.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.mar.2025 22:00:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b4 coupe AAH] spadają obroty
PostNapisane: 18.sie.2006 15:06:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 23:36:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kalisz
witam , problem mam taki : wyprowadzam auto z garazu , szczegolnie po nocy , (sytuacja zachodzi takze kiedy dluzje stoi i ostygnie) ok. minuty chodzi jak nalezy , ale nie zdaz wyjecahc na ulice , spadaja obroty ponizej 900 , silnik pracuej nierowno , jak wcisne gaz reaguje dopieo po chwili duszac sie nawet jeskli przytrzymam przy 4 tys to czasem nawet samoistnie spada nizej Wruszam,1 bieg , gaz,delikatnie sie przydusza i nie reaguje dopiero po chwili ciagnie . Jak sie nagrzeje to wtedy chodzi bez problemow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 15:13:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 23:36:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kalisz
dodam może jeszcze że auto nigdy nie chodziło na gazie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 15:17:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Może zalewa go? Ale jezeli odpala normalnie, a dopiero potem są te cyrki, to raczej bedzie OK, natomiast jezeli odpalic tez mu ciezko, to wypadaloby chyba sprawdzic czujnik temperatury podający info do ECU

A może wypadałoby sprawdzić iskrę tzn przewody WN, świece... może po prostu przerywa podawanie iskry ;)

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 18.sie.2006 15:25:31 przez Klej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 15:25:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 23:36:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kalisz
odpala perfekcyjnie :> chodzi przez chwile tez ok , dopiero po malej chwili zaczynaja sie cyrki i trwaja az sie troche nie rozgrzeje . a przy jezdzie wkreca sie na obroty normalnie dopiero jak sie nagrzeje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 01:26:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 23:36:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kalisz
jest ktos w stanie pomoc ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 01:45:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.cze.2005 23:51:46
Posty: 50
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Dokładnie ten sam problem ma kumpel w coupe 91r , jak dojdziemy do tego co to jest to napisze.Jaki masz silnik? u kumpla jest 2.8

_________________
AUDI 80 b4 ABT moje:-)
BMW e46 pod opieką:-)
Golf 3 1.8 po wypadku do sprzedania na części


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 06:31:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 14:25:43
Posty: 194
Lokalizacja: Wrocław
Mam to samo uszucie jak by była turbodziura naciskasz a dpopiero za chwile reakcja ale jest tak kiedy dodam gwałtownie gazu jak naciskam delikatnie to jedzie normalnie. Tylko jak mocniej nacisne na nnierozgrzanym to potrafi czasem zgasnąć.

_________________
Było Audi 80 B3 1.8 1989 2001-2006
Było Audi 80 B4 2.8 V6 1994 2006-2009
Było Audi 80 B3 1.8 113KM 1988 2009-2013
Jest Skoda Octavia 1.8 1997 2009-
oraz
Matiz, Mondeo TDDi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 11:55:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 23:36:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kalisz
Damu , u mnie tez jest 2,8 :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 12:01:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
przypuszczalnie sonda/y lambda. Jedź na vaga, tu sobie można tylko gdybać.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 14:33:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Miałem u siebie to samo, a teraz jest oki. Tyle że ja wymienłem u Siebie sporo osprzetu. Po tych zabiegach silnik pracuje jak powinien.
- świece
- przewody
- cewki
- sondy lambda
- czujnik położenia przepustnicy
- czujnik halla
- czujniki spalania stukowego
- czujniki temperatury
Przyczyną usterki było na pewno coś z listy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 12:46:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 14:25:43
Posty: 194
Lokalizacja: Wrocław
Mam jeszcze jeden problem. Jeśli cofam pod krawężnik to tył podjedzie spokojnie bez dodawania dużej ilości gazu ale jak przednimi z tą samą ilością gazu to przygasa. W B3 tak nie miałem czy to może też być któryś z elementów które podał wowo?

_________________
Było Audi 80 B3 1.8 1989 2001-2006
Było Audi 80 B4 2.8 V6 1994 2006-2009
Było Audi 80 B3 1.8 113KM 1988 2009-2013
Jest Skoda Octavia 1.8 1997 2009-
oraz
Matiz, Mondeo TDDi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 12:52:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Może tył podjedża lżej, bo jest lekki, a przod bardziej obciazony, szczegolnie, jezeli masz pusty bak...

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 13:01:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 14:25:43
Posty: 194
Lokalizacja: Wrocław
Czyli w B3 lepiej podjeżdżał bo był lżejszy o ok.300kg?

_________________
Było Audi 80 B3 1.8 1989 2001-2006
Było Audi 80 B4 2.8 V6 1994 2006-2009
Było Audi 80 B3 1.8 113KM 1988 2009-2013
Jest Skoda Octavia 1.8 1997 2009-
oraz
Matiz, Mondeo TDDi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 13:08:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Nawet przy tej samej wadze moze inaczej sie podjezdzac, zalezy od rozkładu nacisku na oś... Z reszta niech sie wypowiedzą posiadacze B4 z takim silnikiem... Moj tez tyłem podjeżdża łatwiej, a przod czasem nawet predzej zakreci kolami w miejscu, niż podjedzie stojac przy samym krawezniku...

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 13:14:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 14:25:43
Posty: 194
Lokalizacja: Wrocław
Może to norma. Pierwszy raz mam taki silnik. Musze sie jeszcze nauczyćdużo najwidoczniej :D

_________________
Było Audi 80 B3 1.8 1989 2001-2006
Było Audi 80 B4 2.8 V6 1994 2006-2009
Było Audi 80 B3 1.8 113KM 1988 2009-2013
Jest Skoda Octavia 1.8 1997 2009-
oraz
Matiz, Mondeo TDDi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 22:20:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
piszesz żę spadają ci obr poniżej 900 v-6 ma wolne obroty na poziomie 650 i na zimnym i na rozgrzanym.najpierw podłącz vaga i zczytaj błędy .doprowadz wolne obroty do porządku




M[/quote]

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 08:04:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
enduro7777 naspisał:
Cytuj:
piszesz żę spadają ci obr poniżej 900 v-6 ma wolne obroty na poziomie 650 i na zimnym i na rozgrzanym

Oj chyba nie dokońca. Na zminym zaraz po odpaleniu trzyma około 900obr/min i powli spada. Stabilizują się raczej przy 750obr.
600obr to trochę za nisko.

a może twoje spostrzeżenia co do obrotów wynikają z ich błędnego odczytu?? Pierwszy zakres obrotów jest inaczej wyskalowany niż pozostałe:
0-1000obr skala 4x250obr.
pozostały zakres 5x200obr.
to tak dla przypomnienia, dla mniej spostrzegawczych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 08:38:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ok ale te 900 to tylko przez parę sekund

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 09:15:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dokładnie tak.
Odpalasz masz 900obr po czym sobie spadają :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: