.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 00:49:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Jaki silnik?
2,5 V6 tdi 44%  44%  [ 39 ]
1,8 t 2%  2%  [ 2 ]
2,7 t 19%  19%  [ 17 ]
2,4 2%  2%  [ 2 ]
2,8 32%  32%  [ 28 ]
Liczba głosów : 88
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 14:35:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
:P SORKI ZA POMYŁKE TO BYŁ AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 14:51:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 07:31:22
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
K@mil napisał(a):
A jak zredukuję przy 60,70 na 2 bieg to można go spokojnie ciągnąć do 100km/h i rwie aż ciarki mi na początku przechodziły.

Ale spalanie to wtedy napewno jest cacy...

Tak sie chlopaki zaczeliscie "bic" , ze mam tak metlik w glowie , ze...mi sie w glowie nie miesci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 15:00:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
meszrum napisał(a):
mialem 2.8 (193ps) z 2001 (A8).
zaraz potem 2.5TDI z 2001 (A8).
A miałeś manuale czy automaty?

Tu gość rozważa taki silnik do A6 lub A4 . 2,8w A8 to trochę za mało.2,5 tdi to najmniejszy silnik jaki do nich wstawiano.Niektórzy nawet narzekają na 3,7 że za słaby.Co innego w A4, A6.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 15:04:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
K@mil napisał(a):
meszrum napisał(a):
mialem 2.8 (193ps) z 2001 (A8).
zaraz potem 2.5TDI z 2001 (A8).
A miałeś manuale czy automaty?

Tu gość rozważa taki silnik do A6 lub A4 . 2,8w A8 to trochę za mało.2,5 tdi to najmniejszy silnik jaki do nich wstawiano.Niektórzy nawet narzekają na 3,7 że za słaby.Co innego w A4, A6.


otto manual, tdi tiptronic.

uwazam, ze sirchaser powinien przejechac sie kazdym samochodem, ktory bierze pod uwage.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 15:07:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 07:31:22
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
też tak uważam.Dodam , że chodzi mi cały czas o avant quattro w manualu.Nic innego nie wchodzi w gre!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 15:07:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 07:31:22
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
też tak uważam.Dodam , że chodzi mi cały czas o avant quattro w manualu.Nic innego nie wchodzi w gre!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 15:07:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 07:31:22
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
też tak uważam.Dodam , że chodzi mi cały czas o avant quattro w manualu.Nic innego nie wchodzi w gre!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 15:09:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
sirchaser napisał(a):
K@mil napisał(a):
A jak zredukuję przy 60,70 na 2 bieg to można go spokojnie ciągnąć do 100km/h i rwie aż ciarki mi na początku przechodziły.

Ale spalanie to wtedy napewno jest cacy...

Tak sie chlopaki zaczeliscie "bic" , ze mam tak metlik w glowie , ze...mi sie w glowie nie miesci
Przejedziesz się 2,5 i 2.8 i będzie po mętliku.Tylko z dala się trzymaj od automatów.A co do spalania to jest cacy :D Przecież nie jeżdżę tak cały czas,bo się nawet nie da.Mam dość ciężką nogę,ale 15 l. najwięcej mi spalił. 8l.na trasie też nie jest trudno osiągnąć,a katalogowo ma 6,9l/100km na trasie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 17:14:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 07:31:22
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
K@mil - a nie starając sie w trasie jakie spalanie??
Meszrum-to samo pytanie.
Mowie o normalnej, dynamicznej jeździe , nie bacząc na spalanie, z klimą (nie emeryt mode!!).To samo w mieście.
Bo co katalog to inne dane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 17:19:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Kolego ... widzę że zieleń przez Ciebie przemawia i jesteś strasznie niezdecydowany. Przejedź się 2,8 ACK i 2,5 AKE lub AKN`em.
Wtedy wrócimy do dyskusji.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 17:22:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 07:31:22
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
baskecik napisał(a):
Kolego ... widzę że zieleń przez Ciebie przemawia .

zieleń...hmmm jeśli różnica w spalaniu jest 15 dla 2.8, i 8 dla 2.5 , a osiągi podobne, obydwa silniki v6. Minus TDI- trzeba szukać super egzemplarza+dbać mocno o silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 17:31:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Widzisz ... zieleń w tym przypadku oznacza że kompletnie nie masz ani jednego punktu zaczepienia, musisz okreslic co dla Ciebie jest priorytetem, w innym przypadku nic nie wybierzesz :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 17:38:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 07:31:22
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
baskecik napisał(a):
Widzisz ... zieleń w tym przypadku oznacza że kompletnie nie masz ani jednego punktu zaczepienia, musisz okreslic co dla Ciebie jest priorytetem, w innym przypadku nic nie wybierzesz :)

priorytetem jest niezawodność.Zalezy mi na silniku, mocnym, dynamicznym, elastycznym , z ktorym nie bede mial problemow z odpalaniem, z nierowna praca, z jakimis wyciekami, przepływomierzami i innymi pierdołami.Wsiadam, odpalam, jade.To jest priorytet.A jak przy tym moze spalic 8/100 w trasie-ideal.
Ciekaw jestem odp K@mila i Meszruma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 18:24:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
10-11 litrów na trasie(np.Toruń -Gdańsk).Tzn.wyprzedzając prawie wszystko co się rusza i jest przede mną ;) ,prędkość między 120 a 160km/h.Czasami ponad 200km/h.

A nie starając się po mieście do 15 l./100km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 18:31:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sirchaser napisał(a):
baskecik napisał(a):
Widzisz ... zieleń w tym przypadku oznacza że kompletnie nie masz ani jednego punktu zaczepienia, musisz okreslic co dla Ciebie jest priorytetem, w innym przypadku nic nie wybierzesz :)

priorytetem jest niezawodność.Zalezy mi na silniku, mocnym, dynamicznym, elastycznym , z ktorym nie bede mial problemow z odpalaniem, z nierowna praca, z jakimis wyciekami, przepływomierzami i innymi pierdołami.Wsiadam, odpalam, jade.To jest priorytet.A jak przy tym moze spalic 8/100 w trasie-ideal.
Ciekaw jestem odp K@mila i Meszruma.

1Z po chipie :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 18:34:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 07:31:22
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
baskecik napisał(a):
1Z po chipie :)

co Ty z tym silnikiem??przecież to nawet nie było montowane w autach z kręgu mojego zainteresowania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 18:49:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sirchaser napisał(a):
baskecik napisał(a):
1Z po chipie :)

co Ty z tym silnikiem??przecież to nawet nie było montowane w autach z kręgu mojego zainteresowania...

Odpowiedziałem Ci na twoje pytanie. :):P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 19:36:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
sirchaser napisał(a):
priorytetem jest niezawodność.Zalezy mi na silniku, mocnym, dynamicznym, elastycznym , z ktorym nie bede mial problemow z odpalaniem, z nierowna praca, z jakimis wyciekami, przepływomierzami i innymi pierdołami.Wsiadam, odpalam, jade.To jest priorytet.A jak przy tym moze spalic 8/100 w trasie-ideal.
Ciekaw jestem odp K@mila i Meszruma.



Tylko 2.8 V6,mialem tdi i dziekuje,za mlody jestem :)

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 19:57:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
AFB
miasto: 9.6 - 10.3
wies: 6 - 8.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ....
PostNapisane: 14.wrz.2006 20:17:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2006 18:29:05
Posty: 78
Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Auto: A6 C7 Avant 3.0 TFSI 460KM/550NM
Znalezienie zdrowego 2,5 TDI AKE manual w Polsce graniczy z cudem!!! Wiem bo bardzo bardzo dlugo szukalem jak juz bylo cos ciekawego to automat. Co do 2,8 to jezdzilem a4 B5 z tym silnikeim przez jakies 2 tygodnie i nie powiem naprawde fajnie to smiga ale po przesiadce do 2,5 TDi stwierdzam ze ten silnik jest duzo bardziej uniwerslany z racji sposobu w jaki rozwija moc. U mnie spalanie takie samo jak u meszruma.

_________________
Jest:
A6 C7 Avant 2012` 3.0 TFSI 300KM----> 460KM/550NM by Compsport
S3 8P 2.0 TFSI 07` BHZ 265KM ----> 360KM/450NM by Compsport
Bylo:
BMW E61 535d Touring 07` 286KM
A4 B6 2.5 TDI 02` AYM 155KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: