.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 04:18:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: BARDZO PILNE! Gdzie w okolicach Wawy założę sekwencę gazu
PostNapisane: 08.sie.2006 14:37:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 07:58:50
Posty: 129
Lokalizacja: Otwock k. Warszawy
Sprawa jest pilna....! chciałbym jak najszybciej założyć gazik sekwencyjny do mojej niuni... Mam instalację parownikową ale mnie szlag trafia z tym szitem.....

Wiem, że zakładają i słyszałem że Bigas jest niezły.....

Gdzie to cholerstwo i za ile zakąłdają....?

Z góry dziękuję za szybkie odpowiedzi!!!

_________________
było: C3 2,2T Quattro, Toyota land cruiser LJ73 (auto do off-road'u), forester s-turbo.... jest 100 C4 2,8(aah) avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 16:22:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
W-wa Szpacza bodajze 2. Chwalony zaklad. Montowalem tam sekwencje pare lat temu, wtedy jeszcze nigdzie w warszawce tego nie robili. Oni byli jednymi z pierwszych w Polsce. Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 16:59:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
A może tu http://www.egp.pl/start.htm jako jedni z nielicznych mają hamownię podwoziową, na której stroją instalki. Co ciekawe wystawiają na 1/4 mili (z niezłym efektem podobno) jakieś autko zasilane LPG.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 17:57:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 07:58:50
Posty: 129
Lokalizacja: Otwock k. Warszawy
Oni akurat odpadają.... Montowali do 2,2t kiedyś parownikowe instalki, już tego nie robia, bo sa jakieś problemy, nie potrafią zestroić dobrze gazu.... Sam mam od nich... ale chcę sekwencję, a oni do mechanicznych wtrysków nie zakładają....

Czyli ida na łatwiznę, nie tykają się trudniejszych spraw.....


Danek napisał(a):
A może tu http://www.egp.pl/start.htm jako jedni z nielicznych mają hamownię podwoziową, na której stroją instalki. Co ciekawe wystawiają na 1/4 mili (z niezłym efektem podobno) jakieś autko zasilane LPG.

_________________
było: C3 2,2T Quattro, Toyota land cruiser LJ73 (auto do off-road'u), forester s-turbo.... jest 100 C4 2,8(aah) avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 18:53:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Nie chcę by wyglądało to jak usprawiedliwianie ich, ale tak czasami jest, że do pewnych silników gaz nie jest najbardziej właściwym paliwem. Prawdopodobnie mając to na względzie po prostu odmawiają montażu, by oszczędzić klientowi problemów. Jeśli jest tak jak napisałem, to świadczy to tylko o uczciwym podejściu do klienta. Nie wiem, nie znam osobiście tej firmy. Słyszałem tylko od paru osób, że robią nieźle.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 20:10:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
skontaktuj sie z kolega z forum o nicku Michu .... on zna bardzo dobrych gazownikow ......

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Ostatnio edytowano 08.sie.2006 20:13:02 przez spanky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 20:12:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Panowie, ale tu mowa o 2.2T 10V na mechanicznym wtrysku... wiec mało kto sie podejmie tego.... kefir cos chyba w temacie wie i jeszcze ktoś u nas w klubie nie pamiętam nicka, ale był juz taki topic o gazowaniu wtryskiem mechanicznego wtrysku :)

A odemnie: daj sobie spokój z tym gazem w tym turbo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 23:08:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 07:58:50
Posty: 129
Lokalizacja: Otwock k. Warszawy
Słuchajcie...Prawda jest taka, że nie ma silnika, którego nie da się dobrze zagazować..... Są tylko marni fachowcy..... Jeden kolo ma MC1 na sekwencji i ponoć śmiga pięknie..... więc co tu gadać..... Najlepszy byłby wtrysk bezpośredni - 3cia generacja ale żadko to montują....

_________________
było: C3 2,2T Quattro, Toyota land cruiser LJ73 (auto do off-road'u), forester s-turbo.... jest 100 C4 2,8(aah) avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 23:11:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
korzenny napisał(a):
ponoć śmiga pięknie..... więc co tu gadać.....

sprawdzona informacja poparta argumentami :):

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 23:45:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Bilu napisał(a):
korzenny napisał(a):
ponoć śmiga pięknie..... więc co tu gadać.....

sprawdzona informacja poparta argumentami :):


No ja tez tak słyszałem gdzieś ;) A prawda wygląda tak że 99% ludzi nie lubi sie przyznawać że wydali kupe kasy a nie jest za fajnie i ze dali ciała.... więc pisza i mówia że jest super żeby znajomi i sąsiedzi zazdrościli super fury prawie na powietrze.....

PS. Tez chciałbym żeby to fajnie latało na gazie bo bym sobie znów kupił 2.2Turbo...... ale fakty niestety sa inne :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2006 06:59:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Cytuj:
korzenny
PostWysłany: 08.Sie.2006 22:08:34 Temat postu:
Słuchajcie...Prawda jest taka, że nie ma silnika, którego nie da się dobrze zagazować..... Są tylko marni fachowcy..... Jeden kolo ma MC1 na sekwencji i ponoć śmiga pięknie..... więc co tu gadać..... Najlepszy byłby wtrysk bezpośredni - 3cia generacja ale żadko to montują....

Nie mogę się do końca zgodzić z takim twierdzeniem. Owszem bardzo dużo problemów wynika z niechlujnego montażu, niewiedzy lub braku umiejętności gaziarzy (sam niedawno się o tym przekonałem :( ), ale jednak są takie silniki, które nie są "szczęśliwe" z powodu zagazowania. Np. nowe konstrukcje FSI, czy też silniki ze zmiennymi fazami rozrządu i jeszcze parę innych jednostek. Te pierwsze z tej przyczyny, że wtryskiwacze benzynowe ulegają bardzo szybkiemu uszkodzeniu podczas jazdy na gazie, ponadto ingerencja w dolot w tych silnikach jak i ze zmiennymi fazami powoduje zakłócenia przepływu i w konsekwencji ECU dostaje świra. Taki silnik nigdy nie będzie bezproblemowo pracował na obu paliwach. Co do gazowania 2,2 T to ze względu na specyfikę konstrukcji (turbo i wtrysk mechaniczny) jest bardzo trudny do zagazowania. Rzeczywiście III generacja jest chyba najodpowiedniejsza, tyle że to nie jest wtrysk bezpośredni gazu (jak sugerował kolega Korzenny) tylko wtrysk ciągły, tzn. gaz w fazie lotnej jest podawany jednocześnie do wszystkich cylindrów (a właściwie kanałów dolotu), niezależnie od tego, w którym następuje zapłon. Wtrysk bezpośredni do cylindrów (w fazie ciekłej zresztą - to już V generacja). Jest jeszcze kwestia samej konstrukcji silnika (bloku, głowicy) np. silnik Rovera stosowany w poldkach mimo, że w zasadzie pracuje normalnie i nic mu się nie dzieje na LPG to najmniejsze zaniedbanie (jazda na ubogiej mieszance, kiepska kondycja układu WN) może bardzo szybko spowodować uszkodzenie bloku i głowicy bo szkieletowa konstrukcja nie jest w stanie przenieść powstających wtedy obciążeń cieplnych i mechanicznych. Wniosek z tego taki, że albo jeździmy z duszą na ramieniu i bardzo często sprawdzamy stan i działanie instalacji LPG, albo w krótkim czasie robimy bardzo kosztowny remont głowicy lub wymieniamy cały silnik bo np. pękł blok :( . Niestety im nowszy i bardziej zawansowany technologicznie silnik tym trudniej dobrze i bezboleśnie go zagazować i eksploatować. A dobrych gaziarzy to w dalszym ciągu trzeba szukać ze świecą.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2006 13:09:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 07:58:50
Posty: 129
Lokalizacja: Otwock k. Warszawy
W Jabłonnej znalazłem kolesia.... Firma Gaspol, sieć warsztatów LPG mają.... I tam jest kolo co ponoć zajmuje się gazem odkąd wszedł do nas.... Gadałem z nim, zorientowany kolo..... Zaproponował mi 3 generację (a żadko gdzie teraz zakładają)... Ale mówił, że trzeba przyjechać, bo musi najpierw dokłądnie zobaczyć co i jak.....

Najchętniej założyłbym sekwencję na jakimś patencie.... Ale jeżeli się nie da to 3cia generacja będzie chyba i tak o niebo lepsza od parownika - nie ma ryzyka wystrzałów, nie ma aż tak drastycznej różnicy w mocy i spalaniu.....

Teraz mam parownik - porażka!!!

_________________
było: C3 2,2T Quattro, Toyota land cruiser LJ73 (auto do off-road'u), forester s-turbo.... jest 100 C4 2,8(aah) avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2006 13:24:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zapytaj go jakie najwieksze ciśnienie gazu może zaoferowac za
parownikiem i daj znać

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2006 14:14:52 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie jestem pewien ale Pazdzioch chyba ma wtrysk w 2.2t10V

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 05:15:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 07:58:50
Posty: 129
Lokalizacja: Otwock k. Warszawy
tomWPR nie wiem czy tu się udziela ale jest na www.forum.apmotorsport ma sekwencję.... I

_________________
było: C3 2,2T Quattro, Toyota land cruiser LJ73 (auto do off-road'u), forester s-turbo.... jest 100 C4 2,8(aah) avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 07:29:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
po pierwsze Paździoch i TomWPR to ta sama osoba o innych nickach na innych forach
ja u siebie miałem 3 generację i sobie ją chwaliłem i chwalę i montowałem tam gdzie Michu czyli na ul Słomianej tam montują 3 generację
zobacz czy w 2.2 T ja to robilem w 2.3 ale także na mech wytrysku
Paździoch zakładał gdzie indziej i jakoś bodajże najpierw też 3 generację i jak sam to napisałeś "ponoć" fajnie mu to latało
natomiast Kefir teraz założył do siebie blosa w swoim avancie

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 11:25:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 07:58:50
Posty: 129
Lokalizacja: Otwock k. Warszawy
A powiedzcie mi gdzie można blosa zakupić?

_________________
było: C3 2,2T Quattro, Toyota land cruiser LJ73 (auto do off-road'u), forester s-turbo.... jest 100 C4 2,8(aah) avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 20:58:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
ja montowałem 3 generację landi renzo igs
warszawa ul.Braci Briggsów 21
za centrum handlowym w markach jak wylatujesz na białystok
tel. 22 771 35 33
ja mam to w NG i sobie chwalę
pozdr

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 21:12:37 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
hej
na slomianej zaloza ci kazda instalacje, tak dlugo jak to jest landi renzo :D :P ;) :D .
a tak powaznie - przemawia za tym doskonala jakosc tych instalacji. uprzedzam, ze nie jestem na prowizji landi (szkoda... ;-) ) ale tak jest.
zrobilem na instalkach landi ponad 400 tys i wszystko lata jak trza. jak cos sie psulo (silniczki krokowe w III gen) to sa tanie i rypia sie raz na 2-3 lata. (60 PLN).
oni robia do V gen. czasem zakldali plynny wtrysk, ale nie lubia, bo drogo.
polecam i pozdrawiam.

ps - jak bedziesz zdecydowany - daj znac podjedziemy razem i wynegocjujemy jakos dobra cene ;-).

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 21:15:17 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
Danek napisał(a):
ale jednak są takie silniki, które nie są "szczęśliwe" z powodu zagazowania. Np. nowe konstrukcje FSI, czy też silniki ze zmiennymi fazami rozrządu i jeszcze parę innych jednostek. A dobrych gaziarzy to w dalszym ciągu trzeba szukać ze świecą.


Wg moich gazownikow FSI sie nie gazuje. a jak oni mowia, ze sie nie gazuje to sie nie gazuje. Oni mi chcieli Komar'a zagazowac.... ;-)

pzdr.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: