No i byłem wymienić membrany. Okazało się, że membrana jest inna, Nie ma w ofercie EMME membran grubszych w zestawach naprawczych. Ta ma wytrzymać, ma być oszczędniejsza ale bardziej podatna na uszkodzenia przy strzałach do kolektora.A więc:
- po założeniu autko nie wkręcało się powyżej 3000 obr!!!!
- żmudne regulacje...lipa przy 4000 obr na drugim biegu aż wieszałem się na pasie, tak uboga mieszanka była
- kolejne regulacje, o jeden obrót (na pałę) wkręcamy regulację Waste Gate (o ile wzrosło ciś. doładowania nawet nie wiem)...obroty idą już do czerwonego pola (podczas jazdy), ale przebieg przyspieszania zakłócają delikatne szarpnięcia...
- odpuściliśmy, auto ostygło...jadę do domu na początku delikatnie później ognia i...na trzecim biegu 7000 obr, bujnąłem się do 200 i jakby odeszło...nierozumiem.
Co ciekawe podczas regulacji przu obrotach od ok 4000, przy puszczeniu przepustnicy z okolic kolektora wydechowego wydobywały się spaliny. Może jakaś uszczelka padła pod kolektorem, turbosprężarką lub Waste Gate. Ale nie znalazłem źródła. I w momencie występowania tych spalin silnik delikatnie przerywał. Może WG popuszcza...nie wiem.
Co o tym myślicie.
p.s. Dzięki Michu. Jutro będę dzwonił. Może się jeszcze czegoś dowiem.
_________________ Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...
|