.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 01:06:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 20:01:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lut.2006 00:44:54
Posty: 192
Lokalizacja: Legnica
Auto: B6 AVF
reduktor mam BRC 140 KW. czy trzeba bedzie cos piłować? wolalbym nie grzebać w nowo nabytym sprzęcie... jak konkretnie nazwać ta gumę-kolanko co zmienia przekroj z okraglego na elipse? jak bede po szrotach chodził żeby wiedzieli o co chodzi.

_________________
B6 AVF
B4 AAH
C4 ABC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 08:35:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
elmer80 napisał(a):
reduktor mam BRC 140 KW. czy trzeba bedzie cos piłować? wolalbym nie grzebać w nowo nabytym sprzęcie... jak konkretnie nazwać ta gumę-kolanko co zmienia przekroj z okraglego na elipse? jak bede po szrotach chodził żeby wiedzieli o co chodzi.


w reduktorze nic nie trzeba piłować. sprawdz tylko czy masz w reduktorze wstawiony króciec do kompensacji.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 09:38:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lut.2006 00:44:54
Posty: 192
Lokalizacja: Legnica
Auto: B6 AVF
piłować miałem na myśli coś w BLOSie. gdzies wyczytalem ze tak robia. krociec do kompensacji? a co to jest? do czego służy?

_________________
B6 AVF
B4 AAH
C4 ABC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 11:25:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
elmer80 napisał(a):
piłować miałem na myśli coś w BLOSie. gdzies wyczytalem ze tak robia. krociec do kompensacji? a co to jest? do czego służy?


nie czytasz dokladnie wątku :)

w reduktorach oprócz 2-ch króćców wodnych, wejscia i wyjscia gazu, powinien być jeszcze jeden króciec wlasnie od kompensacji. Wpina się go tuż przed mieszaczem (blosem) od strony filtra powietrza. W ten sposób całość będzie bardziej stabilna i np. przypychający się filtr powietrza nie bedzie rozstrajał dawki gazu itp.

w blosie na razie nic nie piłuj. Ktoś juz zablosował 2,8 aah i nie przypominam sobie żeby pisał coś o piłowaniu. Wmontował, podstroił i cieszył się z kilkudziesięciu dodatkowych kucyków :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 13:30:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lut.2006 00:44:54
Posty: 192
Lokalizacja: Legnica
Auto: B6 AVF
nie wiem czy mam kompensacje. nie przypominam sobie zeby bylo cos tam wolnego. sprawdze dzis wieczorem. jesli nie ma to co? bedzie dzialac tylko gorzej? kompensacja czyli wyrownanie cisnienia? a wlasciwie podcisnienia?

rozumiem ze blosik jest w stanie sam realizowac dawke gazu dlatego w parowniku trzeba dac na max?

_________________
B6 AVF
B4 AAH
C4 ABC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 09:07:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze masz miejsce na kompensacjie, ale nie masz tam króćca. tak tez bywa.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 19:49:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lut.2006 00:44:54
Posty: 192
Lokalizacja: Legnica
Auto: B6 AVF
chyba mam kompensacje. jest otworek kilkumilimetrowy.

mam trudny dostep do niego bo siedzi pod akumulatorem za blotnikiem. do regulacji i napraw potrzebny kanal no albo na lewarek....

wyczytalem ze do elektronicznego wtrysku nie trzeba podpinac kompensacji.
wiec jak to jest? cos to da czy nie potrzebne?

i pytanie.... kto z Legnicy albo okolic ma BLOS-a???

_________________
B6 AVF
B4 AAH
C4 ABC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 20:03:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Z tego co widzialem 2.8 AAH chodzi dobrze na blosie i kompensacji mu nie trzeba. Kompensacja potrzebna jest przy ukladach z przeplywomierzem klapkowym.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 21:10:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
ZIPI nie powiedział bym że to co napisałeś jest do końca prawdą!Ja mam przepływomierz klapkowy, mam blosa a nie mam kompensacji i wszystko chodzi jak najbardziej oki!
A co najbardziej mnie cieszy to fakt że na butli gazu robie teraz w trasie około 80 - 100 km więcej niż na tej marnocie którą wciskają gazownicy (za co oni biorą tyle kasy )
Blos to naprawde piękne rozwiązanie!Samochód żyje znowu i oddycha pełną piersią!Tylko czekać aż ktoś wymyśli jeszcze fajniejsze urządzonko na którym auto na gazie bedzie miało jeszcze większą moc(w koncu więcej oktanów)
Pozdrawiam zablosowanych ale wszystkich innych też!

_________________
Audi 80 Avant 2,0 ABK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 22:34:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Pawelbog napisal:
Cytuj:
Ja mam przepływomierz klapkowy, mam blosa a nie mam kompensacji i wszystko chodzi jak najbardziej oki!
Moze masz racje, to nie do konca jest regula, bo te klapkowce sa nieobliczalne, u Ciebie chodzi dobrze u innego zle, czy z kompensacja czy bez. Kolega Pol-u juz z blosa zrezygnowal a szkoda :zly: W kazdym razie silniki AAH maja ten problem z glowy.
W silnikach Opla z przeplywomierzem klapkowym sa podobne cyrki. Jedni zakladaja kompensacje do blosa, inni nie i badz tu madry. Wydaje mi sie ze najbardziej istotna jest odleglosc blosa od przepustnicy, aby gaz mial czas i miejsce dobrze wymieszac sie z powietrzem a blosa kazdy inaczej montuje i moze stad te cyrki.
Ja ciagle sie waham, nad zalozeniem blosa, bo moja C-4 pali mi 10 - 11 l gazu na zwyklym mikserze a jak znam zycie, na blosie z 15 nie zejde :diabel: Napisz jak masz ustawionego ( rozkreconego ) blosa i reduktor. Wymieniales ten o-ringw blosie, o ktorym wczesniej pisales, czy zostawiles jak bylo ? Pisales tez ze modyfikowales dolot, no i to spalanie u Ciebie - napisz cos wiecej.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Ostatnio edytowano 03.paź.2006 23:05:21 przez ZiPi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 23:05:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
Wiesz trudno mi jest powiedzieć jak mam rozkreconego blosa bo prawde mowiac nie patrzylem jak mi to ustawiali na analizatorze!Wiec niewiem!Parownik napewno rozkręcony na max!
Tak oring wymienialem ale jak sie okazalo przy regulacji to nie on byl moim problemem!Problem tkwil w tym ze zamontowalem najpierw blosa a dopiero pozniej przeplywke i wtedy moga byc problemy z ustawieniem wolnych obrotow (to nie jest regula)!Szybko przestawilem a raczej zamienilem kolejnosciami i nie dosc ze nagle jeszcze lepszego buta mial to i z ustawieniem nie bylo problemu!Zreszta ustawial mi to czlowiek znajacy sie na blosie(jeden z niewielu)
Co do spalania!No dokładnie to nie powiem a napewno nie powiem jak w miescie jest!
W trasie zawsze po 170 km palila mi sie juz kontrolka gazu (sie znaczy lipna rezerwa ) a teraz przy blosie zaczela mrugac przy jakis 190 km a zapalila sie na stale jak bylo okolo 215 km!Czyli kolo 45 km różnicy!Czyli na pełnym baku pewnie kolo 70 km wiecej zrobie w trasie!Co do miasta naprawde nie wiem bo tera mialem raczej takie mieszane przemieszczanie sie i to raz na gazie raz na benzynie (trza troszke poszalec)
Powiem krotko ja jestem zadowolony i nawet jak by lykal ten litr badz dwa wiecej trudno niech lyka ale wiem ze w zamian jak wcisne w pedal to pojade a nie "wybuchne" i jak wyprzedzam tira to nie musze miec kilometra wolnej przestrzeni :)
COŚ ZA COŚ wszyscy chca zeby szlo jak burza i jak najmniej paliło gazu badz benzyny!trza bylo diesla kupic i miec problem z glowy!
Pozdrawiam

_________________
Audi 80 Avant 2,0 ABK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 23:09:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
AAAAA co do zmodyfikowania dolotu to zadna modyfikacja poprostu oryginal puszka jest w domu a nie w samochodzie a pod maska lezy stozek do niego przeplywka pozniej lacznik blos i oryginalna guma audi!tylko w niej (tej oryginalnej gumie) usztywnilem te "zeberka" zeby sie nie zasysaly do srodka (ale to już zrobiłem ponad rok temu)i tyle modyfikacji!jak narazie mnie nie stac na gruntowne zmiany (albo turbo albo swap)!
No teraz juz pozdrawiam

_________________
Audi 80 Avant 2,0 ABK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2006 14:35:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Panowie mam więlką prośbę o pomoc bowiem sam juz nie wiem o co chodzi a mianowicie wymieniłem świece kable kopułka jest w porzadku a przypadłość jest taka żę gdy gwłątownie dodam gazu albo jak podpomuje gazem do sie dławi i ma ochotę strzelić wieć nie wiem co tu zrobić w czym leży problem parownik jest rozkręcony na max. blos mała śrubka wkrecona na max. duża wykręcona gdzieś ok 3,5 obrotów na biegu jałowym obroty sie ladnie trzymają równiutko a i mam podpiętą kompensację

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2006 15:17:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
baxter01 napisał(a):
Panowie mam więlką prośbę o pomoc bowiem sam juz nie wiem o co chodzi a mianowicie wymieniłem świece kable kopułka jest w porzadku a przypadłość jest taka żę gdy gwłątownie dodam gazu albo jak podpomuje gazem do sie dławi i ma ochotę strzelić wieć nie wiem co tu zrobić w czym leży problem parownik jest rozkręcony na max. blos mała śrubka wkrecona na max. duża wykręcona gdzieś ok 3,5 obrotów na biegu jałowym obroty sie ladnie trzymają równiutko a i mam podpiętą kompensację


na forum MB są zdjęcia blosa w silniku M103 - 3 litrowa benzyna R6 na wtrysku mechanicznym. Może komuś z Was się przyda jakaś informacja ;) http://www.mb.org.pl/forum/showthreaded ... Post154569

pozdrawiam

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 07:29:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
czy mógłby ktośwyjaśnić jak rozkręcić reduktor BRC140kw na max wydajność które śruby?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 07:29:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
czy mógłby ktośwyjaśnić jak rozkręcić reduktor BRC140kw na max wydajność które śruby?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 11:16:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
enduro7777 napisał(a):
czy mógłby ktośwyjaśnić jak rozkręcić reduktor BRC140kw na max wydajność które śruby?


w brcu napięcie membrany reguluje się imbusem, wykręcasz zwiekszasz il gazu. to pokrętełko ręczne to jest od dodatkowej dawki na wolnych obrotach.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 12:16:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ok ale tam są dwa wkręty na imbus który jest właściwy czy ten nad pokrętłem ręcznym ?i do czego ewentualnie jest ten drugi?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 09:48:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Do regulacji sluzy to pokretlo imbusowe glebiej osadzone, to nad recznym pokretlem. To drugie nie bierze udzialu przy regulacji, to tylko jakas dodatkowa zaslepka czegos tam :P

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 11:15:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
moje kilka groszy.
na blosie zrobiłem już ponad 30 tys - jak dla mnie rewelacja.
Spalanie na trasie (2000-2500 obr, delikatna jazda) 10L/100, miasto w granicach 12-13.
Ostra jazda to jakies 14 litrow wychodzi
Auto świetnie chodzi na gazie jak i na benzynie.
SPORADYCZNIE po dluzszej trasie obroty potrafią zjechać do 400 na biegu jałowym ale nigdy nie gasnie.
Zawsze odpalam na benzynie, co jakiś czas robie kilka km zeby przesmarowac wszystko.
Mam mocniejszy reduktor Lovato (do 140 KW), BLOSa wyregulowalem metodą prób i błedów - później ograniczyłem spalanie śrubką przy reduktorze (zmienjszeniem jego wydajnosci).
Efekt - auto kreci sie na czerwone pole bez problemu.
Musze jeszcze zmienić świece kopułke itp bo od kupna nie zmieniałem ;]
aha BLOSa montował mi Weesky - greetz mistrzu !!

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: