.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.mar.2025 22:23:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 21:21:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
Jerzy_G napisał(a):
Do lenoks ->
dzięki za próbę. Czy sprawdzałeś na rozgrzanym silnku? Czy u ciebie nie występuje ten problem (w każdym zakresie obrotów)? Słyszałem że przedostające sie pęcherzyki powietrza do pompy wtryskowej powodują jej szybszy zgon! A to już poważny problem


Tak sprawdzałem na rozgrzanym silniku i w każdym zakresie obrotów. :peace:

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 21:25:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2005 20:40:36
Posty: 252
Lokalizacja: WROCŁAW
Ja mam ten sam problem,walcze z nim od jakiegos czasu.Wymienilem trzy filtry jeden filtron(wiec nie powinienem go liczyc).Podokrecalem na max i chwilke pochodzilo dobrze(jakis tydzien) teraz znow mam problem z uruchomianiem silnika. Wiem ze kolega Pi-jey tez mial problem z filtrem(zapowietrzanie ukladu) i wymienil na zupelnie inny bez tego ustrojstwa na dole filtra i jest wszystko w porzadku,sam tez mam taki plan. Oczywiscie jeszcze kwestia czy nasze filtry maja cos ze soba wspolnego (to jednak "troche" inne 2,5tdi)....

_________________
c3 avant 2,5tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 07:52:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 12:50:12
Posty: 89
To fakt, że nasze filtry sie różnią. U mnie nie ma korka spustowego pod filtrem. Ale z moim obserwacji wynika że problemem jest uszczelka pod zaworem( podgrzewaczem)

_________________
Audi a6 2,5 TDI AKE 180 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 07:53:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 12:50:12
Posty: 89
do lenoks ->
dzięki za test!

_________________
Audi a6 2,5 TDI AKE 180 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 20:06:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 10:41:46
Posty: 31
Lokalizacja: Raciborz
Witam,
Zastrzegam , że zrobiłem próbe na silniku nie w pełni rozgrzanym ponieważ mój wózek nie ma jeszcze tablic rejestracyjnych :peace: Ale ja k założę to mu podkręcę zegary i zobaczymy.

Nie zauwazylem u siebie powietrza w przewodach. Ale zastanawiam sie nad tym co pisze Jerzy_G. Moj filtr paliwa jest praktycznie identyczny do tego jaki mialem w Pasacie B6 (AWX). Jest to puszka w pełni hermetyczna z króćcami do podłączenia wężyków. Może ma stary typ filtra ? Mam A6 2,5 TDI QUATTRO AVANT z 2003 roku. Miałem kiedyś A4 (rocznik 1995, 1,9 TDI 90KM) w którym filtr się dokręcało do stałej obudowy, podobnie jak filtry oleju.

pzdr RysiekJ

_________________
A6 2,5 TDI, AKE, QUATTRO, AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 23:13:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
rysiekj napisał(a):
Witam,
Zastrzegam , że zrobiłem próbe na silniku nie w pełni rozgrzanym ponieważ mój wózek nie ma jeszcze tablic rejestracyjnych :peace: Ale ja k założę to mu podkręcę zegary i zobaczymy.

Nie zauwazylem u siebie powietrza w przewodach. Ale zastanawiam sie nad tym co pisze Jerzy_G. Moj filtr paliwa jest praktycznie identyczny do tego jaki mialem w Pasacie B6 (AWX). Jest to puszka w pełni hermetyczna z króćcami do podłączenia wężyków. Może ma stary typ filtra ? Mam A6 2,5 TDI QUATTRO AVANT z 2003 roku. Miałem kiedyś A4 (rocznik 1995, 1,9 TDI 90KM) w którym filtr się dokręcało do stałej obudowy, podobnie jak filtry oleju.

pzdr RysiekJ

Dokładnie jest to puszka hermetyczna i taką musi miec w tym modelu. :diabel:

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 06:25:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 12:50:12
Posty: 89
Dzisiaj jestem umuwiony na wymiane filtra w ASO (gdzie zakupiłem ostani filtr paliwa); wszelkie próby jaki przeprowdziłem wskazuja na zaciaganie lewego powietrza przez filtr; wymiana uszczelki (oring) na podgrzewaczu nic nie pomogła; chyba jest nieszczelność na zagnieceniu filtra :!:

_________________
Audi a6 2,5 TDI AKE 180 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 10:15:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 12:50:12
Posty: 89
Wymieniłem filtr paliwa w ASO audi (reklamacja); Po wymianie jest znaczna poprawa tj. na silnku rozgrzanym:
- wolne obroty - brak pęcherzyków powietrza
- obroty 2000-3000 - brak pęcherzyków
- obroty 3000-4000 pojawiają sie drobne pęcherzyki
- po wyłączeniu silnika w przewodzie dochodzącym do flitra ze zbiornika paliwa pojawiają sie pęcherzyki; zauważyłem że cofaja się one z filtra paliwa.
- kiedy silnik jest zimny jest wszystko ok!
Chyba nic się tu nie da więcej zrobić :/

_________________
Audi a6 2,5 TDI AKE 180 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 12:41:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 10:41:46
Posty: 31
Lokalizacja: Raciborz
Otóż sprawdziłem, podręciłem "silniczkowi" obroty nie mam żadnych pęcherzyków w układzie zasilania. Dziwne to o czym Jerzy_G pisze. Moj filtr nie ma praktycznie możliwości rozszczelnienia poza kroćcami do wężyków oraz spustem kondensatu.

Może mam nowszy typ filtra?

pzdr RysiekJ

_________________
A6 2,5 TDI, AKE, QUATTRO, AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 15:45:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 12:50:12
Posty: 89
Mój filtr nie ma korka spustowego a poza tym jest taki sam ;-)

_________________
Audi a6 2,5 TDI AKE 180 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 16:40:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Taka mała lekturka.Może coś wam do głowy przyjdzie po przeczytaniu http://www.biodiesel.pl/inne_biopaliwa/ ... ietrzenia/ ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 07:23:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 12:50:12
Posty: 89
ADAM 12 napisał(a):
Taka mała lekturka.Może coś wam do głowy przyjdzie po przeczytaniu http://www.biodiesel.pl/inne_biopaliwa/ ... ietrzenia/ ;-)


Ten artykuł przezczytałem zanim podjąłem temat na forum. Autor artykułu wspomina o niewielkich pęcherzykach powietrza. W tym przypadku pęcherzyki są kilkukrotnie większe :/

_________________
Audi a6 2,5 TDI AKE 180 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 08:42:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Jerzy: A czy czasem w momencie otwarcia korka wlewu paliwa nie zasysa Ci powietrza do środka??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 09:00:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 06:07:59
Posty: 556
Lokalizacja: Olsztyn ...piekna Warmia
witam
nie wiem jak wyglada mocowanie filtra w twojej bryczce ale u mnie powymienialem wszystkie opaski niektore przewody, a przyczyna byla tulejka przy obodowie filtra na ktora nakladalo sie przewod paliwowy (mozna bylo ja przekrecac) pomogl klej jakis dwuskladnikowy i mam spokoj. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 09:01:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 06:07:59
Posty: 556
Lokalizacja: Olsztyn ...piekna Warmia
witam
nie wiem jak wyglada mocowanie filtra w twojej bryczce ale u mnie powymienialem wszystkie opaski niektore przewody, a przyczyna byla tulejka przy obodowie filtra na ktora nakladalo sie przewod paliwowy (mozna bylo ja przekrecac) pomogl klej jakis dwuskladnikowy i mam spokoj. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: