KORU napisał(a):
2.8 V6 ma tylko 174 KM jakby co niektorzy powiedzieli zadna rewelacja.

Silnik S2 ma o jeden cylinder mniej ale za to wiecej mocy i jest bardziej podatny na modyfikacje.

sa jeszcze 2.8 30v i one maja chyba 193 KM
Combi napisał(a):
Po co ten post..no narazie nie kupuje S2

ale tak sobie marze, ze moze za jakis czas...a jak uwazacie...S2 i tuning czy lepiej 2.8Q i w tym dlubać (pytanie czysto teoretyczne).
Marzysz powiadasz

Najpierw oblicz sobie koszta utrzymania takiego wozu. Chcąc cieszyć się fabryczna mocą w 2.8q musisz liczyć się z 15-16 litrami paliwka PB 98 w mieście na 100km. S2 pali około 18-20 i to wszystko przy dynamicznej jeździe, pomijam już sprawę butowania. Części do obu modeli są drogie, a styling w Coupe (generalne w Audi) to spore koszta, bo żeby zrobić coś z tym autem nie przypinając mu jednocześnie łatki "maksymalnie wiejskiego" potrzeba około 5 tys. za średniej klasy części (zawieszenie, fele, buciki, zderzaki, soczewki itp.). Tunning mechaniczny to na dzień dobry 2 tys. za sam chip.

I to wszystko przy kupnie auta w dobrym stanie, a latka lecą i co raz ciężej znależć cokolwiek dobrego. Sam inwestuję w swojego i wiem, że jedne wydatki pociągają za sobą kolejne i tak bez końca.
Mimo wszystko powodzenia![/quote]
Combi napisał(a):
2.8q musisz liczyć się z 15-16 litrami paliwka PB 98 w mieście na 100km. S2 pali około 18-20 i to wszystko przy dynamicznej jeździe, pomijam już sprawę butowania
nie wiem jak S2, ale S4 przy dynamicznej jezdzie pali w okolicach 16 l/km, przynajmniej moje

, a coupe jest jednak mimo wszystko troche lzejsza, ale ok.
Combi napisał(a):
bo żeby zrobić coś z tym autem nie przypinając mu jednocześnie łatki "maksymalnie wiejskiego" potrzeba około 5 tys. za średniej klasy części
a dlaczego nie poprzestac na serii? mi osobiscie podobaja sie ktrore wygladaja jak czysta seria, ale oczywiscie to rzecz gustu
Combi napisał(a):
Tunning mechaniczny to na dzień dobry 2 tys. za sam chip.
jezeli rozmawiamy o chipie do S2, to tym bardziej nie widze tu miejsca dla 2.8
