Witajcie.
Chroba, którą zaraziłem się na Zimowym Zlocie AKP w Kielcach - quattrofobia - zaowocowała wczoraj zakupem
Audi 90 B3 quattro. Od razu podziękuję Martabowi i Hansowi za cenne uwagi - mieliście, Chłopy, racje - "7A" to jest to
Auto będzie przechodziło wielomiesięczoną kurację upiększająco/rezaczowo/anty-wsio-tuningową.
Mam więc od razu sporo pytań:
1) jak zdjąć (krok po kroku) przedni i tylny zderzak. Muszę poprawić mocowanie chromów (tak,tak.....są wszystkie, nieuszkodzone
) z tyłu muszę zdjąć zderzak, bo zakładać będę czujniki parkowania
2) w klimatroniku mam przycisk recyrkulacji (no wiecie, taki po lewej stronie, nieco z boku) niestety jego wciskanie niczego nie powoduje. Czy tam powinna zapalać się jakaś kontrolka? Czy ten przycisk działa tylko podczas pracy kompresora (czyli np. w trybie AUTO) czy zawsze?
3) Jak zdjąć z kolumny kierownicy przełącznik kierunkowskazów. Przy włączaniu migacza w lewo, dźwignia lekko "strzela", takie niemiłe pstryknięcie.
4) czy w tylnym zawieszeniu jest możliwość lekkiego skorygowania rozstawu osi? Mam wrażenie, że tylne koła są nieco przesunięte do przodu.
5) czy jest możliwość "podciągnięcia" linki hamulaca ręcznego? Ham. trzyma mocno, ale dźwignia łapie dopiero na 7-mym lub 8-mym ząbku....
Będę wam wdzięczny na pomoc w wyżej wymienionych punktach. Przyświeca mi myśl doprowadzenia autka do stanu "jak z salonu". A sami wiecie: Ile jest pięknie zadbanych 90 B3 Q 7A