.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.kwi.2025 08:13:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 22:37:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Szczena opada. Wypasik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 22:55:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Niezłe autko :D

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 00:05:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
do 240 km/h idzie jak szalona, chlopaki mam nadzieje na podobne wrazenia w łodzi, :P nigdy nie mialem przyjemnosci z R5 turbo w audi :( (wstyd sie przyznac, ale nadrobimy :D prawda??)

przypomniałem sobie ze jednak byłem raz pasazerem w S4 C4 ale automat i na jakiejs syfnej instalce gazowej - takze wrazenia - bez rewelacji

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Ostatnio edytowano 07.sty.2005 10:17:56 przez emcior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 08:26:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ładnaaaaaaa, fajny motorek i jaki moment :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 09:25:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
furka rzeczywiscie ladna tylko wynik nie do zrobienia
ogladalem ostatnio program o bicicach rekordow predkosci. kolesie specjalnie robili to w nocy dla najlepszych warunkow i odpowiedniej temperatury ... 330 wykrecilo tylko 1 auto i to byl merc potem byl maybach chyba 317 ... poza tym wskazówka obrotomierza lezy i podejrzewam ze bez odciecia silnik juz byy sie przekrecil
ale swoja droga autko piekne

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 15:13:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
niesamowita maszyna :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 15:17:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
silnik audi I5 czy też jak my nazywamy R5, przy wymianie korb i tłoków oraz wyważeniu, spokojnie osiąga 8500 rpm. No i zastanówcie się ile przekłamuje licznik przy takiej prędkości ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 01:48:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
No niezle ale zeby z takiego silnika 2.3 R5 wycisnac taka moc. Buba ja tez to ogladalem. Byl to program na Auto Motor und Sport TV i tam na torze Nardo we Wloszech ekipa testowa jezdzila roznymi samochodami w tym 2 Audi :P :D Tylko Mercedes SL 65 AMG wycisnol 338 km/h to bylo najszybsze auto na torze. SL 65 AMG ma 12 cylindrow 6 litrow pojemnosci dwie turbosprezarki i uzyskuje moc 612 KM (450 KW) no i jest bardziej aerodynamiczny niz Audi 200. Patrzac jednak na te Audi 200 to i tak respect dla tego silnika o pojemnosci tylko 2.3 litra. Moc tutaj tez robi niezle wrazenie. Zastanawiajace jest ze tak duza moc z malej pojemnosci, czyzby dolozenie mocniejszej sprezarki i zmiana chipa sterujacego jednostka tak duzo zmienila. Ja rozumiem ze S2 ma 230 KM a RS2 ok 300 KM z pojemnosci 2.2 SL 65 AMG ma przeciez 12 cylindrow i moc tu osiagana jest wlasnie dzieki pojemnosci silnika no i potem dochodza do tego dwie turbosprezarki. Dalej w tescie super ciezki Maybach uzyskal tylko 314 km/h no i trzecie miejsce zajelo Audi A8 powered by MTM z predkoscia 297 km/h.

Takze uzyskanie 330 km/h przez te Audi 200 jest co najmniej dziwne, bo jezeli SL 65 z o wiele wieksza moca wyciska tylko 338 km/h, to te Audi 200 na pewno nie pojechalo 330 km/h, no chyba ze stalo na rolkach. Skad wogole taki licznik ? To nie jest licznik VDO, bo VDO nie produkowalo takich duzych licznikow. Wyskalowanie bylo tylko do 280 km/h dla tych starszych modeli :D ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 02:11:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Koru, chciało Ci się chociaż zajrzeć na stronkę i przeczytać ten wątek?

Zegary są specjalnie przerabiane przez MTM, znam przynajmniej jeszcze jeden przypadek w którym ta firma przerabiała zegary.

Nie chcę wcale się upierać, że to auto tyle jechało, czy też nie. Z silnika 2.2T (a nie 2.3) da się wycisnąć jeszcze więcej, osobiście widziałem 720 KM i 700 Nm bez zwiększania pojemności, a ze zwiększeniem pojemności 8xx i 800 Nm.

Koru - dla przypomnienia - moc bierze się z ilości mieszanki spalonej w jednostce czasu. Silnik może mieć i 1.5 litra ale z turbiną osiągają 800-900 KM (vide silniki formuły 1 z lat '80). Dla silnika 2.2T aby osiągnąć 600KM trzeba pompować około 2.5 bara na dużej turbinie, a dla silnika 6 litrów trzeba pompować po 1.5 bara na każdej turbinie. Tutaj jest ta różnica i tutaj ukłon w stronę 2.2T, bo więcej wytrzymuje mocy na jeden cylinder (vide S1, Audi 90 IMSA, czy tam co jeszcze chcecie).

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 07:50:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
Normalnie kosmos , poprostu bestia , a co do CX to jedno z najleprzych miał w tamtych latach właśnie audi C3 i jakiś citroen chyba nawet miał oznaczenie CX

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 11:04:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Kumplowi w alfie 156 po prekreceniu stacyjki wskazowki osiagaja maximu i wracaja do pkt zerowego jak w motorze..tzreba miec dobra reke i w odp ,. momencie zrobic zdjecie..hehe..no lae tu bylo inaczej czyz nie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 12:50:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
hehe a ja myslałem że mam fajne zegary :) no cóż przy tym autku moje to jakiś trabant!!! :) mimo iż kolor jest taki sam ;)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 14:40:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Dred napisał(a):
hehe a ja myslałem że mam fajne zegary :) no cóż przy tym autku moje to jakiś trabant!!! :) mimo iż kolor jest taki sam ;)


To już niewiele przeróbek ci zostało tylko pod maską żeby był taki sam heheheheh :diabel:

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 14:50:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Buba napisał(a):
furka rzeczywiscie ladna tylko wynik nie do zrobienia
ogladalem ostatnio program o bicicach rekordow predkosci. kolesie specjalnie robili to w nocy dla najlepszych warunkow i odpowiedniej temperatury ... 330 wykrecilo tylko 1 auto i to byl merc potem byl maybach chyba 317 ... poza tym wskazówka obrotomierza lezy i podejrzewam ze bez odciecia silnik juz byy sie przekrecil
ale swoja droga autko piekne


To lipne te autka - już w latach 70 dodge charger wykrecał ponad 320km/h na torze w Indianapollis. Taki Charger ,albo Elcamino to moje marzenie - nie ujmując oczywiście marce Audi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 09:23:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
podejrzewam ze byl profesjonalnie przygotowanydo scigania a tu jezdzily autka ewentualnie po modyfikacjach ale np na normalnych gumach a nie na slickach. mnie generalnie oprocz mustanga schelby amerykanskie fury nie kreca :)

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Ostatnio edytowano 11.sty.2005 14:39:35 przez Buba, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 13:24:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Buba napisał(a):
podejrzewamzebylprofesjonalnieprzygotowanydo scigania a tu jezdzily autka ewentualnie po modyfikacach ale np na normalnych gumach a nie na slickach. mnie generalnie oprocz mustanga schelby amerykanskie fury nie kreca :)


Jeżeli przyjąc że Dodge Charger jest browarem to Mustang jest cukierkiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 14:40:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
jezu BOZZ trzeba mi bylo na priva wyslac ze mi spacje zjadlo a nie odrazu uskuteczniac taka propagande :D .......... jakis zakrecony jestem
ale nie wiem co ma browar do cukierka .........

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 14:44:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Właśnie o to chodzi że browar ma się nijak do cukierka. Mustangi to sa cukierkowe Auta. Nie chodzi mi ,że chce obrazić Twój gust. Ale mi się kojarzą z pedałkowatymi fryzjerami z ameryki :). A Charger to rzeźnia na 4 kołach. Stworzony by zabijać ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 08:47:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
tak jak mowisz sa gusta i gusciki ja mowie o czym nie wspominalem tylko o klasycznych mustangach czyli dla mnie lata 60 i poczatek 70 np. taka furka jaka Bullit scigal sie po ulicach San Francisko :)

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:00:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 12:28:12
Posty: 32
Lokalizacja: rzeszów
witam
osobiście kilkakrotnie jechałem z predkościami 300 km/h tu zastrzeżenie predkościami wskazywanymi przez prędkościomierz (zapewne było mniej) wozy to audi rs 6 moje własne i corveta znajomego z Wiednia.
zjawiska aerodynamiczne są naprawde bardzo istotne i mają ogromny wpływ na zachowanie auta przy tych prędkościach.
znajomy bmw m5 przerobionym na ponad 500 koni musiał przerabiać np. elektronikę bo przy 300 zaczynały pojawiać się błędne reakcje ukałdu i zaczynały działać układy stabilizacji powodując tzw. ,,myszkowanie ,, auta po całej drodze. Osobiście widziałem silniki w zakładach BMW przygotowywane do sportu gdzie z 1,5-1,6 litra wyciskano 400 koni a z 3-3,2 litra 800 koni. z doswiadczenia wiem ,że na osiąganą prędkość maksymalną ma ogromne znaczenie moc jaką dysponujemy . Im jej więcej to oczywiście lepiej. Następny czynnik to przełożenie jakim dysponujemy pomiędzy silnikiem a kołami i tu ratunkiem jest wykręcenie wysokich obrotów w celu niwelacji strat na skrzyni i moście. kolejny etap to rozmiar kół. ostatnim i najwazniejszym jest odwaga---- aby to wszystko zrobić na normalnej drodze.
pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: