.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 21:45:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2006 19:29:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
tez miałem lovato i centralke miałem lov-eco 2 nic sie nie dało w niej przestawic bez komputera ,tps i takie tam pierdoły ale ,i tak dłuzo paliła przy spokojnej jezdzie teraz BLOS i jestem zadowolony ale i tak bym wolał wtrysk gazu IGS nastepne auto jakie kupie to b4 2.8 w automacie i zapodam sekwensje

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2006 12:03:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 22:50:17
Posty: 54
Lokalizacja: okolice Poznania
Podnoszę temat, byłem u gazownika, u którego zawsze robiłem swoje auta. Zakłada instalacje gazowe dwóch producentów - BRC i Landi Renzo. No i powiedzaił mi, że można moje auto zrobić albo na Blosie BRC za około 2000 zł ale muszę we własnym zakresie dorobić dolot tak, aby podszedł blos , lub IGS Landi Renzo za 3700. Nie umiał powiedzieć jednak jednoznacznie co będzie lepsze... Czy miał ktoś takie doświadczenie, że używał auta np. najpierw na 3 generacji a potem na blosie, lub odwrotnie? I czy znajdę kogoś co mi ten dolot pod blosa dorobi?

_________________
od 09.2005 do 12.2006 - Audi 80 B4 2.3 E (NG) 1992 sedan, pierwsze 150tys. km, kupiony w stanie idealnym, sprzedany w stanie absolutnie idealnym, serwisowany zawsze w ASO.
od 12.2006 do teraz - Audi A4 B5 1.9 TDI (AFN) 1996 kombi, pierwsze 200 tys. km, kupiony w stanie idealnym, już jest w stanie absolutnie idealnym, serwisowany zawsze w ASO.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2006 12:38:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
Na blosie uzywałem dwa tygodnie. 3 generacje wstawie na dniach to opisze. W topicu o BLOSIE chyba wszystko o nim przeczytasz- jest tam bardzo duzo opinii o tym typie zasilania i sporo o zamontowaniu i regulacji. Popatrz na forum forda- tam ludzie duzo pisali o blosach, regulacji i przerobkach.

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2006 08:23:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
A ja mam w NG droga generacje za 1350zl i jestem bardzo zadowolony, na poczatku bylo badziewie ale to wina wadliwej przeplywki i bardzi zle wygerolowanej instalacjil, ale od okolo 30 000 km kedy naregolowalem i wymienilem przeplywke jest rewelacja, wcale nie gorzej jezdzi niz brata Audi 2.8AAH na samej tylko benzynie. Pali mi od 9 do 15LPG, 0 strzalow, wogole nie faluja obroty, rewelacyjne osiagi(235km/h i duzo ponizej 10s do 100km/h z 5 osobami na LPG, a na benzynie jade rowno z brata 2.8l, przyznam ze na poczatku gdy byl zle naregolowany byla dziadowa ale teraz to naprawde rewelwcja, jezdzilem roznymi 2.3 z LPG ale jeszcze nigdy nie trafilem na tak dobrze jerzdzacy egzemplaz jak moj i to odziwo tylko z II generacja z silniczkiem krokowym i podstawowym sterownikiem mini, ale to moze tez wina idealnie zadbanego silnika z niedozym przebiegiem i lekko szlifowana(obnizana) glowica.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaz do Audi 80 B4 2.3 NG
PostNapisane: 18.wrz.2006 14:51:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.cze.2006 08:27:03
Posty: 46
miczek.mk napisał(a):
Czy jeszcze ktoś ma silnik 5 cylindrowy i dobrze pracującą instalację gazową?? Proszę o wrażenia...


Ooo, mój ulubiony temat -gaz w AAR :D

Ja też mam Landi Renzo IGS, problemy mam tylko z falującym biegiem jałowym, ale coraz bardziej sie przekonuję, że to wina samego silnika, a nie instalacji, to, co mówi Lukasik - auto musi byc przed instalacją doregulowane jak w zegarku, bo na gazie wszytskie problemy wychodzą zwielokrotnione. U mnie teraz widzę, że na benzynie bieg jałowy jest nierówny, silnik "potyka się"...

Poza tym żadnych innych problemów (na razie, gaz mam od 10tys km), dynamika jak na benzyie, spalanie - trasa ok 11, miasto - do 15, ale mam nadzieję ,ze jak wyreguluję w końcu silnik, to coś jeszcze spadnie.

Generalnie - podstawa to poprawny montaż!

Pozdrawiam

_________________
Audi C4 Avant 1992 AAR 2,3 + IGS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2006 15:36:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
A u mnie po 500km wielkie bummm :!!: tarczka przepływki wyglądała jak grzybek... okazało się, że gazownicy nie zaślepili jakiegoś otworu i brał lewe powietrze. Instalacja to I generacja za 950PLN (przymiarki do BLOSa.. tylko te przeróbki gum dolotu) Po wyprostowaniu i ustawieniu przepływki do dziś spokój, zero strzałów - ale trzeba dbać o kable WN, świece (najlepiej NGK katalogowe), kopułkę i paluch. Autko ma słabsze osiągi niż na Pb ze względu na mixer, który nie przepuszcza dostatecznie dużo powietrza. Spalanie w granicach 14 do 17literków przy kręceniu do 5k obr. przy spokojnej jeździe w mieście to 13litrów w trasie do 130km/h to 10 literków.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaz do Audi 80 B4 2.3 NG
PostNapisane: 18.wrz.2006 23:17:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 22:50:17
Posty: 54
Lokalizacja: okolice Poznania
ovation1 napisał(a):
miczek.mk napisał(a):
Czy jeszcze ktoś ma silnik 5 cylindrowy i dobrze pracującą instalację gazową?? Proszę o wrażenia...


Ooo, mój ulubiony temat -gaz w AAR :D

Ja też mam Landi Renzo IGS, problemy mam tylko z falującym biegiem jałowym, ale coraz bardziej sie przekonuję, że to wina samego silnika, a nie instalacji, to, co mówi Lukasik - auto musi byc przed instalacją doregulowane jak w zegarku, bo na gazie wszytskie problemy wychodzą zwielokrotnione. U mnie teraz widzę, że na benzynie bieg jałowy jest nierówny, silnik "potyka się"...

Poza tym żadnych innych problemów (na razie, gaz mam od 10tys km), dynamika jak na benzyie, spalanie - trasa ok 11, miasto - do 15, ale mam nadzieję ,ze jak wyreguluję w końcu silnik, to coś jeszcze spadnie.

Generalnie - podstawa to poprawny montaż!

Pozdrawiam

Mój silniczek mruczy jak marzenie, dlatego tak wałkuję ten temat, bo nie chcę tego auta zmarnować... Proszę o informacje o markach instalacji i kwotach wydanych na montaz instalacji...

_________________
od 09.2005 do 12.2006 - Audi 80 B4 2.3 E (NG) 1992 sedan, pierwsze 150tys. km, kupiony w stanie idealnym, sprzedany w stanie absolutnie idealnym, serwisowany zawsze w ASO.
od 12.2006 do teraz - Audi A4 B5 1.9 TDI (AFN) 1996 kombi, pierwsze 200 tys. km, kupiony w stanie idealnym, już jest w stanie absolutnie idealnym, serwisowany zawsze w ASO.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaz do Audi 80 B4 2.3 NG
PostNapisane: 19.wrz.2006 07:37:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.cze.2006 08:27:03
Posty: 46
Cytuj:
Mój silniczek mruczy jak marzenie, dlatego tak wałkuję ten temat, bo nie chcę tego auta zmarnować... Proszę o informacje o markach instalacji i kwotach wydanych na montaz instalacji...


Mój na wolnych obrotach na benzynie nie mruczy tylko chrapie :D , dlatego na 99% problemy wystepujące po założeniu gazu zrzucam na niedostrojony na benzynie silnik.
Wg mnie DOBRZY fachowcy nie powinni silnika zmarnować, dlatego szukaj zakładu, gdzie znają sie na rzeczy i cieszą się renomą. Możesz popytać sie taksówkarzy o opinie i zakłady - większosć z nich na gazie śmiga.

Markę instalacji już podałem: Landi Renzo IGS, podobno jedna z najbardziej udanych z systemu wtrysku ciągłego, płaicłem sporo, ponad 4tys.

Pozdr

_________________
Audi C4 Avant 1992 AAR 2,3 + IGS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: