Tak chodzilo o przyrządy
po prostu nie jestem przyzwyczajony do uzywania polskich znakow a ze dosyc szybko klepie w klawiaturke to tez zrobie czasem blad - na przyszlosc postaram sie byc dokladniejszy ale...... mistrzem gramatyki to nigdy nie bylem raczej kierunki scisle wiec nie smiac sie za mocno jak cos walne
. A teraz do tematu. Udalo mi sie dzisiaj z nimi dogadac tzn. jako ze czesci byly orginalne i mialy 2 tygodnie wiec poszlismy na swego rodzaju ugode. Na dzien dobry zaspiewali mi 980 zl za holowanie +nowy pasek od pompy razem z wymiana oraz sprawdzenie paska zebatego rozrzadu. Po spokojnych negocjacjach cena spadla do 408zl ( holowanie pokosztach paliwa i robocizna tez troszke mniej ). Pozatym pasek jutro obejrzy rzeczoznawca pzmotu i jesli stwierdzi iz wina lezy po stronie serwisu zwroca mi koszty w calosci. Uratowalo mnie to ze wszystkie czesci byly orginalne z grupy VW i jak najbardziej do tego silnika ( az takim asem nie jestem
). Podsumowujac na dana chwile jestem zadowolony jednak z tego jak udalo sie rozwiazac sprawe jedank troche nerwow stracilem i nauczylem sie jednego ze z tzw. szeregowcami przy stoliczku nie ma nawet co dyskutowac bo oni maja jakas 5 sekundowa pamiec i kompletnei nie mozna sie z nimi porozumiec dopiero jak dobilem sie do szefa serwisu sprawy potoczyly sie dobrym torem, zobaczymy co okaze sie jutro.
ps. Hektor wymiana calego rozrzadu + pompa wody + wszystkie rolki jakie sa w silniku ( od wspomagania tez ) kosztowala mnie 700 zl z mala gorka oczywiscie cena bez czesci ( chyba tylko jakas uszczelke mi policzyli ale musialbym znalesc fakture ).