.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.kwi.2025 07:14:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 23:26:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Kirdan_ napisał(a):
Timo napisał(a):
W sumie napisali do 200KM wiec moze byc mniej :)
Pozatym raczej nieoplacalny montaz turbo w silniku 1.6 , lepiej wymienic na cos wiekszego.
Druga sprawa nie wiadomo jak z awaryjnoscia takkiej jednostki po takich modyfikacjach.
Trzecia sprawa. Wszystcy obiecuja XXX koni w dwa tygodnie , a rzeczywistosc bywa brutalna :>
No ale moge sie mylic a Panowie z tej firmy zrobia wszystko na cacy. Nie przekonamy sie jesli... :D


Jak ja zadzowniłem w zeszłym roku do jakieś tam wfirmy zajmującej się tuningiem to mi powiedzieli, że w moim przypadku wystarczy wymiana głowicy na 20V z 8V i moc by sama wzrosła o jakieś 30% ;);) Podobno :D


no tak .... tylko nie powiedzieli ile by to kosztowalo i co by trzeba bylo zrobic :D ... powiedzmy sobie szerze ... mozna duuuzo piac, mowic , cudowac ...ale poki sie csgos nie zrobi to to wszystko o dupe potluc ... i wlasnie ludzie dziela sie na tycxh co duzo mowia , pisza i rozmyslaja i na tych co cos robia ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 23:55:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
hans napisał(a):
Kirdan_ napisał(a):
Timo napisał(a):
W sumie napisali do 200KM wiec moze byc mniej :)
Pozatym raczej nieoplacalny montaz turbo w silniku 1.6 , lepiej wymienic na cos wiekszego.
Druga sprawa nie wiadomo jak z awaryjnoscia takkiej jednostki po takich modyfikacjach.
Trzecia sprawa. Wszystcy obiecuja XXX koni w dwa tygodnie , a rzeczywistosc bywa brutalna :>
No ale moge sie mylic a Panowie z tej firmy zrobia wszystko na cacy. Nie przekonamy sie jesli... :D


Jak ja zadzowniłem w zeszłym roku do jakieś tam wfirmy zajmującej się tuningiem to mi powiedzieli, że w moim przypadku wystarczy wymiana głowicy na 20V z 8V i moc by sama wzrosła o jakieś 30% ;);) Podobno :D


no tak .... tylko nie powiedzieli ile by to kosztowalo i co by trzeba bylo zrobic :D ... powiedzmy sobie szerze ... mozna duuuzo piac, mowic , cudowac ...ale poki sie csgos nie zrobi to to wszystko o dupe potluc ... i wlasnie ludzie dziela sie na tycxh co duzo mowia , pisza i rozmyslaja i na tych co cos robia ...


Powiedzieli, że głowica jest robiona na zamówienie i kosztuje ok 15 000 ;);) ale facet mnie pocieszał, że i tak pewnie wszystko zamknie się w 30 000 zł :D:D Za taką kwotę to ja będę miał w bardzo dobrym stanie B4 albo coś nowszego :diabel:

Nalepka to daje 35% wzrostu mocy i o 90% zwiększa wytrzymałość konstrukcji nadwozia ;) :P :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 20:23:19 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
hej Kirdan - zgadzam sie z Toba - niejeden mechanik mi mowil, ze wymiana glowicy i dobre ustawienie motora to klucz do sukcesu. jak mialem ABT - 90 PS to tak wlasnie cudowalem.
przeciez w koncu competition ma po prostu dobra glowice!!!!
2.0 pojemnosci, zadnego turbo.
a co do teorii 666 - przerabialem to z kilkoma firmami - najlepsza wydawala sie jakas spod krakowa. a CMS najtanszy.potem wskoczylem na forum str i poczytalem o nim - ogolnie gowno nie firma.
a poza tym kolego 666 odradzam Ci turbo za 6.000, bo w tej cenie na 80% nie bedzie wymiany tlokow na kute i instalacji do chlodzenia tychze tlokow. a to oznacza, ze poplyna Ci az milo!
poza tym jesli chcesz to bezpieczna wydaje sie granica 80 kucy z litra. ok, masz wtedy jakies 120 kucy, ale za jaka kase?
to tylko wyglada kolorowo.
a, zmiana silnika to tez nie jest opcja (tez to przerabialem przy okazji mojej b4 :D ) niestety jest tyle srania sie z elektronika ze zapomnij.
ogolnie na moj gust wdepnales tak jak ja z b4 2.0 ABT - czyli gleboko. nie ma opcji bezproblemowej ktora da sie tu zaaplikowac - najlepiej zmienic auto.


pzdr.

michu - the tunner!

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 21:06:01 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Michu , jak sie ma wiazke to przekladka instalacji to zadne tam bagno ;) ... zalezy kto co lubi robic :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 07:17:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
michu napisał(a):
hej Kirdan - zgadzam sie z Toba - niejeden mechanik mi mowil, ze wymiana glowicy i dobre ustawienie motora to klucz do sukcesu. jak mialem ABT - 90 PS to tak wlasnie cudowalem.
przeciez w koncu competition ma po prostu dobra glowice!!!!
2.0 pojemnosci, zadnego turbo.
a co do teorii 666 - przerabialem to z kilkoma firmami - najlepsza wydawala sie jakas spod krakowa. a CMS najtanszy.potem wskoczylem na forum str i poczytalem o nim - ogolnie gowno nie firma.
a poza tym kolego 666 odradzam Ci turbo za 6.000, bo w tej cenie na 80% nie bedzie wymiany tlokow na kute i instalacji do chlodzenia tychze tlokow. a to oznacza, ze poplyna Ci az milo!
poza tym jesli chcesz to bezpieczna wydaje sie granica 80 kucy z litra. ok, masz wtedy jakies 120 kucy, ale za jaka kase?
to tylko wyglada kolorowo.
a, zmiana silnika to tez nie jest opcja (tez to przerabialem przy okazji mojej b4 :D ) niestety jest tyle srania sie z elektronika ze zapomnij.
ogolnie na moj gust wdepnales tak jak ja z b4 2.0 ABT - czyli gleboko. nie ma opcji bezproblemowej ktora da sie tu zaaplikowac - najlepiej zmienic auto.


pzdr.

michu - the tunner!


hehe jak ktos kiedys pieknie powiedzial - nie ma sensu rzezbic w gow.....
a tak wlasnie wyglada mi podmianka z 1.6 na 1.8 T... ciezko
tak jak napisales jest przerabane z elektryka dlatego ten pomysl
poszedl do kosza.
Turbo u grabowskiego jest naseryjnym silniku bez zadnych
wymian czesci w silniku wiec tez lipa.
Pozostaje mi pewnie tak jak Tobie jezdzic autem a moze kiedys
za 2 lata uda sie sprzedac.... :):

Na razie jezdze bo glowa muru nie przebije - moze wtrysk gaziu cos polepszy :?:

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: