.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 10:13:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [NM,7A 20V] - jak wyczyscic przeplywomierz
PostNapisane: 06.wrz.2006 10:17:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Jak sie do tego zabrac i jakich srodkow uzyc. Z gory dzieki za info :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2006 10:46:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
bardzo miękki pędzelek i benzyna extrakcyjna, tudzież aceton. i szczęścia. DUŻO szczęścia.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2006 12:44:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wykręcasz dwie śrubki (układ elektryczny) odkręcasz przepływke od pokrywy filtra, i tak rozłożone gołe aluminium ładujesz do benzinu lub pynu do mycia silnika ew. karcher itp. wszystkie chwyty dozwolone :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2006 12:46:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
ale jaki model auta, model przeplywki, pokaz moze fotke. sorki nie zauwalzylem 7A

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: przepływka
PostNapisane: 06.wrz.2006 22:52:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:36:03
Posty: 308
Lokalizacja: Wrocław
jak ci nie wyjdie to mam taki igłe 160tys przebiegu 504022181


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 06:41:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a tam jest klapka czy drut?

czyszczenie cos daje?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 06:49:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
maciu napisał(a):
a tam jest klapka czy drut?

czyszczenie cos daje?


ani to ani to ;-)

czyszczenie daje lepszy przepływ przez kanał mierniczy, co za tym idzie dokładniejszy odczyt masy powietrza.
- syf zbiera się zawsze na wylocie z przepływki w kanaliku na spodzie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 06:52:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
aż tyle tego syfu?

a jak to mierzy? jakims podciśnieniem?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 12:06:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dobra juz wszystko wiem, dzieki pany :)

Generalnie to nie ma prawa nie wyjsc gdyz po odkreceniu ukladu elektronicznego z dwoma rezystorami reszte mozna maltretowac dowolnie i nic tam nie ma do zepsucia :) Dzieki Mauzerro za wczorajsza prezentacje na aucie Leo :P
Zaraz poczyszcze i zamelduje czy cos dalo i ile syfioru bylo :)


A jak sprawdzic knock-sensory ? Hans twierdzi ze moj woz slabo jedzie, a ze lambdy nie ma w tym motorku (NM) to za mieszanke jest odpowiedzialna przeplywka i czujniczki spalanka stukowego wiec chcialbym byc pewny ze wszystko jest nalezycie sprawne :P

Motor troche slaby z dolu i ponoc ma wczesniej dostawac kopa niz obecnie to sie dzieje (4500 rpm).

A jeszcze kwestia regulacji CO na przeplywce. U mnie ktos dobieral sie do srubki - sa liczne slady wydlubywania zaslepki. Czy to sie ustawia pod obciazeniem poslugujac sie AFRem ? Czy tylko na wolnych ?

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 13:23:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
1.regulacja najpierw na wolnych z obserwacją miszanki korektą wolnych obrotów na przepustnicy, ew. korekta, potem obserwacja pod obciążeniem.
-warunek brak nieszczelności, sprawny trzymajacy tolerancje eng. temp. sensor, sprawny potencjometr przepustnicy itp. itd.
2. knock sensory masz sprawne na 100% :okulary:
3. on powinien dostawać właśnie przy 4500obr. większego kopa, to nie 2.3 żeby z dołu i u góry jechał tak samo! ale mimo to masz prównanie jakieś i mówisz że powinno lepiej ciągnąć z dołu to trzeba posprawdzać pare podstawowych rzeczy łacznie z pomiarem ciśnienia sprężania.

p.s wybłyskaj sobie jeszcze furke tak dla spokoju ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 13:39:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Oki, to pomierze czujnik temperatury i potencjometr przepustnicy i przedmucham przeplywke. Kiedys sie zespocimy to moze uda sie pomierzyc kompreche. Co do dolu silnika jestem pewien poprawnego stanu, ale moze zaworki zapyzialy czy cus i sie nie domykaja warto sprawdzic.
Dolot jest szczelny, wymienilem kierownice powietrza na nowke i psikalem autostartem :)
Jak Arturro bedzie mial czas to zrobimy jazdy z AFRem.

Mnie sie wydaje ze to auto jedzie dobrze, Martabowoz odchodzi mi do lekko ponad 4000 rpm potem juz nie - ale Hans wbil mi klina :P bo ostatnio dopadl jednego NMa w swe lapska. Jedyne co chcialbym poprawic to w zasadzie reakcje na gaz - troche za wolno to sie dzieje w porownaniu z 7A ktorymi smigalem :)
I faktycznie cos chyba moze byc z potencjometrem przepustnicy bo czasem jest odczuwalna dziurka w gazie przy malej przepustnicy.

Macie moze wartosci dla czujnika temp do ECU ? Gdzie ta bestia sie znajduje, z tylu glowicy ?

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 13:57:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
przy 10st - ok. 3000[ohm] (tutaj może być duża rozbierzność nawet 1000[ohm])
przy 50st - ok. 800[ohm]
przy 80st - ok. 200[ohm] *

* przyjmij większą tolerance +- 80[ohm]

Hans chyba podszedł do twojego wozu subiektywnie bo jest cicho w środku i na zewnątrz :D :P (chociaż nie jeździłem twoim NM'em) ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 14:09:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zuru napisał(a):
....Dzieki Mauzerro za wczorajsza prezentacje na aucie Leo :P
Zaraz poczyszcze i zamelduje czy cos dalo i ile syfioru bylo :)...

:zdziw: :zdziw: :zdziw: :galy:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 14:12:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dobra ide blyskac i mierzyc.
Potem skasuje ew. bledy i bede palowal :) Musze sie dzisiaj pobawic bo konczy sie wolne..... Mysle, ze powinienes sie przejechac moim wozem ale sie wczoraj lipnie czulem i nie przybylem nim. Dzisiaj juz lepiej jest :) Powietrze w Mauzerowie jak w uzdrowisku :) Gdybys mial ochote wyjatkowa nie odparta na bujane moja kupa to daj bita na kom to sie przejade chetnie na misje ale nie chce zatruwac tylka niepotrzebnie :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 19:17:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Leo napisał(a):
zuru napisał(a):
....Dzieki Mauzerro za wczorajsza prezentacje na aucie Leo :P
Zaraz poczyszcze i zamelduje czy cos dalo i ile syfioru bylo :)...

:zdziw: :zdziw: :zdziw: :galy:


No cooo czysci u Ciebie i mial rozkrecone to mi pokazal jak to wyglada :P

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 19:32:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hehehee ;) spox

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: