.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 10:07:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 TDI] wtryskiwacze
PostNapisane: 20.wrz.2006 08:51:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
Mama pytanie czy jak wymienie wtryskiwacze w siln. 1Z na te z AFN to muszę coś w kompie grzebać czy wystarczy przełozyć i zatrzasnąć klapę do przodu ? Jakie jest oznacznie tych AFN żeby pasowały do !Z ?
2. Czy mozna wymienić w wtryskach oryginalnych w 1Z same końcówki czy trzeba całe nowe ?

Dzieki za podpowiedzi bo jestem ,, średni technicznie '' :-)

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 09:00:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
z reguły nic nie trzeba zmieniac ..... (czasami kat wtrysku i dawke ;-) )
nr wtrysków znajdziesz w ETCE ....
daj sobie spokoj z koncówkami .....

P.S wiecej informacji znajdziesz na forum ... (wiem bo sam pisalem na ten temat :P )

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 09:52:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
Końcówki są p 35 zł / sztuka. Wtryski na Allegro od 800 komplet ...

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 12:15:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Włożyć wtryski AFN`owskie, klepnąć młotkiem w nastawnik i już :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 13:55:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
tylko mnie ciekawi czy nie było by można wymienić samych tych końcówek ?
Baskecik - z tym klepaniem młotkiem to ja sie tego u siebie nie podejmę - szkoda mi starego prykacza bo nie mam na nic nowego :-)

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 14:11:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Artur, nie kombinuj z końcówkami, to nie jednospręzynowy wtrysk rodem z pradawnych kondonów ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 07:13:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
Tylko sie nie śmiejcie ... wczoraj wykręciłem 3 wtryskiwacze ( w tym sterujący ) i wyczysciełm go rozpuszczalnikiem i nożykiem do tapet ( delikatnie ) . Były takie zasyfione że szkoda gadać, okopcone z nagarem dookoła. Myśle że nikt tego wcześniej nie robił przy nich :-) Efekt jet taki że auto zbiera zie lepiej na zimnym i troszke ciszej wchodzi na obroty. Niestety dokręcając sterujący - mocowanie urwałem klucz - nasadowy - przedłuzke i dziś musze kupic nową żeby 4 wtryskiwacz przeczyścić. Wszystko zajęło ok 45 min ( z czyszczeniem silnika przy wtryskach przed demontażem - pędzelkiem i rozpuszczalnikiem). Po wszystkim przyjdze test na trasie ok. 200 km co opisze -jak nie zapomne.

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 10:00:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Bardzo łądnie tylko czy wymieniłeś podkladki pod wtryskami czy zostawiles te stare :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 10:57:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Artur Szczepaniak napisał(a):
Tylko sie nie śmiejcie ... wczoraj wykręciłem 3 wtryskiwacze ( w tym sterujący ) i wyczysciełm go rozpuszczalnikiem i nożykiem do tapet ( delikatnie ) . Były takie zasyfione że szkoda gadać, okopcone z nagarem dookoła. Myśle że nikt tego wcześniej nie robił przy nich :-) Efekt jet taki że auto zbiera zie lepiej na zimnym i troszke ciszej wchodzi na obroty. Niestety dokręcając sterujący - mocowanie urwałem klucz - nasadowy - przedłuzke i dziś musze kupic nową żeby 4 wtryskiwacz przeczyścić. Wszystko zajęło ok 45 min ( z czyszczeniem silnika przy wtryskach przed demontażem - pędzelkiem i rozpuszczalnikiem). Po wszystkim przyjdze test na trasie ok. 200 km co opisze -jak nie zapomne.

Czy aby czyściłeś nożykiem do tapet końcówki wtrysku??

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 11:04:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
Cholera zostawiłem te same ale dokręciłem znacznie mocniej niz były dokręcone. Jak zaczna lać to najwyżej poszukam nowych podkładek. Na razie jest wszystko ok ... Końcówki wtryskiwaczy wycierałem szmatką z rozpuszczalnikiem - troche to trwało bo były całe opalone i z nagarem jakimś.

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 11:22:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
Artur Szczepaniak napisał(a):
Cholera zostawiłem te same ale dokręciłem znacznie mocniej niz były dokręcone. Jak zaczna lać to najwyżej poszukam nowych podkładek. Na razie jest wszystko ok ... Końcówki wtryskiwaczy wycierałem szmatką z rozpuszczalnikiem - troche to trwało bo były całe opalone i z nagarem jakimś.



kurcze może i ja się do tego zabiorę :diabel: pytanie tylko, czy gra warta świeczki jest.

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 18:45:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2006 07:00:15
Posty: 17
Lokalizacja: Toruń
A jakie tam są podkładki ? Czy to takie ważne żeby założyć nowe ? Gdzie można takie dostać ?

_________________
AUDI B4 1.9 TDI 1Z 92r. sprzedane
-- -bez niuni ---

teraz SKODA OCTAVIA 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 19:16:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Dafo napisał(a):
A jakie tam są podkładki ? Czy to takie ważne żeby założyć nowe ? Gdzie można takie dostać ?

tak wazne ... a kupisz w ASO za kilkanascie złotych ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 21:14:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2006 13:18:56
Posty: 39
Lokalizacja: Irlandia
witamm mala porada dla tych co cha sobie zycie umilic
kiedys sam chialem sobie wtryski wyczyscic i wyczyscilem tak,ze autko moze do 100 sie rozpedzalo wminutke
wyczyscilem ja na szczotce drucianej takiej zamontowanej na szlifierce
no i 4 wtryski do smietnika . na testerze niby bylo wszystko ok ale autko nie chialo jechac po wymianie na nowe uuuu fruwalo

do tych co cha wymieniac koncowki---- jak najbardziej sie to da zrobic ja mam silnik afn 110 jak wczesniej pisalem wymienilem w swoim ale trzeba dysponowac dobrym testerem do wtryskow mierzy on otwarcie wtrysku wstepnego i zasadniczego dla silnika afn jest to 190/300 bar dla silnika 1 z chyba podobnie a nr koncowki wtryskiwacza jak dobrze pamietam afn- dsla 150 P520
kiedys wlozylem na chwilke koncowki (1z dsla 150 P357)
byla minimalna roznica w mocy ale za to spalanie mniejsze


przy okazjii zapytam ma ktos moze wsady do AFN
tak zeby podkrecic na 140 i niutonkow dodac
pozdrawiam

_________________
A4 B6 AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 21:24:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
robert54 napisał(a):
wyczyscilem ja na szczotce drucianej takiej zamontowanej na szlifierce
no i 4 wtryski do smietnika
.



:D :D :D :D :D :D :D :D

sory , ale nie moglem sie powstrzymac ......

:peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 00:16:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2006 13:18:56
Posty: 39
Lokalizacja: Irlandia
no widzisz tak to bywa Spanky

_________________
A4 B6 AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 06:41:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2006 22:30:51
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Dolacze sie ze swoimm pytaniem - czy wtryskiwacze z silnika pochodzacego z 1994 beda pasowaly do mojego 05.92 ? Gdzies czytalem o roznicach - jedno i dwusprezynowe, krotsze i dluzsze...

Pozdrawiam

_________________
Artur
B4 '92 1,9TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 07:00:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
Chłopie a kto to wymyślił żeby szczotką drucianą czyścić wtryskiwacze ???? Przecież to tak delikatna rzecz że trzeba to czyścić ręcznie bez żadnego papieru ściernego czy szczotek - szmatka w rączke i rozuszczalnik i do dzieła ... Ja wczoraj wyczyściłem 4 ty wtryskiwacz i wszystko jest śliczniutkie a auto śmiga o wiele lepiej. Nie wymieniałem podkładek ale na razie nic nie cieknie ani nie ucieka ...

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 19:37:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Ostatnio chcialem zobaczyc w jakim stanie sa wtryski w moim aucie bo nie mam oryginalnych tylko te od AHY i nie bylo zadnego nagaru a jedynie sadza. Nalzey dbac o jakosc paliwa i pilnowac aby turbosprezarka nie dmuchala olejem do silnika i nie jezdzic jak emeryt . Nie wolno czyscic wtryskiwaczy szczotkami ani papierem sciernym bo jak zaczniemy kancerowac otworki to mozna zapomniec o normalneym rozpylaniu nawet jak trzymaja cisnienie odpowiednie. Nie polecam tez rozkrecania wtrysku i ponownego zlozenia bo nie bedzie juz trzymac cisnienia pilotowego, mimo ze graniczne moze byc dobre. Podkladka kosztuje 2 zl i powinno sie ja wymieniac. :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 19:41:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Jack napisał(a):
Nie polecam tez rozkrecania wtrysku i ponownego zlozenia bo nie bedzie juz trzymac cisnienia pilotowego, mimo ze graniczne moze byc dobre.


no własnie .. masz na to jakies wytłumaczenie ... słyszałem juz o kilku przypadkach wymontowania wtrysków i wmontowania ich spowrotem (bez zadnej ingerencji w koncówki itp) i po odpaleniu autka okazywało sie ze wtryski byly do wywalenia .....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: