.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 18:40:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL]szto eto climatronic ?
PostNapisane: 15.paź.2003 17:08:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
czy ktoś zna dokładnie funkcje przycisów bi-lew , econ , auto itp.?
czy przy ustawieniu temp. na maxa czyli na "HI" sprzęgło spręrzarki ma się załączać bo u mnie tak się dzieje (nie wiem po co przy ogrzewaniu tłoczony jest czynnik chłodzący :roll: )?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2003 17:39:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
wiesz to klimatonic to też tylko urządzenie i programy nie są 100% idealne. Sprężarka włancza się w trakcie ogrzewania tylko wyedy gdy w samochodzie temperatura po podgrzewaniu przekroczy ustawioną temperaturę (efek częsty zimą). NIe stanie się tak tylko wtedy gdy włączysz program "econ" bo wówczas sprężarka nie będzie pracować a nawiew będzie działąl jak w zwykłym samochodzie bez klimy tyle żę będziesz sobie mógł ustawiać temperaturę (z tym zę nie koniecznie ją osiągniesz bo sprężarka nie będzie chodzić i chłodzić). Tak więc pozycja "econ" jest przeznaczona na zimę. W pozycji "Auto" nawiew idzie przede wszystkim na klatkę piersiową i troszkę na szybę a prędkość wentylatora zależy od tego jak duża jest faktyczna temperatura w kabinie od zadanej". Opcja "Bi-lew" to nadmuch słaby i dochodzi tu nawiew na nogi. Co do ustawiania temperatury w pozycji HI to sprężarka nie ma chodzić bo ma cały czas grzać. Za to pozycji LO sprężarka ma cały czas się kręcić bo ma cały czas mrozić aż się nie ustawi jakiejś temperatury lub przełączy na "ECON".

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2003 20:58:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
dzięki ci dobry człowieku
moja wiedza poszerzyła się
posprawdzam i potestuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2003 21:09:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2003 23:54:20
Posty: 165
Lokalizacja: Sandomierz
a u mnie nie wszysko jest tak jak opisał kolega wyzej
przedewszyskim nie mam przycisku econom a po przycisnieciu auto zawsze włacza mi sie sprzezarka jezeli temperatura na zewnatrz jest wieksz aniz 5 stopni.
Obroty wentylatora sa zalezne od temperetury we wnatrz ale równiez zaleza od predkosci z jaka sie jedzie oraz temperatury silnika
powyzej 80km/h wyłacza pozatym elektro wentylator na chlodnicy
jak jest zimny silnik i zimno to do osiagniecaia 60stopni chodzi bardzo wolno
W zimie wiekszasc powietrza kieruje mi na nogi i szybe a w lecie na klapki w konsoli.
po przycisnieciu rozmarzania szyby zawsze załacza sprzezarke i wszysko wieje na szybe.

_________________
Audi A4 1,9TDI---BYLO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: