morgothdbma napisał(a):
Jadę dziś go ostatecznie obejrzeć i może kupię, A i jeszcze jedno pytanko, jak to jest z TURBO? Jak sprawdzić na 100% czy jest sprawne
Znajomy mówi że ten przewód można sprawdzić i dodać gazu, powinien być twardy - że turbo daje ciśnienie.
Słyszałem też że TURBINAnie powinna dymić/kopcić
Ale w tym AUDI jak go odpalę i dam mu gaz na maxa, to kopci, chociaż ten znajomy mechanik twierdzi że każdy diesel zakopci jak mu się da w dechę...
Mów że nie powinien kopcić na małych i średnich obrotacjh, oraz po tym jak się rozgrzeje (przejedzie kilka kilosów)
Co do tego silnika 110 koni, to mówicie że to 1Z po chip'ie z 90 na 110 ?
Nie jest to za bardzo szkodliwe dla silnika? I co ze spalaniem? ktoś wie ile taki 1Z po tunningu może palić (orientacyjnie)?
Z góry dzięki za wszelkie informacje... pozdrawiam
stan silnika i jego osprzetu sprawdzamy VAG'iem, VAS'em i innym kompatybilnym robactwem (czyt. VAG-Com'em).
co do reszty opinii, ktore zaszlyszales - powstrzymam sie od zlosliwych komentarzy.
uwazam jednak, ze powinienes pojechac obejrzec ten samochod z kims, kto ma jakiekolwiek pojecie o TDI - w przeciwnym razie mozesz kupic sobie problem za 19 000.