.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 13:02:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 07:34:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Koło napędzające pasek rozrządu NIE MA tłumika drgań skrętnych. Tłumik drgań skrętnych występuje na kołach pasowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 11:21:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Jeszcze wrócę do tematu żeby forum nie zapychać. Wymieniłem pasek kółko na wale napinacz i rolkę - narazie nic się nie dzieje ale mam pytanie co do wyników, które zamieściłem na początku postu. Baskecik napisał, że kąt wtrysku do regulacji, ale patrząc na wykres Tdi Grapch kąt mieści się w środku tego wykresu dla temperatury 90 stopni i jest prawiedłowy - tak mi się wydaje. Czy ktoś ma inne zdanie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 11:26:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Już gotowe


Ostatnio edytowano 02.paź.2006 14:19:21 przez Włodek60, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 10:11:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Po wymianie paska itd. mam takie wyniki bloku 000
0,36 40 50 0 15 117 115 67 155 130 143
0,71 40 50 0 14 118 115 67 155 130 143
1,06 41 51 0 14 117 115 67 155 130 139
1,42 41 50 0 14 118 115 67 155 130 136
1,78 41 51 0 14 118 115 67 155 130 143
2,12 41 49 0 14 117 115 67 155 130 139
2,47 40 51 0 14 117 115 67 155 130 139
2,83 40 51 0 15 118 115 67 155 130 140
3,19 41 51 0 14 118 115 67 155 130 143
3,53 41 49 0 14 117 115 67 155 130 139
3,88 40 50 0 14 118 115 67 155 130 139
4,24 40 52 0 14 118 115 67 155 130 139

Dawki korekcyjne to: -0.56, -057, +0,35 wczesniej przy złym kącie wtrysku były wyższe.
Z inych bloków loga zrobię jak dorwę laptoka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 11:39:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
ale spalania to Ci zazdroszczę :diabel:

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 14:13:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Tz. zużycia paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 15:15:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Włodek60 napisał(a):
Po wymianie paska itd. mam takie wyniki bloku 000
0,36 40 50 0 15 117 115 67 155 130 143
0,71 40 50 0 14 118 115 67 155 130 143
1,06 41 51 0 14 117 115 67 155 130 139
1,42 41 50 0 14 118 115 67 155 130 136
1,78 41 51 0 14 118 115 67 155 130 143
2,12 41 49 0 14 117 115 67 155 130 139
2,47 40 51 0 14 117 115 67 155 130 139
2,83 40 51 0 15 118 115 67 155 130 140
3,19 41 51 0 14 118 115 67 155 130 143
3,53 41 49 0 14 117 115 67 155 130 139
3,88 40 50 0 14 118 115 67 155 130 139
4,24 40 52 0 14 118 115 67 155 130 139

Dawki korekcyjne to: -0.56, -057, +0,35 wczesniej przy złym kącie wtrysku były wyższe.
Z inych bloków loga zrobię jak dorwę laptoka.

Wywal ta pierwsza kolumne bo sie pomilyc mozna ... po co nam time stamp. Dlatego spogladałem na 2 zamiast na 3 kolumnę. W tej sytuacji kąt masz książkowy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 16:59:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
Włodek60 napisał(a):
Tz. zużycia paliwa?



jasne, ja na dystansie 700 km jazdy 130km/h zszedłem do 5,6 l/100. Także Twoja 5 jest w pełni zadowalająca

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 10:21:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Baskecik - to chyba był mechanik z duszą bo ustawił go tak jak trzeba. Jak sprawdziłem na Vagu to właśnie te wyniki wyszły (jak widać dobre). Narazie zrobiłem 200 km i jak narazie ani razu nie szarpnęło - może to była wina kąta wtrysku i za małej albo za duże dawki paliwa (bo sam nie wiem czy zwiększając wartośc z 2,2 na 3 mg/H zwiększyłem dawkę czy zmiejszyłem - w literaturze to jest jakieś takie zamotane) w każdym razie ustawiłem dawkę w dolnej granicy tak jak Vag sugeruje tj od 3 do 9 mg/H. Jak będzie dalej szarpało to go jeszcze będę Vagiem traktował.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 20:55:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Im niższa wartość w mg/h tym większą dawkę ustawiłeś. Nominał to ok 4,4-5. Ja w moich dieslach schodzę zawsze max w dół, czyli w okolice 3 mg/h.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 09:17:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Z tego wyika że jak dawka spadała mi czasami na 1,8 mg/h(wachając się od 1,8 do 2,2mg/h) to się paliwem zachłystywał i miał problemy ze spaleniem tak dużej dawki - co?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 09:47:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dawka sie waha w małym zakresie i jest to normalne. Zauwaz ze zmieni sie jak wlaczysz swiatła lub inny odbiornik prądu. Sterownik tak sobie dobiera dawkę aby silnik pracował w/g niego optymalnie. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: