.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 07:06:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 B5 2.7biturbo] Jakie ciśn.doładowania turbo?
PostNapisane: 07.sie.2006 19:02:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2006 23:19:47
Posty: 20
Lokalizacja: Mielec
Witam
Czy Wie ktoś jakie ma być fabryczne ciśn. doładowania turbo w/w silniku?
U mnie dochodzi tylko do 0.7 bara.
Z góry Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 19:09:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
To wystarczy a jak chipsem nakarmisz silnik to bedzie okolo 1 bar, wiarygodny jest odczyt na vag pozycja 11 punkt 2 zalecane punkt 3 faktyczne chyba ze chcesz aby wszystko poplynelo to mozna zrobic 1,5 bara. Znawcy tuningu wiedza o co chodzi a doladowanie samo nie podnosi mocy silnika ale jeszcze kilka waznych parametrow

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 19:22:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2006 23:19:47
Posty: 20
Lokalizacja: Mielec
No właśnie ja mam program na 315 KM (Szwajcarski) i myslałem że ok. 1-1,3 bara uzyskam.Może to wina wskaźnika.Zakupiłem z Firmy AUTOGAUGE tutaj link: http://www.allegro.pl/item117541222_zeg ... 2_360.html
Niby to jest z tych lepszych ale dziwna rzecz, nie wiem czy nie jest uszkodzony bo jak włączam zapłon to zamiast zero wskazuje -0,3 bara (może to jest ta brakująca część?)
- co myślicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 19:47:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
To moze byc wina wskaznika bo faktycznie tak 1 do 1,1 bara powinno byc jak ktos powazny chipowal auto . Wazne jest tez gdzie podlaczyles rurke od podcisnienia . powinna byc jak najblizej intercoolera zreszta tez mam w swoim wskaznik doladowania Autogauge i rozbieralem go przestawiajac wskazowke na 0 bo byla ponizej i teraz pokazuje dobrze. Patrz na doladowanie jak wciskasz gaz do oporu tak na 4 biegu czy wzrosnie przykladowo do 1,5 i spadnie tak do tych w/g wskaznika 0,7 i tam sie utrzymuje .Najlepiej sprawdzic to pod stroma gorke zeby silnim byl obciazony. Na Twoim miejscu bym nie podnosił doladowania poniewaz jest optymalne , chyba ze chcesz miec dziury w tloku i wypalone zawory :peace: . Pozdrawiam

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 20:03:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2006 23:19:47
Posty: 20
Lokalizacja: Mielec
A jaki Ty masz czujnik pneumatyczny czy elektroniczny?Bo ja mam ten nowszy z czujnikiem elektronicznym.Podłączony jest dobrze (robiła mi to odpowiednia osoba).I nie wpinam tutaj rurki od podciśnienia tylko kabel do czujnika w aucie.A zastanawiałem się jeszcze czy ten brak doładowania może się brać jeszcze z tego że troszkę jedna turbina mi się "poci" i łopatki wirnika chyba troszkę już dają znać głosu po sobie-zrzężenie, ale autko ładnie ciągnie.
??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 20:25:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Mam pneumatyczny , turbinka zawsze bedzie delikatnie sie pocic tz. w dolocie bedzie lekko oleiscie ale tylko lekko a jak juz na samym wyjsciu z turbiny tam gdzie laczy sie z gumowym przewodem jest olej i mozna go wycierac to powoli sie rozszczelnia ale zasada jest taka:
1 turbina dmucha dalej i podaje tyle ile trzeba nawet jezeli bierze olej
2 kiedy wpadnie paproch i zaczyna brac tez olej to nie bedzie pompowala dobrze bo lopatki moglo wytrzec znacznie a nawet uszkodzic
3 czasami nie bierze oleju ale z powodu ubogiej mieszanki i wysokiego cisnienia doladowania wirnik po stronie spalin jest tak lysy ze juz praktycznie nic go nie moze obrocic :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 20:54:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
coś małe to doładowanie jak na 315 koni z 2.7 jak na moje
proste oko... nie wiesz ile ładuje seryjnie?

u mnie 0.7 to tryb awaryjny w serii

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 21:49:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
maciu napisał(a):
u mnie 0.7 to tryb awaryjny w serii

a u mnie 1,4 to tryb roboczy :):

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 21:51:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Bilu napisał(a):
maciu napisał(a):
u mnie 0.7 to tryb awaryjny w serii

a u mnie 1,4 to tryb roboczy :):


a ja mam rolety w boczkach :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 22:27:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Z moimi 2,2 nie mam co tutaj się chwalić ... :):
Ale przecie diesle jeżdzą na powietrzu :P

Odjąć 1,0 Bara i będzie git :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 06:42:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jupo napisał(a):
No właśnie ja mam program na 315 KM (Szwajcarski) i myslałem że ok. 1-1,3 bara uzyskam.Może to wina wskaźnika.Zakupiłem z Firmy AUTOGAUGE tutaj link: http://www.allegro.pl/item117541222_zeg ... 2_360.html
Niby to jest z tych lepszych ale dziwna rzecz, nie wiem czy nie jest uszkodzony bo jak włączam zapłon to zamiast zero wskazuje -0,3 bara (może to jest ta brakująca część?)
- co myślicie?


Autogauge to syfek. Pozatym widzę, że nie znasz zasady działania turbosprężarek skoro wydaje Ci się ,że - 0.3 bara na wolnych to błąd. Przecież turbina wtedy nie ładuje to jak ma być nadcisnienie ?

0.7 bara doładowania wskazuje na serię ;) A skąd wiesz, że masz 315 KM :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 09:53:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
dlaczego niemozliwe 315KM przy doladowaniu 0,7bar w silbniku 2,7l?

2.2 20V turbo w serii przy mocy max (chyba 6500obr?) ma doladowanie okolo 0,7bar i 230KM produkyje.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 10:24:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
dlaczego niemozliwe 315KM przy doladowaniu 0,7bar w silbniku 2,7l?

2.2 20V turbo w serii przy mocy max (chyba 6500obr?) ma doladowanie okolo 0,7bar i 230KM produkyje.



nie napisałem że to jest niemożliwe tylko wydało mi się dziwne...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 17:16:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Lukasik napisał(a):
2.2 20V turbo w serii przy mocy max (chyba 6500obr?) ma doladowanie okolo 0,7bar i 230KM produkyje.

a nie jest to 1.1 w piku przypadkiem?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 17:48:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
0.7 przy 6500 obrotów bilu, w peaku i 1.25 w OB.
To są rózne silniki przecież i nie ma co porównywać. z samego doładowania się moc nie bierze.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 17:58:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Leo napisał(a):
0.7 przy 6500 obrotów bilu, w peaku i 1.25 w OB.

fucktycznie - wlasnie widze to ladnie na wykresie

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 21:23:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2006 23:19:47
Posty: 20
Lokalizacja: Mielec
Leo napisał(a):

Autogauge to syfek. Pozatym widzę, że nie znasz zasady działania turbosprężarek skoro wydaje Ci się ,że - 0.3 bara na wolnych to błąd. Przecież turbina wtedy nie ładuje to jak ma być nadcisnienie ?

0.7 bara doładowania wskazuje na serię ;) A skąd wiesz, że masz 315 KM :D


A ja widzę że Ty niestety nie umiesz dokładnie czytać.Napisałem że jak włącze zapłon a nie jak zapalę silnik.Napisz mi dlaczego uważasz że "syfek" i co polecasz innego?
A że 315 KM to początkowa orientacyjna wartość (program+filtr sportowy) z Szwajcarskiej Firmy p-performace zamontowanego w moim autku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 21:39:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
ja mam taki zegarek Greddy i jest bardzo dobry,wskazowka zawsze jest na zero :D i bardzo dokldanie pokazuje,cena 450-600zl mechaniczny

Obrazek

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 21:56:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jupo napisał(a):
Leo napisał(a):

Autogauge to syfek. Pozatym widzę, że nie znasz zasady działania turbosprężarek skoro wydaje Ci się ,że - 0.3 bara na wolnych to błąd. Przecież turbina wtedy nie ładuje to jak ma być nadcisnienie ?

0.7 bara doładowania wskazuje na serię ;) A skąd wiesz, że masz 315 KM :D


A ja widzę że Ty niestety nie umiesz dokładnie czytać.Napisałem że jak włącze zapłon a nie jak zapalę silnik.Napisz mi dlaczego uważasz że "syfek" i co polecasz innego?
A że 315 KM to początkowa orientacyjna wartość (program+filtr sportowy) z Szwajcarskiej Firmy p-performace zamontowanego w moim autku.


użyj szukajki z hasłem autogauge

coś nie tak jak po zapłonie masz nie zero

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: