tommylee napisał(a):
a propo turbo dziury w 1,8T, to właśnie zmiana softu ma to znacznie poprawić,
Z własnego doświadcznia śmiem twierdzić, że to nieprawda. Bo i niby jak soft miałby to poprawić? Tak czy siak, po tym jak depniesz w gaz musisz czekać aż łopatki turbiny się rozpędzą, z tym że na chip'ie rozpędzą się do większej prędkości.
Cytuj:
jeżeli chodzi o 2,8V6 to fakt, że moc ma taką jak 1,8T po chipie, ale spalanie to jedank znaczna różnica.
Zależy jak jeździsz. Jak będziesz chciał jeździć szybko (w końcu po to się chip'a kupuje), to 1.8T też swoje spali. Mi w mieście palił 13 a na trasie 10l/100km, a starałem się nie jeździć jak wariat. FYI... mój był z Q.
Cytuj:
No a serwis silnika 2,8 razy dwa jeżeli chodzi o koszty.
Czy ktoś kiedyś robił takie podsumowanie i faktycznie wyszło mu 2x? Zgodzę się, że 2.8 jest trochę droższe w utrzymaniu, ale w porównaniu do innych kosztów takich jak benzyna, ubezpieczenie, itp, czy naprawde jest to tak znacząca kwota?