.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.mar.2025 14:38:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 13:03:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2006 12:51:42
Posty: 40
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: AUDI 100 C4 2.8 V6 quattro
Witam serdecznie, pozwole sobie wznowic ten temat. Mam w planie kupno wlasnie Audi 100 C4, tylko zastanawiam sie nad silnikiem 2.3E+GAZ lub 2.6E+GAZ. Co wedlug was byloby lepsze?

Mam przykladowy 2.6E+GAZ na oku:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=118999775

Ewentualnie 2.8+GAZ:
2.8+gaz

Ale nie wiem czy nie lepsze byloby 2.3E+GAZ poniewaz piszecie ze na 2.6/2.8 (V6) moga byc z gazem problemy.. fakt ze wolalbym srebrny metalic lub czarny metalic ale jak widze po ogloszeniach to malo atrakcyjnych ofert jest tego audi :(

Bardziej zalezy mi na czyms ekonomiczniejszym, ale tez zeby sie nie zbieralo jak slimak.. ;)

Wiec co doradzicie? Oplaca sie pchac sie w tego 2.6E+GAZ/2.8+GAZ czy poszukac jednak 2.3E+GAZ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 13:17:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
notset napisał(a):


Chu... gaz ma wstawiony. Będą cię spokojnie objeżdżać 2,3 10V niezatrute.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 13:26:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2006 12:51:42
Posty: 40
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: AUDI 100 C4 2.8 V6 quattro
Wiesz.. wlasnie chce cos z gazem i nie za bardzo sie bede przejmowal ze mnie ktos bedzie wyprzedzial ;) chce auto do jezdzenia a nie do scigania sie.. wiadomo ze dobrzeby bylo jakby mialo "buta" ale no jednak wylacznie Benzyna+GAZ mnie interesuje.. A co sadzisz o tym 2.8+GAZ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 14:21:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Mam 2.8 z sekwencją - srebrne. Oddam tanio, ale ostatnio nie pali. Trzeba by pogrzebać w silniku, jak Ciebie interesuje to daj znać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 16:21:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2006 12:51:42
Posty: 40
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: AUDI 100 C4 2.8 V6 quattro
Ok, zdjecia mozesz podeslac moj mail powinien byc podany..

Ale nadal prosze Was ekspertow o wypowiedzenie sie w temacie.. tj. jesli juz z gazem to co lepsze: 2.3, 2.6 czy 2.8 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 16:30:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
notset napisał(a):
Ok, zdjecia mozesz podeslac moj mail powinien byc podany..

Ale nadal prosze Was ekspertow o wypowiedzenie sie w temacie.. tj. jesli juz z gazem to co lepsze: 2.3, 2.6 czy 2.8 ?


Jeśli C4 to im większy silnik tym lepiej. Najlepiej 4.2. Z gazem będzie jeździło każde, ale do 2.3 ciężko założyć wtrysk ciągły (mało kto zakłada) a z kolei 2.6 ma plastikowy kolektor. Do 2.8 tylko sekwencja (wiem, bo przerobiłem ten temat). Ja kupując teraz C4 szukałbym wyłącznie 4.2...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 17:28:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2006 15:38:00
Posty: 20
Lokalizacja: ustroń
Witam
Jeżdżę coupe 2.6 na sekwencji od roku, instalację polecam z czystym sumieniem mimo plastikowego kolektora którego wszyscy się obawiają.
Jak dotąd nie wystąpiły żadne anomalia w użytkowaniu mimo dość ostrego testowania sprzętu, a co do spadku osiągów to jeszcze żadnemu 2.3 V10 nie udało się mnie dotychczas objechać :P :peace:

_________________
Audi Coupe 2.6 95r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 17:57:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ojej, jakiż to dziwny silnik 2.3 V10 :):
Też polecam 2.8 V6, ewentualnie 4.2 V8 piękny silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 18:00:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
GrzesB napisał(a):
mq napisał(a):
Vanderlei napisał(a):
nic Ci nie zastąpi RYKU V6-tki przy starcie


To akurat kwestia gustu. Moim zdaniem jesli chodzi o sund w tych silnikach NIC nie przebuja wolnossacej R5 :peace:


Marek - 100% poparcia!! Zawsze jak mnie mija (oczywiście jak wolno jadę :P ) jakieś 2.3 to bananek pojawia się na twarzy... R5 rulez!


...a napisał to posiadacz V-ki...

... jedyny silnik benzynowy który mruczy jak powinien ... :peace: To mówi posiadacz R5 :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 20:33:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2006 15:38:00
Posty: 20
Lokalizacja: ustroń
Cytuj:
Ojej, jakiż to dziwny silnik 2.3 V10

To oczywiście słabsza wersja 2.8 V30 u nas same takie jeżdżą :509:
A tak poważnie to klawisz mi się omsknął chodzi oczywiście o 2.3 10V :056:

_________________
Audi Coupe 2.6 95r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 22:08:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
GrzesB napisał(a):
notset napisał(a):
Ok, zdjecia mozesz podeslac moj mail powinien byc podany..

Ale nadal prosze Was ekspertow o wypowiedzenie sie w temacie.. tj. jesli juz z gazem to co lepsze: 2.3, 2.6 czy 2.8 ?


Jeśli C4 to im większy silnik tym lepiej. Najlepiej 4.2. Z gazem będzie jeździło każde, ale do 2.3 ciężko założyć wtrysk ciągły (mało kto zakłada) a z kolei 2.6 ma plastikowy kolektor. Do 2.8 tylko sekwencja (wiem, bo przerobiłem ten temat). Ja kupując teraz C4 szukałbym wyłącznie 4.2...
To już kolejny wątek gdy ktoś pyta o to jaki silnik i jak zwykle sprowadza się do jednego że najlepiej to 4.2 bo reszta to muły :diabel: no a dalej przepychanki między posiadaczami różnych motorów który lepszy :561:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 22:21:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sero c4 napisał(a):
GrzesB napisał(a):
notset napisał(a):
Ok, zdjecia mozesz podeslac moj mail powinien byc podany..

Ale nadal prosze Was ekspertow o wypowiedzenie sie w temacie.. tj. jesli juz z gazem to co lepsze: 2.3, 2.6 czy 2.8 ?


Jeśli C4 to im większy silnik tym lepiej. Najlepiej 4.2. Z gazem będzie jeździło każde, ale do 2.3 ciężko założyć wtrysk ciągły (mało kto zakłada) a z kolei 2.6 ma plastikowy kolektor. Do 2.8 tylko sekwencja (wiem, bo przerobiłem ten temat). Ja kupując teraz C4 szukałbym wyłącznie 4.2...
To już kolejny wątek gdy ktoś pyta o to jaki silnik i jak zwykle sprowadza się do jednego że najlepiej to 4.2 bo reszta to muły :diabel: no a dalej przepychanki między posiadaczami różnych motorów który lepszy :561:

Noooo nie jest źle. Za chwilę wpadnie taki który powie że najlepsze jest 4,2 i do tego na dwóch reduktorach i gazie I generacji :diabel: :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 18:56:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
To moze i ja dodam cos od siebie...

>>>>Arturk525 Bierz 2.8 litra i nawet sie nie zastanawiaj!!!!

Przerabialem sam ten temat i kupilem dla pewnosci C4 2,3 AAR.
TERAZ BYM KUPIL 2,8 AAH!!!

Moja znajoma ma tez C4 (Audi 100 - dla niewtajemniczonych) tyle, ze 2,8 litra.
Pali to samo a idzie jak burza!!!!!

Powodem braku duzej roznicy w spalaniu jest dluzsze przelozenie skrzyni biegow w 2,8 tzn. jadac 3000 obr. w 2,3 jedziemy 110kmh, a w 2,8 chyba 130 kmh.

Jeden i drugi pali na trasie przy normalnej jezdzie tzn. ok 140kmh - 160 kmh
- ok. 9-11 litrow benzynki (zalezy od ilosci redukcji).

Jesli chodzi o LPG, to moge Ci jedynie podac dane 2,3: 12litrow norma (max.14 litrow)

Fakt, ze nie mieszkam w miescie i do nastepnego sasiada mam 2km, sprawia ze spalanie u mnie jest mniejsze i nie znam spalania miejskiego. Koleszka ma 2,3 coupe i pali mu 16 litrow benzyny. (Nalezy dodac, ze starsznie piluje na 1-ce i 2-ce poczym znowu stoi na swiatlach :) )

Polecam jeszcze raz 2,8 i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 08:39:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 10:05:39
Posty: 252
Lokalizacja: Mysłowice
2.3 R5 NG 136 KM B4
to dobry sprawdzony silnik, wytrzymują bardzo duże przebiegi,
tańszy w eksplatacji, np. wymiana rozrządu,
spalanie trasa: 7-8,5 (8,5 to z rowerami na dachu, pr. do 120km/h)
miasto: 9,5-10,5 (Pb),
- sedan bez klimy,

2.6 V6 ABC 150KM B4
niewiele większa moc
a spalanie trasa: ok. 9-10,5 ,
miasto: 12,5-13,5 (Pb),
- kombi z klimą (non stop) :D

A zakładanie gazu do tych silników to moim zdaniem zły pomysł. :<
Jeżeli jest to za dużo (myślę o spalaniu) kup sobie 1.9 TDI.
Na temat innych silników nie będę zabierał głosu,
chodziaż moim niespełnionym jest być posiadaczem S4 2.2 w wersji 320KM,
i przy takich "zabawkach" nikt nie pyta się o spalanie czy koszty utrzymania...
Pozdo... :peace:

_________________
2.6 V6 ABC, 80 b4 avant 1995, climatronic, Pb (2006 - )
2.3 R5 NG, 80 b4 sedan 1992, +/- 1.350.000 km, Pb (1997-2018)
VW Bora 1.6 16V AZD 2001 (2018-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 09:47:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2006 12:51:42
Posty: 40
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: AUDI 100 C4 2.8 V6 quattro
Panowie, a co powiecie o tym...

2.8E+GAZ:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1478916

Cena odpowiednia? Z tego co widze opony starte ladnie.. pewnie wlasciciel niedbal zbytnio o taka niunie sliczna.. a jak ja tak zylowal ze do tego stopnia opony poscierane z tylu to ciekawe jak silnik? Niby 197tys. ale cos mi sie wydaje ze krecone.. co sadzicie? Wlasnie o cos takiego mi chodzi..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 22:50:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Po zdjęciach nie można dokładnie ocenić ale wyposażenie takie sobie ale cena napewno za wysoka , za tyle to ja ci swojego oddam :diabel: Pogadaj z hansem on coś takiego sprzedaje!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 11:31:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
JA jezdze 2,3 R5 i odglos silnika faktycznie powala na kolana... A co dopiero jak mialem dziure w wydechu zaraz za katem :D:D:D mmmm marzenie :D

Jeżeli nie chcesz sie scigac to 2,3 jest dobrym rozwiazaniem, zzera na pewno mniej oleju niż V-ki, ma jedna glowice :D wiec przy jakimkolwiek remoncie bedzie taniej - jezeli chciec jezdzic tym samochodem do konca swiata i o jeden dzien dluzej, to chyba jednak ja bym wybral 2,3...

Zagazowanie tego samochodu z motorem 2,3 to albo zalozenie BLOSa (jest temat na forum) albo gazu za 3-5 tys zł...

Ja u siebie na razie gazu nie klade, bo BLOS musialbym klasc sam i jest sporo rzeźby, a czasu brak, a wydac te 3-5k zł na porzadna instalke mi szkoda... :P

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 22:04:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Ja mam zamontowany Gaz i nie narzekam.
12 litrow Gazu - zadnym dieslem taniej nie pojedziesz.
Pozatym w tej cenie za ktora kupisz diesla z 250.000 km kupisz benzyniaka z 150.000 km i tez Ci wytrzyma napewno 350.000km.
Pamietaj, ze czesci do diesla sa drozsze, no i auto ma wiecej przejechane czyli zawieszenie jest bardziej dobite, sprzeglo, a nawet siedzenia bardziej wysiedziane.

Tyle ode mnie

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: