.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 23:08:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S2 2,2T] cisnienie doładowania
PostNapisane: 26.sie.2006 16:34:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2006 18:46:59
Posty: 28
Lokalizacja: OPOLE
Ile pompowac ma turbina juz wiem,ale jak podkrecic na wiecej? HANS czy teraz sprostałem wymogom? :peace:

_________________
ŻYCIE JEST JAK MIRIAM,WSZYSTKO PIĘKNE A TU CH..!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 17:04:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
chipa wstawic

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 17:06:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
wariatquattro napisał(a):
chipa wstawic

i pokrecic magiczna srubka w WG ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 19:08:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Bilu napisał(a):
wariatquattro napisał(a):
chipa wstawic

i pokrecic magiczna srubka w WG ;-)


nie każdy ma śrube :diabel: :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 19:16:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Mauzer napisał(a):
Bilu napisał(a):
wariatquattro napisał(a):
chipa wstawic

i pokrecic magiczna srubka w WG ;-)


nie każdy ma śrube :diabel: :P

chyba w kazdym 2.2T 20V jest tylko trzeba sie do niej dostac

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 20:00:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Bilu napisał(a):
Mauzer napisał(a):
Bilu napisał(a):
wariatquattro napisał(a):
chipa wstawic

i pokrecic magiczna srubka w WG ;-)


nie każdy ma śrube :diabel: :P

chyba w kazdym 2.2T 20V jest tylko trzeba sie do niej dostac


a i dodać trzeba że samo kręcenie nam cisnienia nie zwiększy a wszak
o to było pytanie :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 20:28:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Bilu ciiiii, potem następną ese ktoś zmajstruje :-D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 20:51:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2006 18:46:59
Posty: 28
Lokalizacja: OPOLE
Panowie prosze o wskazówki co zrobic :509:

_________________
ŻYCIE JEST JAK MIRIAM,WSZYSTKO PIĘKNE A TU CH..!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 21:03:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
seria ładuje max na momęt 1.1 bara na wyświetlaczu 2.1 po chipie możesz uzyskać max 2.4-2.5 bara .
ALE MOC TO NIE TYLKO BARY!!

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 21:14:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2006 18:46:59
Posty: 28
Lokalizacja: OPOLE
BART.W napisał(a):
seria ładuje max na momęt 1.1 bara na wyświetlaczu 2.1 po chipie możesz uzyskać max 2.4-2.5 bara .
ALE MOC TO NIE TYLKO BARY!!
zgadza sie trzeba jeszcze walnac wiecej paliwka do garów :diabel:

_________________
ŻYCIE JEST JAK MIRIAM,WSZYSTKO PIĘKNE A TU CH..!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 21:22:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
TELO napisał(a):
zgadza sie trzeba jeszcze walnac wiecej paliwka do garów :diabel:


wstawiajac dobrego chip'a(dwie kosci) to masz juz zmienione pliwo,zplon,doladowanie tak jak ma byc

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 21:30:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Nie powinno być wiecej niż 1.1 bara jezeli podlaczysz sie pod intercooler manometrem . Mozna podniesc nawet do 1,5 bara ale radze zmienić tłoki na spieki i zawory tez utwardzone , inaczej poplynie to wszystko z powodu zbyt wysokiej temperatury spalania. Do wyscigow po miescie mozna podniesc cisnienie do prawie 2 bar tyle ze prawdopodobnie hybryda tyle poda lub holset . To co pokazuje na wyswietlaczu w aucie doladowanie to nalezy odjac tak srednio 1 bar :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 21:53:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
autora topiku sprzet to 3B a tam jak sie nie myle jest ori mniejsze doladowanie w piku jak 1.1 bara,manometr sie podlacza w kolektor ssacy,programy MTM'ma czy Hohenestera podnosza doladowanie do 1.4bara na K24 (na K26 tez tyle dmuchnie bo tak programy sa napisane,tylko nie puchnie i trzyma doladowanie do 7000obr) i to wszystkie pieniadze z tej turbiny K24,na K26 mozna dmuchnac wiecej ale trzeba soft i pare rzeczy zmienic...i bedzie 350km, to sa bezpieczne programy dla silnika,tloki sie zmienia na kute(spieki to sprzeglo) przy ok 400km

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 22:25:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
piekne te wywody ale to 3B a tam był MAP sensor 2bar
wiec pole do manewru jest troche mniejsze bo jakieś niecałe 0.2 bara

ciekawe czy auto serię trzyma :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 12:36:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2006 18:46:59
Posty: 28
Lokalizacja: OPOLE
a gdzie dostane CHIPA do 3B :(::

_________________
ŻYCIE JEST JAK MIRIAM,WSZYSTKO PIĘKNE A TU CH..!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 15:52:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
mapsensor można zawsze wymienić na 2.5 barowy nie jest on taki mało dostępny jak 3 barowy :D
i oczywiście soft na taki mapsensor przy wymianie by sie przydał ;)

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 17:00:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
chip do 3B bez zmiany map'a daje 260km z wydechem i dolotem pewnie wiecej,moze i tylko o 0,2 podnosi ale caly czas latasz z overboost'em

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 17:01:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
z tymi 3 barowymi to nie przesadzajmy zawsze mozna dać
do przekalibrowania seryjny albo zapodać vmapa

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 17:27:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
maciu napisał(a):
z tymi 3 barowymi to nie przesadzajmy zawsze mozna dać
do przekalibrowania seryjny


oho, wyslij mi na prv wiecej info :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 19:44:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
maciu napisał(a):
z tymi 3 barowymi to nie przesadzajmy zawsze mozna dać
do przekalibrowania seryjny


oho, wyslij mi na prv wiecej info :D


pisałem na forum ap w wątku o mapsensorach... zobacz

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: