.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 14:51:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ 200Q C3 2.2T KG] wastegate??? POMOCY
PostNapisane: 20.wrz.2006 10:59:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2006 16:01:50
Posty: 16
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Witam!
Jestem posiadaczem audi 200 2.2 Turbo Quattro (silnik KG)auto kupilem miesiac temu wymienilem w nim turbo poniewaz puszczalo olej w wydech (K26) zauwazylem ze przewod podcisinieniowy od sterowania wastegetem jest odlaczony a na nim jest podlczony chyba jakis zaworek z dwoma kabelkami fota http://bryglu.w.interia.pl/3.2006-09-19.jpg ktore tez sa odlaczone prosze o pomoc gdzie to podlaczyc.
Znalazlem rowniez przewod od IC z dwoma koncowkami mniejsza ktora idzie do wastegeta i wieksza ktora zostala zaslepiona sruba od kola :): http://bryglu.w.interia.pl/1.2006-09-19.jpg prosze o pomoc gdzie to mam podlaczyc??

[/b]


Ostatnio edytowano 20.wrz.2006 17:55:53 przez bryglu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 13:58:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
uzyj "szukajki" wpisz wastegate i masz jak na dłoni od a-z ;)

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 23:10:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
W szukajce o KG nie ma prawie nic.

Zacznij od sprawdzenia podłączenia wszystkich wężyków:
Obrazek

Obrazek

Jak będziesz miał jakieś wątpliwości, to pisz śmiało.

A o tuningu pogadamy jak doprowadzisz auto do serii :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 12:45:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2006 16:01:50
Posty: 16
Lokalizacja: STALOWA WOLA
kefir sprawdzilem te wężę opisalem je na rysunku tak jak mam to podlaczone, mozesz mi opiasc ten drugii rysunek bo do konca go nie czaje.



fotka http://bryglu.w.interia.pl/kghg6.JPG

Znalazlem tez kilka innych przewodow ale to moze pozniej.

Powiec mi co mam z tym zrobic podlaczyc tak jak na schemacie? ten przewod zaslepiony do krokowca wywalic gume wstawic szczelna! przewod od gazu wpiac do miksera?

Ciekawi mnie tylko jedno co mial na celu pomyslodawca tyl zmian?


A z tym tuningiem to zgadzam sie z Toba w 100% na poczatek to moze seria![/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 16:36:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
na początek to wywal gaz potem auto doprowadzaj do serii i potem może jakiś tuuning :D
zobaczysz jaka jest różnica jak wyciągniesz mikser !!!!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 18:34:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2006 16:01:50
Posty: 16
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Dred napisał(a):
na początek to wywal gaz potem auto doprowadzaj do serii i potem może jakiś tuuning :D
zobaczysz jaka jest różnica jak wyciągniesz mikser !!!!

wyciagniecie miksera na pewno przyniesie porzadany efekt czyli wzrost mocy w moim aucie ,moze znasz tez inne metody zwiekszania mocy typu: chip + 25KM do kazdego auta na wtrysku oraz naklejka REMUS nad koncowka tlumika + 15 KM ,prosze o wiecej informacji o sposobie przeprowadzenia tych modyfikacji

:D Pozdrawiam i dziekuje za wspaniale i tak pomocne mi Komentarze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 19:26:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
wiesz tak sięskłada że mam takie auto i też je odchwaszczam więc wiem co piszę najwiekszym tuuningiem w nim było wywalenie gazu :D
a co do chipa to zgłoś się do Kefira ja właśnie takowy posiadam od niego
to co wcześneij nie było złośliwością tylko dobrą radą więc nie rewanżuj się uszczypliwością !!! pozdro

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 20:06:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2006 16:01:50
Posty: 16
Lokalizacja: STALOWA WOLA
w moim aucie niestety jest to niemozliwe poniewaz auto chodzi tylko na gazie (uszkodzona pompa paliwa jeszcze niezdazylem tego do konca sprawdzic) poza tym znasz polskie realia i dla wiekszosci poczciwych ludzi jazda na tak zwanym gazie jest jedyna alternatywa na drogie paliwo i super zarobki w naszym wspanialym kraju ;-) nie podwazam Twojej teori na temat wywalenia gazu nawet sie z Toba zgodze !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 20:28:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
oki tylko proszę nie pisz o zwiększaniu mocy w aucie qre jest z turbo i to na gazie bo to się ze sobą gryzie szczególnie jak jest na mikserze
chcesz to dam Ci wykresy auta 2.2 T z gazem i bez gazu na tej samej hamowni

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 21:44:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
O matko i córko...ale rzeźba. Wiesz co...aż mi się nie chce pisać co i jak przy takiej rzeźbie z gazem. Mam 2,2t na gazie. Ale mam Blosa. Wiesz co...zbierz 345 PLN i kup Blosa. Obiecuję Ci, że będziesz miał sprawne auto i bedzie jeździło naprawdę dobrze na gazie. I zapewno nie będziesz musał już szukać rozwiązania problemów z benzyną bo nie będzie niezbędna.

To naprawdę poważna i wyważona rada. Kup Blosa. Przerabiałem wszystkie problemy jakie tylko moga trafić się w KG na benzynie i na gazie i radzę Ci naprawdę dobrze.

Znam kilka dość prostych metod na podniesienie mocy w KG. I będzie to działało na gazie z Blosem i na benzynie. Na mikserze Ci nie pomogę, bo nie chcę mieć wrogow.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 23:07:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
obawiam się, że koledze wasze rady nie w smak, bo chciał tanio, szybko, bezawaryjnie i jeszcze żeby było zachowane jak oryginał. Kolega po prostu auta pomylił, miał kupić wolnossące a ktoś mu wmówił, że to co ma też bedzie na gazie cool.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 23:17:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Na mikserze nigdy w życiu. Masz rcje Leo... Ehh...jak policze ile mnie kosztyowały cągłe walki z Turbo i mikserem, to wiem napewno, że na benzynie byłoby taniej i to w 20V.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 09:47:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2006 16:01:50
Posty: 16
Lokalizacja: STALOWA WOLA
widze ze bez blos sie nie obejdzie!!! Wiec zaczyna zbierac kase.Mam jeszcze jedno pytnko odnosnie montazu znalazlem wypowiedz klubowicza na forum fordclubpolska.org wypowiada sie na temat blos w aucie z turbo: "turbo (suszareczki muszą jednak mieć reduktor z ciśnieniem zależnym od ciśnienia doładowania - albo kupuje się odpowiedni reduktor albo przerabia istniejący przez dołożenie kompensacji - jedna dziurka + rurka - choć nie każdy da się niestety przerobić). Wszystko to wynika z zasady pracy "blosa" - reakcji tylko na przepływ a nie na podciśnienie."
link http://www.fordclubpolska.org/porady.php?action=go&zakres=ogolne&type=25

prosze o wypowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 10:35:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
bryglu > wystarczy, ze masz reduktor w wersji do turb, on ma specjalnie polaczenie miedzy komorami. Jeli masz juz gaz to podejzewam, ze taki reduktor juz posiadasz.

kefir > z ręką na sercu mozesz powiedzic, że blos jest lepszy w turbo(!) niz kazda kombinacja z mikserem?
Ja moge powiedzieć, ze po moich przeróbkach i w tej chwili (seryjne doładowanie) nie mam ograniczenia maxymalnych osiągów, jedynie mozna sie przyczepić do zwłoki przy przejsciu ze spokojnej jazdy z malych obr <2000> 6 biegowy :) a mam jeszcze mixer na zwężaczu self made.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 22.wrz.2006 10:45:42 przez Lukasik, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 10:39:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ja mam zwykły reduktor podciśnieniowy i jest bardzo ok.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 15:22:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2006 16:01:50
Posty: 16
Lokalizacja: STALOWA WOLA
reduktor mam do Turbo Lovato teraz wyjezdzam w bieszczady bede w niedziele to sie odezwe! bo znalazlem tego blosa na allegro tylko nie wiem czy kupowac z silnikem krokowym co o tym myslicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 16:23:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
BLOS ma byc bez zadnego silnika krokowego. Ten silnik krokowy jest tylko po to zeby byl zgodny z idiotycznym wymyslem UE. On i tak nic tam nie robi. Jest na sztuke :-) Tylko placi sie za niego. Kupuj taki najzwyklejszy za okolo 300-320 zl

PS. Jadac w bieszczady pewnie bedziesz przejezdzal przez Rzeszow. Ja teraz tu jestem, wiec jak bys chcial to mogli bysmy sie spotkac i powymieniac sie uwagami :-) Widze ze tez masz A200 :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 21:39:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Blos z krokowcem ma opuźnioną reakcję przy haowaniu silnikiem i przy szybim depnięciu na gaz. Beznadzieja. Musisz kupić zwykłego.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 08:33:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kefir200 napisał(a):
Blos z krokowcem ma opuźnioną reakcję przy haowaniu silnikiem i przy szybim depnięciu na gaz. Beznadzieja. Musisz kupić zwykłego.


wlasnie zastanawiałem się nad tym. I wydaje mi się, że nie koniecznie, chociaz kiedyś wydawało mi się że jest inaczej. krokowiec przy blosie jest zamiast tego duzego pokrętła.
I teraz:
w najprostrzym wypadku ustawienie (podparcie) krokowca w jednej pozycji, spowoduje, że blos bedzie dzialal tak samo jak bez krokowca.

Ja myślę, że można spróbować z krokowcem, ale ustawić mu wąskie widełki działania, np +- 5-10 kroków żeby sobie regulował wokoło idealnej mieszanki i w stanach nieustalonych nie spowodował zbytniego zubożenia. Funkcji cuoff jednak nie załączać, bo przy takich pojemnościach dolotu, będzie zwłoka po depnieciu na pedał gazu od zamknietej przepustnicy i w skrajnościach może być małe buum. Samą regulację od lambdy wykorzystać, żeby podczas normalnej jazdy mieszanka oscylowała wokól idealnej i spalanie było w mozliwie niskie. Ale najważniejsze, to że można mieć dynamiczną kontrolę nad mieszanką i np zapodać funkcję wzbogacania TYKLKO(!) przy otwartej przepustnicy na max, żęby było lepsze pociągnięcie ;) no i tez dzięki temu można zniwelować niedoskonałości typu za wąski gwizdek itp. i bez piłowania sie nie zuboży bo krokowieć podciągnie gwizdek w dół.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 09:14:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Też o tym myślałem. Ja jednak mam instalację pierwszej generacji, specjanie pod zwykłego blosa. Celowo zminimalizowałem osprzęt i ograniczam w ten sposób potencjalne awariie, rozprogramowujący się komputerek czy jakieś tam błędy. Lukasik - zapominasz o jednej najważniejszej rzeczy...KG nie ma sondy lambda, także bryglu miałby dodatkowe wydatki i niepotrzebne manewry z wstawianiem jej. Ja lambdę mam w MC i nie mam nawet emulatora. Miałem go wstawić, ale jak narazie komputer nie generuje żadnych błędów. Co o tym sądzisz?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: