.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 10:00:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ B4 ABC Problemy ze wspomaganiem ]
PostNapisane: 20.wrz.2006 23:26:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2006 18:54:55
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

Mam pewien problem ze wspomaganiem kierownicy. Przy niskich obrotach wspomagania poporstu nie ma, jak zwieksze troche obroty wspomaganie dziala. Poziom plynu jest na maxa, z ksiazki sewisowej z tego co wyczytalem zmieniali 10tys km temu. Czy to pompa do regeneracji/wymiany ? Moze macie jakies sugestie. Moze znacie jakis tani warsztat audi w warszawie, ktory moglby to naprawic i jakis moze byc koszt takiej naprawy?
Teraz druga sprawa, moze zwiazana ze wspomaganiem. Jak jede po koleinach, to strasznie mnie rzuca na prawo i lewo, w zaleznosci o profilu jezdni, albo mnie sciagnie w lewo albo w prawo. Czy to moze byc problem z tym wpsomaganiem ,czy raczej to ,ze zalozone sa felgi aluminiowe 205, dodam ,ze na rownej nawierzchni samochod praktycznie sam sie prowadzi.
Trzecia rzecz, wskaźnik poziomu paliwa, wariuje. raz pokazuje ile jest benzyny raz schodzi o 1/4 baku w dol i znowu rosnie i tak w kolko, tak wiec jak jade to poprostu nie wiem ile mam tego paliwa naprawde.
Dzieki wszystkim za wszelka pomoc. pozdrawiam

Damian

_________________
Audi 80 2.6 V6 od 1.09.2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 10:54:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2006 18:54:55
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Wymienilem stabilizator i nadal lekko skacze wskaźnik poziomu paliwa. Za to wskaźnik temperatury niestety wskazuje zawyżoną temperature. koledzy pomożcie bo już nie wiem co może być źle.

_________________
Audi 80 2.6 V6 od 1.09.2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ B4 ABC Problemy ze wspomaganiem ]
PostNapisane: 22.wrz.2006 11:18:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2006 11:47:11
Posty: 139
Lokalizacja: śląsk cieszyński
jarod napisał(a):
Witam,

Mam pewien problem ze wspomaganiem kierownicy. Przy niskich obrotach wspomagania poporstu nie ma, jak zwieksze troche obroty wspomaganie dziala. Poziom plynu jest na maxa, z ksiazki sewisowej z tego co wyczytalem zmieniali 10tys km temu. Czy to pompa do regeneracji/wymiany ? Moze macie jakies sugestie. Moze znacie jakis tani warsztat audi w warszawie, ktory moglby to naprawic i jakis moze byc koszt takiej naprawy?
Teraz druga sprawa, moze zwiazana ze wspomaganiem. Jak jede po koleinach, to strasznie mnie rzuca na prawo i lewo, w zaleznosci o profilu jezdni, albo mnie sciagnie w lewo albo w prawo. Czy to moze byc problem z tym wpsomaganiem ,czy raczej to ,ze zalozone sa felgi aluminiowe 205, dodam ,ze na rownej nawierzchni samochod praktycznie sam sie prowadzi.
Trzecia rzecz, wskaźnik poziomu paliwa, wariuje. raz pokazuje ile jest benzyny raz schodzi o 1/4 baku w dol i znowu rosnie i tak w kolko, tak wiec jak jade to poprostu nie wiem ile mam tego paliwa naprawde.
Dzieki wszystkim za wszelka pomoc. pozdrawiam

Damian

jezeli chodzi o niestabilnosc auta to rzeczywiscie wina szerszych opon a jezeli pompa nie buczy a wspomaganie nie dziala na wolnych obrotach to rowniez moze byc zacierajaca sie maglownica

_________________
Audi A4 Avant tdi AFN

gg 9317158


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 13:10:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2006 18:54:55
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pompa nie buczy, nie swiszczy, prawie jej nie slychac. Jak zwieksze obroty to wspomaganie dziala jak nalezy. Podczas jazdy czesto wspomaganie nie dziala. Troche to dla mnie dzwine, bo gdyby to byla pompa to by wlasnie halasowala, ale czemu w trakcie jazdy tez nie ma tego wspomagania? Jak mozna spawdzic maglownice? A felgi to MUSZE wymienic, bo po polskich koleinach nie da sie jechac, szczegolnie jak sie odlaczy wspomaganie... .

_________________
Audi 80 2.6 V6 od 1.09.2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 13:14:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2006 18:54:55
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Apropo wskaźników , to jak ktoś bedzie mial podobny problem ,to odrazu mówie. Nalezy kupić stabilizator napięcia 10V LM7810 i przykrecic go odwrotnie. Ten orginalny TCA 700 Y kosztuje 77 PLN, ten zamiennik kosztuje 90 gr. :). Co prawda zamiennik daje napięcie wyjsciowe 9.8 V ,a orginal rowno 10V. Powiedzcie swoja drogą ,czy może to powodować jakies nieprawidłowości ,ta różnica 0.2 V ? pozdrawiam

Damian

_________________
Audi 80 2.6 V6 od 1.09.2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: