepaku i benzyny ekstrakcyjnej - wszystko przepalił pieknie ... rewelacja. Jeszcze nie lałem wody tylko a szkoda :-)

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 09:13:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Chance napisał(a):
a propos dolewania czegos do benzyniakow...ma ktos jakies doswiadczenia z dolewaniem toluenu? bo czytajac te posty przypomnialem sobie ze moj kolega dolewal czegos wlasnie do paliwa pare lat temu do hondy civiv 1.6 vtec, w stosunku jakos 10 litrow paliwa 5 toluenu chyba...chyba bo nie jestem teraz na 100% cyz to bylo to...ale nitrometanol to nie byl bo trudno pomylic te nazwe. Moze jakies opinie?


toluen jest silnie rakotwórczy więc nie polecam. A wlewa się go aby zwiększyć energię z jednego zapłonu paliwa w silniku, oczywiście, pomaga, ale silnik dostaje po zadku, oraz istnieje możliwość zatarcia, przez zbyt wysoką temperaturę pracy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2006 16:37:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Dolewali go glownie na wyscigi:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2006 17:01:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Leo napisał(a):
Ludzie ! Czytajcie ze zrozumieniem! Jeśli zestroimy auto TURBO na benzynę 98 to wlanie 100 oktanowego nic nie zmieni. Ale jeśli zamiast 98 wlejemy 100 oktanów i ZESTROIMY na to 100 oktanów to będzie miało ZNACZĄCO więcej KM nawet i więcej niż 20


Mylisz sie. Zdziwil bys sie jaka jest roznica w mocy silnika malucha, poloneza czy nysy na zwyklym Pb 98 i AV Gas 100LL (100 oktanow) i to bez zadnej regolacji.

Inna rzecz, ze paliwo lotnicze na 100% nie jest oszukiwane i chrzczone w przeciwienstwie do tego co sprzedaja na naszych stacjach. Poza tym silniki przystosowane do benzyny niebieskiej dosc szybko sie zuzywaja na 100LL :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: