uruchamiasz silnik > uruchamiasz VAG-COM'a >
Select Control Module >
01-Engine >
Measur. Blocks - 08 > wybierasz grupy, o ktorych napisalem (np.: 003, 008 etc; dynamicznie diagnozuj po 2 grupy naraz - sterownik AFB ma przy 3ch za niskie sample rate) >
Log >
Start > but od 1500 do 4200 rpm (oczywiscie przy probie na biegu jalowym nie dotykasz pedalu gazu, ani zadnego innego) >
Stop.
Cytuj:
przy biegu jałowym - poprostu odpalam VAG-a, oraz uruchamiam silnik - włanczam testowanie wczesniej ustawionej grupy -na jaki czas - automatycznie zakończy program testy?
wybierasz w Meas. Blocks - 08 odpowiednie grupy (tutaj moga byc 3 grupy naraz) > Log > start > czekasz ok. 30-40s (w tym czasie dane zapisuja sie do .CSV) > stop.
sam nie skonczy logowania, trzeba recznie wylaczyc.
Cytuj:
odnośnie próby dynamicznej - podobnie, tyle że na 3 biegu dochodzi do 4000rpm i wtedy wyłanczam test sam - nie kończy się automatycznie.
tak, jak napisalem - 3ci bieg, przy 1500 rpm but w podloge i tak trzymasz do 4000-4200 rpm, puszczasz but, wylaczasz logowanie. wazne by w tym zakresie 1500-4200 byl caly czas pedal wcisniety w 100% - inaczej dupa z diagnostyki.
!!! jezeli konczysz prace z VAG-COM'em, to najpierw zamykasz polaczenie ze sterownikiem (
Done, Go Back), zamykasz calego VC'a i dopiero potem wylaczasz silnik i odlaczasz wtyczke.
jezeli przy otwartym polaczeniu ze sterownikiem odlaczysz wtyczke, to moze sie stac to, co czytamy czasem na zachodnich forach...