.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 13:04:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 1.9TDI 1Z] W sprawie rozrządu
PostNapisane: 07.sie.2006 07:02:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Witam.
Czy mógłbym prosić kogoś o analizę moich wyników z VAGA

Audi 80 1Z B4 1.9 TDI 94r.

Blok 000 (bieg jałowy) Basic Settings
40-41 / 36-41 / 000 / 11 / 116 / 114 / 67 / 138 / 158 / 132-140 - (ostatnie wskazanie po czasie dłuższym niż 2 min, czyli po wyłączeniu recyrkulacji spalin)

Blok 001
860 / 2,2 / 1,38 / 90

Blok 002
860 / 0.0 % / 010 / 90

Blok 003
860 / 236 / 452 / 69,5%

Blok 004
860 / 1,7 ATDC / 0,1-0,6 BTDC / 3,1%

Blok 007 (na gorącym silniku – wiem, że powinno być na zimnym)
45,5 / ….. / 42,3 / 88,2

Blok 008 (dynamicznie temp. 90C)
3066 / 10,8mg/R / 35,2mg/R / 32,4mg/R

Blok 010 (dynamicznie obroty 3066 temp. 90C)
658 / 991,2 / 1520 / 30,2 %

Blok 011 (dynamicznie temp. 90C)
3066 / 1604 / 1579 / 66,8%

Bok 013
- 0,39 / 0,82 / 0,86
Z góry dziekuję.


Ostatnio edytowano 17.sie.2006 07:12:49 przez Włodek60, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 07:09:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Na dzień dobry kąt wtrysku do poprawy (w bloku 000 poz 02 musi być 51-54).
Blok 013 - dawki już rozjechane i nie najmniejsze , silnik nie pierwszej młodości a wtryski już też niedługo poproszą o wymianę.

Z bloku 011 zrób wykres (włacz logowanie , but w podłodze od 1500 do 4500 rpm).

Co do przepływki, niech się wypowiedzą fachury.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 07:16:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
I jeszcze dodam że przejechane jest 214 000 przynajmniej na liczniku. :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 07:30:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Włodek60 napisał(a):
I jeszcze dodam że przejechane jest 214 000 przynajmniej na liczniku. :/

Doloz w pamieci z 50 tys km, tak mowia dawki kor. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 08:57:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Czy ktoś jeszcze zerknie na moje wyniki z VAGA ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 08:59:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
Blok 013 - dawki już rozjechane i nie najmniejsze , silnik nie pierwszej młodości a wtryski już też niedługo poproszą o wymianę.

Z bloku 011 zrób wykres (włacz logowanie , but w podłodze od 1500 do 4500 rpm).

Co do przepływki, niech się wypowiedzą fachury.


oj tam czepiasz sie :P ... dawki niby moga sie rozjechac i do 2.0mg/skok ;-)
jedynie mozna wywynioskowac ze wtryski sa równo zuzyte .... albo cylindry .... ;-)

a logi to by sie przydało i z 011 jak i z 003 (przepływka) .....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 09:03:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
No własnie Baskecik przecież pisałeś:
"Spokojnie. Stykałem si z opiniami że na korekcjach rzędu 4 mg/skok auta dobrze jeżdzą i dają sobie radę.
Sampek. W bloku 013 masz dawki korygujące. W/g opinii jeśli dawka przekracza 2,2 mg/skok to jest to powód do niepokoju (zuzyty wtrysk, spadki kompresji, uszkodzona pompa wtryskowa, a czasem po prostu z biegiem lat tak jest i wystarcza wymiana wtrysków.).

Reszta twoich wynikow wyglada dobrze choc to nieliniowe doładowanie sugeruje ze N75 tez juz nie cyka jak powinien.
_________________
Baskecik
A4 Avant AFN quattro `97
B4 1Z `93
B3 90 NG Automat `91
WYZNAWCA DIESLA"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 09:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
A w Elsie jest jako graniczna wartośc korekcji +/- 2,5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 09:14:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Włodek60 napisał(a):
A w Elsie jest jako graniczna wartośc korekcji +/- 2,5

to juz jest sporo ......

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 09:29:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Dlaczego wogóle zaczepiam temat:
1. Jakiś mułowaty ten mój TDI (przedmuchany jest)
2. Pali mało na trasie 5l/100km
3. Czasami szarpnie a czasami wogóle
4. Bąble powietrza w przewodach na odcinku 10cm jak się przegazuje (filtr paliwa Knecht)
5. Obroty nie falują (równiutkie)
6. Pasek rozrządu chyba mi przy zakładaniu fachowcy spierniczyli bo go tnie po bokach, aż się guma na nim odkłada od zewnątrz i na obudowie też (rolki, napinacz nowy, tylko koło na wale nie wymienione) i jeszcze powiedzieli że rozrząd wystarczy ustawić na znaki i nic się więcej nie ustawia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 09:43:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Włodek60 napisał(a):
Dlaczego wogóle zaczepiam temat:
1. Jakiś mułowaty ten mój TDI (przedmuchany jest)
2. Pali mało na trasie 5l/100km
3. Czasami szarpnie a czasami wogóle
4. Bąble powietrza w przewodach na odcinku 10cm jak się przegazuje (filtr paliwa Knecht)
5. Obroty nie falują (równiutkie)
6. Pasek rozrządu chyba mi przy zakładaniu fachowcy spierniczyli bo go tnie po bokach, aż się guma na nim odkłada od zewnątrz i na obudowie też (rolki, napinacz nowy, tylko koło na wale nie wymienione) i jeszcze powiedzieli że rozrząd wystarczy ustawić na znaki i nic się więcej nie ustawia!


przeczytałem i mi cycki opadły :!!: ....

zmień mechanika i doprowadz autko do normalnego stanu :!!:

P.S wszystkie wyzej wymienione problemy byly wielokrotnie opisywane na forum ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 17:21:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Witam serdecznie,

Mysle, ze na poczatek zrob od nowa rozrzad bo szykuje sie katastrofa :!: Jesli chodzi o mulowatosc i male spalanie to zrob logi z blokow 003, 008, 010 i 011. To co dales na forum nie jest najlepsze - w najwazniejszym 008 zdjales noge z gazu. Trzeba zapisac wyniki do pliku - logujesz od 1500rpm do 4000+rpm na trzecim biegu. Gaz musi byc caly czas na podlodze. No i testy to raczej po rozrzadzie.

Pozdrawiam
Jozef

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 08:45:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Dziekuję wszystkim za cenne wskazówki. Biorę się za rozrząd. Pozdrwaiam wszystkich fanów AUDI. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: I mam znowu problem
PostNapisane: 17.sie.2006 07:11:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
:( pojechałem na reklamację tego paska rozrządu, co go tnie i się okazało, że jest luz na ośce pompy wtryskowej. Ale wątpię czy po przejechaniu 5 tys. raptem się zrobił luz. Poprostu przy pierwszej wymianie paska nie powiedzieli mi o tym i wycięło pasek. Co radzicie? Słyszałem, że po niemieckiej fabryce się nie poprawia. Podobno dobrze jest kupić używkę z Niemiec, czy może lepiej regeneracja?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 10:06:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
Włodek60 napisał(a):
Dlaczego wogóle zaczepiam temat:
1. Jakiś mułowaty ten mój TDI (przedmuchany jest)
2. Pali mało na trasie 5l/100km
3. Czasami szarpnie a czasami wogóle
4. Bąble powietrza w przewodach na odcinku 10cm jak się przegazuje (filtr paliwa Knecht)
5. Obroty nie falują (równiutkie)
6. Pasek rozrządu chyba mi przy zakładaniu fachowcy spierniczyli bo go tnie po bokach, aż się guma na nim odkłada od zewnątrz i na obudowie też (rolki, napinacz nowy, tylko koło na wale nie wymienione) i jeszcze powiedzieli że rozrząd wystarczy ustawić na znaki i nic się więcej nie ustawia!


przeczytałem i mi cycki opadły :!!: ....

zmień mechanika i doprowadz autko do normalnego stanu :!!:

P.S wszystkie wyzej wymienione problemy byly wielokrotnie opisywane na forum ....

Mi tez opadło co nieco ... :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 10:17:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
To co radzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 10:35:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Włodek60 napisał(a):
To co radzicie?

Poszukac mechanika z duszą.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 20:15:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Włodek60 napisał(a):
To co radzicie?

znajdz dobrego mechanika i niech doprowadzi autko do porzadku .... z tego co napisales to troszke mu to zajmie ..... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 07:30:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Własnie rozmawiałem z innym mechanikiem. Stwierdził że widział wieksze luzy na pompie wtryskowej i to nie powinno spowodować aż takiego zuzycia paska przez 5 tys km. Tymbardziej, że poprzedni pasek był normalnie zużyty a nie przyciety po boku. Mówi że nie mozliwe żeby pompa wysiadła po takim przebiegu (tankowałem na Orlenie). Według niego to jest wina albo wadliwego paska albo napinacza a najpredzej dolnego kółka na wale napedowym. I jakby ktroś mógł mi powiedzieć, czy to kółko zębate na wale ma w środku gumę? Bo że klin się potrafi zcinać to wiem.


Ostatnio edytowano 18.sie.2006 07:35:15 przez Włodek60, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 07:33:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
A cha i jeszcze jedno -nie wiem czy ode mnie do dobrego mechanika dojadę. Nie chcę ryzykowąc. Chyba że laweta.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: