.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 04:36:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 17:50:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
To może faktycznie być coś z membraną bo ten reduktor leżał 2 lata w garażu.Co jeśli membrana uszkodzona??Można to wymienić i czy jest z tym problem?

Co do odm to jeszcze nic z nimi nie zrobilem ale planuje tak jak ty za pomocą trójnika je wpiąć.

Jutro rozbiore ten reduktor.Jakieś wskazówki?

Pozdrawiam

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 20:23:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Rada : na allegro znajdziesz za ok 70zl zestawy naprawcze do zawoli , membrany itp. Sama wymiana nie jest skomplikowana w takim reduktorze. Wazne są sprężynki ( ich twardość i długość ) bo one sterują czułością reduktora. Sama technika wymiany prosta dosyć ale części oby były jak najlepsze bo można się niedługo cieszyć osiągami.
Pozdr.
A.
AHA... Koniecznie rozwiąż problem z odmami. Powodują one spadki wolnych obrotów !!!

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 10:42:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Membrana faktycznie byla uszkodzona.Mam juz zestaw naprawczy,tylko martwi mnie jeszcze jedna rzecz,mianowicie sprężynka od regulacji twardości membrany.Czy ona jest ważna?
Pytam bo widze ze nie jest oryginalna tylko taka dziwna jakaś.Czy wie ktos moze jakiej dlugości ona ma być (jeśli wogóle to ważne) ??

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 12:55:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Ta sprężyna jest bardzo ważna i najlepiej mieć orginalną! Inaczej napewno będą problemy z regulacją gazu np: za twarda sprężyna może nie pozwolić membranie wychylić się odpowiednio mocno , po prostu podciśnienie silnika nie będzie w stanie wychylić membramy itd. Jedno pytanie na zdjeciu widać że masz niepodłączoną wtykę na elektrozaworze przy przepływce, działa ci skracanie dolotu?

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 13:56:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Wtyka juz jest podpieta.Skracanie dolotów dziala bo sam naprawiałem :))
Mam jeszcze pytanie.Wpiąłem odmy,ale zrobiłem to przez zwężke ogrodniczą.Czy jest możliwe że jest za wąska i jest to szkodliwe?Czy może najważniejsze że jest przelot a srednica jego nie ma znaczenia... ??

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 19:17:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
znalazłem przyczyne warjowania obrotóew jak sie zagzał i słabą reakcja na gaz , nieszczelnosc w kolektorze ssącym rozpołowilem i złozyłem i jest git i nawet skład mieszanki sie poprawił

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 07:10:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
kuki23 napisał(a):
znalazłem przyczyne warjowania obrotóew jak sie zagzał i słabą reakcja na gaz , nieszczelnosc w kolektorze ssącym rozpołowilem i złozyłem i jest git i nawet skład mieszanki sie poprawił

pare dni temu znalazlem u mnie ten sam problem. Przy grzybku na kolektorze ssacym ciagnal powietrze. Wyjalem uszczelki i nasmarowalem. Na razie jest ok.

Czy mikser powoduje duze straty w jezdzie na bezynie?? Bo zalozeniu BLOS auto na bezynie tez lepiej jezdzi?

pozdrawiam

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 09:40:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Wiec jest już prawie skończone.Wszystko pieknie i cacy,autko sie zbiera super ale jest jeszcze jedno "ale"...

Przy ostrym depnięciu pokolei 1,2,3,4,5 i tak non stop pedał "w podłoge" to w pewnym momencie autko jakby nie dostawało gazu i przestaje ciągnąć po to by za sekunde znowu ciągnęło a za sekunde znowu nie ciągnie itd.
Został mi filtr gazu tylko do wymiany więc zobacze jak będzie po wymianie.BLOS już jest wyregulowany.

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 10:01:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
zatankuj gaz do oporu i sprawdz ja mam ten problem jak mam 1/3 gazu w zbiorniku. za małe ciś gazu a tak po prawdzie do blosa powinno stosować się specjalne reduktory .wtedy ten problem znika

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 10:17:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Reduktor mam spory 250KM ZAVOLI więc może jednak to będzie filtr gazu (taką mam nadzieje) tymbardziej ze odkąd mam autko to nie wymieniałem.

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 12:56:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ja juz kiedys wspominalem o tym, ale u mnie tez byl problem z osiągami i w koncu, po sprawdzeniu wszystkiego (nowy reduktor, filterki, dawki gazu) okazalo się, ze przytkana była miedziana rurka gazu, od butli do reduktora. wymianilem całą na 8mm i teza autko smiga jak nalezy :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 19:48:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
U mnie objaw wyglada tak że auto sie zawiesza i strasznie wolno przyspiesza silnik wyje a nie jedzie :/ a po pewnym momencie sie odwiesza i dalej jedzie, co ciekawe dzieje się to tylko gdy załapie 90 C najlepiej przyspiesza gdy na wskazniku widze miedzy 50 - 80 C, co to może być??

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 21:20:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
a ja mam dalej ten problem ,za jak przejade dłuzszy dystans to szarpie na wolnych przełoczam na benzyne na 1 sek i hodzi ruwno kolektor sący uszczelniłem tarcze w przepływce wymieniłem na benzynie chodzi dobze podejzewam ze moze dostaje dwa paliwa i tak sie dzieje tylko nie wiem jak to sprawdzić ,ktos mi powiedział zebym wyczyscił zawor benzyna gaz ale chyba takiego niemam bo to nie gaznik tylko wtrysk,mam odciecie pompy

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 13:13:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Witam ja zalozylem do Siebie BLOS dwa dni temu najpierw wyregulowalem na OKO zeby silnik chodizl rowno a potem na analziatorze sklad mieszanki na jalowym i przy okolo 3 tys obrotw,przejechalem sie wszystko fajnie samochod chodzi jak trzeba wkreca sie na obroty i ma lepszego kopa,no ale spalanie (narazie tylko na trasie) wyszlo mi 16,9 przy 140-160,jakims sposobem teraz poregulowac zeby to trche zmnieniszyc? Wczesniej na mikserze przy takich predkosciach spalanie maxymalnie kolo 14 litorw

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 13:35:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
MaC napisał(a):
Witam ja zalozylem do Siebie BLOS dwa dni temu najpierw wyregulowalem na OKO zeby silnik chodizl rowno a potem na analziatorze sklad mieszanki na jalowym i przy okolo 3 tys obrotw,przejechalem sie wszystko fajnie samochod chodzi jak trzeba wkreca sie na obroty i ma lepszego kopa,no ale spalanie (narazie tylko na trasie) wyszlo mi 16,9 przy 140-160,jakims sposobem teraz poregulowac zeby to trche zmnieniszyc? Wczesniej na mikserze przy takich predkosciach spalanie maxymalnie kolo 14 litorw


spalanie, bardziej zalezy od stylu jazdy a nie od prędkości. Jeżeli często zdarza ci się wyprzedzać z gazem w podłodze, to takie spalanie moze być realne.
No i dodatkowo jak dokładny był twój pomiar spalania.

Ja proponuje chwilowo jeszcze nic nie regulować. Tylko pojezdzic jeszcze kilka dni zwracając uwagę na styl jazdy. Jak dalej bedzie kotłował takie ilości to mozna spróbować deczko go ukrócić (tą dużą śrubą w blosie, np 1/4 obrotu)), ale nie wiecej jak przy tych warunkach jak 1-2l/100km.
Lepiej zeby spalał litr więcej niz miałoby przygrzewać silnik.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 13:45:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
ok dzieki, no zobaczymy potestuje moze jeszcze ze 2 zbiorniki gazu bo ten pomiar byl na okolo 300 km

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 13:51:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
MaC napisał(a):
ok dzieki, no zobaczymy potestuje moze jeszcze ze 2 zbiorniki gazu bo ten pomiar byl na okolo 300 km


spróbuj tez zatankować jakiegoś pewnego gazu, np na shellu, ale co najmniej 1 dzień po tankowaniu zbiorników zeby syfu nie polali. Na lepszym gazie jest mniejsze spalanie i samochod ma lepszego "kopa".

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 21:37:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
MaC napisał(a):
Witam ja zalozylem do Siebie BLOS dwa dni temu najpierw wyregulowalem na OKO zeby silnik chodizl rowno a potem na analziatorze sklad mieszanki na jalowym i przy okolo 3 tys obrotw,przejechalem sie wszystko fajnie samochod chodzi jak trzeba wkreca sie na obroty i ma lepszego kopa,no ale spalanie (narazie tylko na trasie) wyszlo mi 16,9 przy 140-160,jakims sposobem teraz poregulowac zeby to trche zmnieniszyc? Wczesniej na mikserze przy takich predkosciach spalanie maxymalnie kolo 14 litorw
To zdecydowanie za duże spalanie nawet jak na na dynamiczną jazde. Tyle powinien palić po mieście i to też nie przy delikatnej jeździe. Jeśli chodzi o regulację to ja nie jestem za taką formą jaką opisałeś, uważam że najlepiej podpiąć kompa i w trasę , wtedy dopiero widać jak to jest pod obciążeniem i w górnym zakresie obrotów!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 20:40:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2004 21:33:08
Posty: 11
Lokalizacja: Wroclaw
Kilka dni temu zamontowalem blosa do AAH i narazie dziala mi kozacko :diabel: ciaga tez ma dobrego ale zastanawiam sie ile to pali po miescie na blosie na gazie i ile na trasie.
Teraz testuje na miescie i mam pol baku i wskazuje mi ze mam rezerwe czy ja cos mam skopanego czy to tak dziala ??
Napiszcie mi ile to miej wiecej pali gazu na blosie na motorku AAH ?
:peace:

_________________
AAH 2,8 V6 B4
80 92r Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 19:39:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2006 19:38:17
Posty: 1
witam

czy ktos z tutejszych zna jakis zaklad w Warszawie ktory ogarnia BLOS'a? wczoraj go zakupilem, podlaczylem jednak chce zeby ktos to dobrze wyregulowal. pozdrawiam i czekam na odpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: