.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 04:00:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2006 22:00:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
niestety u mnie tak jak mówisz nie da sie właczyć trybu awaryjnego chociaż jakoś powinno sie go właczyc bo kiedys to robiłem ale nie pamietam juz jak rozebrałem wszystko i jutro jeszcze raz bede składał .
A mam pytanie bo chyba miałem za ubogą miszankę bo jak puściłem nogę z gazu to było słychac jak bulgotał wydech

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2006 19:30:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
witam no i na szczęście nie pogieło klapki a kobra gumowa jest u mnie w takim sobie stanie no i pękła od spodu gdzie oryginalnie wchodzi rura od odmy no ale połatałem i jest dobrze no i co najważniejsze mogę już odplać na gazie i szukać nowej gumy na przepływomierz jeżdżącym samochodem. :D

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 23:14:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
Witam Panowie ponownie!
Zakupiłem Blosika i czekam na jego dostawe więc pewnie będe jednyz z pionierów w silniku ABK!
Mam tylko takie pytanie!Jakie rozwiazanie byscie wybrali:
1.: Stożek , blos , przepływka.....
2.: stozek , przepływka , blos.....
??
Bo czytając na innych forach już sam nie wiem, każdy pisze inaczej!
Dzięku z góry za info!
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 07:53:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Moim zdaniem im dasz BLOSa blizej przepustnic tym lepiej. Musisz tylko pamietac, zeby miedzy blosa a przepustnice dac rurke idaca do krokowca. Inaczej silnik nie bedzie chodzil na biegu jalowym. W BLOSie jest specjalne miejsce (2 okragla zgrubienia na wylocie) w ktore mozna wkrecic krociec do tej rurki (oczywiscie trzeba najpierw nawiercic i nagwintowac.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 08:03:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pawelbog > Wydaje mi się, że lepiej dać za przepływką, czyli miedzy nią a przepustnicą. Bo po co gazować przepływomierz ;) ?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 03.wrz.2006 09:29:17 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 08:09:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
Lukasik napisał(a):
pawelblog > Wydaje mi się, że lepiej dać za przepływką, czyli miedzy nią a przepustnicą. Bo po co gazować przepływomierz ;) ?

no właśnie mi sie też tak wydaje!
poprostu czytając ten temat różne wypowiedzi widziałem a jeszcze ten mixer który mam przed przepływką mi miesza w głowie!
A powiedz mi po co mam sobie dorobić przewód kompensacji?On chyba właśnei nie w każdym silniku jest potrzebny!?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 09:55:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Nie przewod kompensacji tylko przewod idacy do silniczka krokowego. Jest on po potrzebny poniewaz na biegu jalowym przepustnica jest zamknieta a powietrze idzie przez ten wezyk do silniczka krokowego i dalej do kolektora i cylindrow. Normalnie to powietrze jest brane z gumy nalozonej na przeplywke a paliwo i tak jest wtryskiwane do cylindrow, wiec mieszanka jest. Natomiast na gazie paliwo podawane jest w blosie i jesli ten wezyk zostawisz w tej gumie a blosa dasz miedzy nia a przepustnicami, to do krokowca bedzie szlo samo powietrze - bez gazu i silnik bedzie gasl jak puscisz pedal gazu. Dlatego ten wezyk trzeba tak umiejscowic zeby bral juz mieszanke gazowo powietrzna, czyli za blosem.
Jak masz juz wsadzony mikser to po prostu wsadz blosa w tym miejscu gdzie on jest. Ten wezyk juz w tyakim wypadku masz w dobrym miejscu.
Najlepiej zrob fotke jak to jest u Ciebie i zamiesc to zobaczymy.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 11:17:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
PawelBog napisał(a):
Lukasik napisał(a):
pawelblog > Wydaje mi się, że lepiej dać za przepływką, czyli miedzy nią a przepustnicą. Bo po co gazować przepływomierz ;) ?

no właśnie mi sie też tak wydaje!
poprostu czytając ten temat różne wypowiedzi widziałem a jeszcze ten mixer który mam przed przepływką mi miesza w głowie!
A powiedz mi po co mam sobie dorobić przewód kompensacji?On chyba właśnei nie w każdym silniku jest potrzebny!?

Poczekaj z tym stozkiem. Moze bedzie dobrze chodzic gdy blosa zapodasz za przeplywka, wtedy oryginalny filtr powietrza moze zostac.
Jesli bedzie zle chodzil ( brak wolnych obrotow ) To wtedy mozesz podlaczyc kompensacje. Jesli ona nic nie pomoze to wtedy blosa musisz zamontowac przed przeplywomierzem

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 22:57:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 13:32:12
Posty: 45
Lokalizacja: Pruszków
witam wszystkich
blos zagościł także w mojej furze
odpaliłem jak zwykle na bęzynie ,nagrzał się trochę i na gazior.
1 obroty rewelacja prawie 900 i równiutko ani drgnie
2 wkręca się w miarę może trzeba doregulować ,testowałem tylko do 120km/h
3 nie gaśnie ( nie muszę pilnować obrotów)
i teraz mam pytanie
mam reduktor landi cośtam :diabel: taki byczy ma tylko jedną śrubę do regulacji obrotów jak nią kręcę to nic się nie zmienia ,w jakim położeniu ją ustawić ?
nie podłączyłem odmy bo czasu nie starczyło żeby więcej podłubać, czy narazie można tak jeździć ?

pozdrawiam

_________________
Audi 100 C3 NF Avant+Blos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 09:31:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
łysy > wykręć ją gdzieś tak na 2/3 a resztę doreguluj regulacjami w blosie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 10:01:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 13:32:12
Posty: 45
Lokalizacja: Pruszków
zaraz ruszam w drogę to sprubuję pokręcić
po testach napiszę coś o spalaniu

_________________
Audi 100 C3 NF Avant+Blos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 12:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
do zipi- ogólnie nie bede czekal ze stozkiem bo juz go mam i chce troszke w inne miejsce dolot przelozyc wiec dlatego oryginalan obodowa nie zostaje!
Miejmy nadzieje ze bedzie dzialac :)
do photokom- u mnie montaz jest banalnie prosty jkezeli bedzie dzialal za przeplywka!
Blos ma srednice 70 a ja mam tej samej srednicy oryginalne gumy wiec poprostu zdejmuje gume z przeplywki zakladam na nia blosa , daje lacznik gumowy laczacy blosa i przeplywke i tyle!wiec zostaje w oryginale dlatego przewodem do krokowca sie nie przejmuje!
moze jutro przyjdzie to bedze montaz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 13:38:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
PawelBog napisał(a):
do photokom- u mnie montaz jest banalnie prosty jkezeli bedzie dzialal za przeplywka!


Bedzie dzialal, bo dla blosa nie ma roznicy czy jest przed czy za przeplywka.

PawelBog napisał(a):
Blos ma srednice 70 a ja mam tej samej srednicy oryginalne gumy wiec poprostu zdejmuje gume z przeplywki zakladam na nia blosa , daje lacznik gumowy laczacy blosa i przeplywke i tyle!wiec zostaje w oryginale dlatego przewodem do krokowca sie nie przejmuje!
moze jutro przyjdzie to bedze montaz :)


No to masz szczescie. U mnie tez montaz jest w miare prosty pomijajac dosc malo miejsca miedzy przepustnica a intercoolerem.
Co do tego krokowca to zwroc uwage skad on bierze powietrze. U mnie akurat jest dziurka obok przepustnic, wiec nie musialem nic przerabiac, ale w niektorych wezyk idzie z tej gumy nad przeplywka i wtedy trzeba go przelozyc za blosa.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 13:48:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
u mnie tez jest obok przepustnicy!wiec tez nie ma problemu!
czyli nie ma dla niego roznicy czy jest przed czy za!
to mozesz mi wyjasnic dlaczego mixer mam przed przeplywka?jak by co szybka zmiana i tyle jakies laczniki gumowe mi zostana :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 13:55:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Nie wiem czemu wsadzili Ci przed przeplywka. To pewnie zalezy do jakiego gazownika pojdziesz. Kazdy bedzie mial swoja teorie. Jaki masz silnik? Z forum wynika, ze wiekszosc ma BLOSa za przeplywka i wszystkim dziala. Ja tez mam zaraz przed przepustnicami i jest OK. Tu: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=20 masz kilka zdjec jak to u mnie wyglada. Na nastepnej podstronie masz kilka fotek Kefira200.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 15:41:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
no i tak wlasnie bede probowal!
nie no u was to nie ma miejsca panowie na to :)
jak zrobie to tez walne kilka fotek no bo jak nikt w ABK nie robił jeszcze albo zrobił tylko się nie chwali :)
Silniczek ABK 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 16:04:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
do photokom- a ty masz przewod kompensacji w parowniku!
bo jak cos ja nie mam i moze dlatego mam przed przeplywka!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 16:52:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Ja mam ten przewod kompensacji w parowniku tylko dlatego, ze to jest silnik z turbina. Po prostu gdyby nie on, to przy ladowaniu ponad 1 bar gaz by nie wyplywal z parownika. On jest potrzebny zarowno przy mixerze jak i BLOSie. Nie ma on nic wspolnego z miejscem zamocowania miksera/BLOSa. Ty nie masz turbo i nie masz tego "problemu" :-) Po prostu wsadzaj tego blosa za przeplywke (chyba ze zmiescisz go przed, bo to wszystko jedno) i bedzie chodzic. Ktos kiedys pisal ze niby blos za przeplywka zakluca jej prace. Ale nic bardziej mylnego. Sprawdzone doswiadczalnie :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 17:25:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
ogolnie zmieszcze go i przed i za! bo i tak modyfikuje ta czesc dolotu powietrza!
a dopytuje sie poprostu zeby nie przekladac tego kilka razy i sobie glupiej roboty nie narobic!
jak bede mial zdjecia to pomozesz mi je wrzucic do tematu?!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 17:29:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Jak masz taka mozliwosc to mozesz zalozyc go i tu i tu i zobaczymy gdzie bedzie sie lepiej spisywal. Oczywiscie zdjecia pomoge Ci zalaczyc :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: