.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 08:29:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zamarzanie parownika audi c4 2,8 v6 + sekwencja
PostNapisane: 19.sie.2006 21:45:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 21:18:46
Posty: 14
witam i prosze o rade
założyłem 2 dni temu wtrysk gazu i zamarza mi parownik a zatym idzie to że nie chodzi
sekwencja bo nie uzyskuje temperatury żeby się załączyć
teraz mi fachowcy podłączyli parownik do przewodu powrotnego do zbiorniczka wyrównawczego i jest żle
może ktoś ma taką instalacje lub wie gdzie to wpiąć
mam jechać na reklamacje ale sam narazie bym sobie przepiął aby przetestować tę instalacje

_________________
audi c4 2,8 v6 + sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 22:44:09 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:D to sie popisali "fachowcy" :P ... kierunek podlaczenia i miejsce jest scisle okreslone tak aby zaraz po odpalenoiu do parownka plynela woda z rozgrzewajacego silnika a poza nagrzewnica nie ma drugiego takiego weza w ukladzie. wszystkie inne sa w duzym obiegu ktore uzyskuja temperature dopiero po otwarciu termostatu. jednym slowem fachowcy dali ciala i to dosc konkretnie takze mozesz do nich jechac i im to powiedziec

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 20:05:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 21:18:46
Posty: 14
dzięki dzięki
byłem dzisiaj u nich zrugałem ich pożądnie i zrobili jak należy a tłumaczyli się tym
że ogrzewanie będzie słabe
teraz śmiga na gazie jak samolot
teraz będe testował ile to gazu pali i jak jeździć aby było oszczędnie
pozdrawiam :peace:

_________________
audi c4 2,8 v6 + sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 20:45:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
co do ogrzewania to mieli rację a układ w 2.8 jest cholernie czuły.jedyna rada to zkryzować parownik

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 20:56:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 21:18:46
Posty: 14
witam
co to znaczy zakryzować ?

_________________
audi c4 2,8 v6 + sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 22:06:00 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ze co ? :D .. ze ogrzewanie slabnie ? :P ... nie stwierdzilem tego w zasnym Audi ... chyba ze masz problem z termostatem , poza tym bez sensu to jest co piszesz bo parownik nie jest wpiety szeregowo tylko rownolegle a tylko w szeregu moglby z,mnieszyc temperature wody doplywajaca do nagrzewnicy :!!: no chyba ze Ty masz wpiete szeregowo :D ... to wspolczuje

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 07:24:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
wpięte jest równolegle do nagrzewnicy.termostat oki.tyle tylko żę nagrzewnica stwarza większe opory przepływu niż reduktorXXL i cała para idzie w reduktor .konieczne było zkryzowanie reduktora .dodam żę nagrzewnica nie jest zabita i nie stwarza jakiś specjalnych oporów przepływu.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 07:58:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
No nie wiem, ja też nie spotkałem się, żeby parownik osłabiał ogrzewanie w Audi, VW. W tych autkach zawsze jest cieplutko jak w ulu :) . Nawet jeśli troszkę dłużej się rozgrzewa (tego też nie zauważyłem, ale...) to i tak po rozgrzaniu nagrzewnica daje tak, że praktycznie grzanko mam przeważnie na 3/4 nawet w największe mrozy :) .

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 10:36:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
w 1.8 JN nie było tego problemu

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 15:08:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Zapowietrzona nagrzewnica!
Miałem tak, że mi słabo grzało i też pytałem o zkryzowanie przewodów!
Żeby się nie zapowietrzyła nagrzewnica zawsze przy spuszczaniu wody i dłubaniu przy chłodzeniu daj ogrzewanie na MAXa! Wtedy nagrzewnica ma obieg i nie zostanie w niej nic! Przy wlewaniu wody to samo. Pojeździj przez jakiś czas na ogrzewaniu aby był obieg i sprawdź poziom płynu, najlepiej jak jest po środku min max i nie przelewa się do cieńkiego wężyka co leci do chłodnicy!

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 15:19:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a rozbierałeś kiedyś nagrzewnicę w b-4 to powinneś wiedzieć żę nie ma tam zaworu odcinającego ciecz chłodzącą .jest to rozwiązane przez zamknięcie obudowy nagrzewnicy i czy będziesz dawał pokrętłem ciepła na maxa czy na zero to i tak przez nagrzewnicę płynie na maxa

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 15:21:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak jest klima to jest zawor odcinajacy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 15:37:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
enduro7777 napisał(a):
a rozbierałeś kiedyś nagrzewnicę w b-4 to powinneś wiedzieć żę nie ma tam zaworu odcinającego ciecz chłodzącą .jest to rozwiązane przez zamknięcie obudowy nagrzewnicy i czy będziesz dawał pokrętłem ciepła na maxa czy na zero to i tak przez nagrzewnicę płynie na maxa

Mowa w temacie jest o C4 a nie o B4! W C4 mam klime manualną i jest odcinana nagrzewnica!!!

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: