.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.maja.2025 19:08:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dot rozrzadu w tdi
PostNapisane: 09.sty.2005 10:53:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
mam takie pytanko co sie stanie gdy peknie rozrzad. czy tdi 1Z jest silnikiem kolizyjnym czy nie?? pzodrawiam z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 13:13:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
A co, kupiłeś auto i zastanawiasz się czy wymienić? Twój silnik na bank jest kolizyjny, nie warto oszczędzać tych 2oo pln, bo ew. naprawa może kosztować nawet 2000.

Pozatym ten temat był już poruszany, poszukaj a dowiesz sie o wiele więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 13:22:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Masz racje sadki niema naczym oszczędzać tylko wymieniać i nie dykutować. :!:

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dot rozrzadu w tdi
PostNapisane: 09.sty.2005 20:01:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
konrad napisał(a):
mam takie pytanko co sie stanie gdy peknie rozrzad. czy tdi 1Z jest silnikiem kolizyjnym czy nie?? pzodrawiam z gory dziekuje


Przy peknięciu paska tłoki wyfruna górą, a Ty zbiedniejesz o pare tysi. Wymieniaj pasek, wszystkie rolki i sprawdź stan pompy. Tak jak radzi Kinyo nie zwekaj, on wie o czym mówi. :!!:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 20:34:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
bez przesady nic nie wyfrunie... tłoki spotkają się z zaworamia silnik nie
będzie sie nadawał do jazdy...

a tak przy okazji korzystając z ogólnego tematu - w/g mnie każdy diezel
jest kolizyjny.... zgadzacie się?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 20:39:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
biorac na logike to tak ... stopien sprezania jest na tyle wysoki ze pozostawianie strefy wolnej na bezkolizyjne otwarcie zaworu byloby niemozliwe

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 21:20:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
eomaciu napisał(a):
bez przesady nic nie wyfrunie... tłoki spotkają się z zaworamia silnik nie
będzie sie nadawał do jazdy...

a tak przy okazji korzystając z ogólnego tematu - w/g mnie każdy diezel
jest kolizyjny.... zgadzacie się?


Panowie tłoki nie wyfruną, tylko uderzą w otwarte zawory i uszkodza siebie oraz zawory i ewentualnie głowicę.

Maciu z tego co wiem każdy diesel jest kolizyjny.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 13:55:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
SIlniki bezkolizyjne to mit. Jednie mówią że 5tki śa bezkolizyjne, jedni ,że Vki ale tak naprawde każdy silnik odstaje w dupe przy awarii rozrządu - tyle ,ze w jednym kompresja tylko spadnie, a drugi wogóle nie pojedzie. Wymiana paska rozrządu w aucie to Primo. Secundo to hamulce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 13:59:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
bez przesady nic nie wyfrunie... tłoki spotkają się z zaworamia silnik nie
będzie sie nadawał do jazdy...

a tak przy okazji korzystając z ogólnego tematu - w/g mnie każdy diezel
jest kolizyjny.... zgadzacie się?


Nie bierz wszystkiego tak dosłownie. To była mała dygresja z mojej strony tak aby pytający nieco bardziej powaznie podszedł do tematu. ;) :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 14:05:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
bez przesady nic nie wyfrunie... tłoki spotkają się z zaworamia silnik nie
będzie sie nadawał do jazdy...

a tak przy okazji korzystając z ogólnego tematu - w/g mnie każdy diezel
jest kolizyjny.... zgadzacie się?


Nie bierz wszystkiego tak dosłownie. To była mała dygresja z mojej strony tak aby pytający nieco bardziej powaznie podszedł do tematu. ;) :)


no tak wezme poprawke na autora w przyszłości :D

tylko do czego on ma podejsc bardziej poważnie?
pytał tylko co sie dzieje jak peknie rozrzad... ktos sie pytal wczesniej
o odciecie zaplonu przy wypadku, czy to znaczy ze sie rozwalił?
albo może planuje się rozbić? :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: