.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.gru.2024 20:35:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 B4 Avant vs Audi 100 C4 Avant
PostNapisane: 21.wrz.2006 00:25:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Witam
Zamierzam kupić jedno z wyżej wymienionych aut, ja jestem za 100-tką, mojemu ojcu widzi się 80-tka, jakie są argumenty przemawiające za jednym i drugim modelem?

Druga sprawa to chciałbym się dowiedzieć ile benzyny i gazu spala 100 Avant 2.0 oraz 100 Avant 2.0E?
Szukałem na forum długo, ale ciężko coś znaleść w takim ogromie tematów.

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 00:49:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2006 13:05:25
Posty: 35
lepiej kup 100 c-4 jest wiecej miejsca lepszy komfort jazdy fajnieszy wygląd a co do spalania to juz zalezy od egzemplarzu ale róznica napewno minimalna, ja mam c-4 2.0 16V pali mi gazu w mieśćie 14l a w trasie 11l

_________________
audi c-4 2,0 16v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 06:48:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
wszytsko fajnie ale 100 c4 2.0 to jest troche szybsze od dużego fiata chyba że kupisz 2.0 16v ale tez rewelacji nie będzie. W 2.8 to nie lata niewiadomo jak a co dopiero jak ma jeszcze o pare dziesiąt km mniej. B4 z silnikiem 2.0 Abk (115km) juz lepiej śmiga ale za to 80 do 100 w obszerności klasie jazdy jest lepsza od B4

Pozdrawiam

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 08:47:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Aston Martin, usuń te dokładne współrzędne z profilu bo po co wszyscy mają wiedzieć, że nowy samochodzik będzie stał w Częstochowie pod blokiem przy ulicy S... :)

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 13:29:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Dobra uwaga choć te namiary są wyssane z palca. ;)

Co do wozu to preferowałbym 2.0 16v, nie chcę diesla ani wysoko palącego motoru, więc 2.0 byłoby dla mnie dobrym rozwiązaniem.
Co do prędkości to nie będę wybrzydać jak na to auto. :)

Czy wiecie z kąd najlepiej byłoby podjąć ten wóz? Czyli jakieś miejsca z dobrymi dealerami itp. Akceptuję także wypad do Niemiec.

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 15:31:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
VTC VTD i BANA dla kolegi za zakładanie idiotycznych tematów które były już 693 razy a z samych opini o jednym i drugim aucie można wywnioskować odpowiedź. :533: :612: :wpale: :wpale: :wpale: :wpale: :wpale: :wpale:
Chyba że wam pasują takie tematy to ja zaraz założe co lepsze DIESEL czy BENZYNA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 17:53:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Skoro to już było tyle razy przerabiane to czemu nie znalazłem tego co mnie interesowało, a z drugiej strony jeśli pan jest tak dobrze oblatany na forum to może byłby łaskaw zamieścić jakieś linki, bo samo bulwersowanie się za dobrze o człowieku nie świadczy. :|

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 18:29:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:11:48
Posty: 88
Lokalizacja: opolskie
WITAM!
Jeżdżę B4 avantem (chociaż teraz stoi u blacharza) i bardzo sobie go chwalę ale jakbym miał wybór to mimo wszystko wziąłbym C4. Moim zdaniem większe to i lepsze. Chyba że chcesz kupić samochód jak to któryś z kolegów określił "dla śmigania" ale czy avant jest do tego odpowiednim nadwoziem?
A na burzących się nie zwracaj uwagi, po prostu bardzo chcieli by "bawić" się w moderatorów. Mnie też wkurza jak zamiast konkretnej odpoiwiedzi lub jej braku koledzy powtarzają jak mantrę "użyj szukajki"

_________________
93' B4 1.6 ADA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 18:51:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2005 22:06:06
Posty: 49
Lokalizacja: Bielawa
flavios napisał(a):
VTC VTD i BANA dla kolegi za zakładanie idiotycznych tematów które były już 693 razy a z samych opini o jednym i drugim aucie można wywnioskować odpowiedź. :533: :612: :wpale: :wpale: :wpale: :wpale: :wpale: :wpale:
Chyba że wam pasują takie tematy to ja zaraz założe co lepsze DIESEL czy BENZYNA



Uwielbiam to!!Powiem wprost-nigdy o nic nie pytajmy. Przecież wszystko już było!!!!Czyż nie?! Na całe szczęście niektórzy jeszcze potrafią się wybić ponad to....

Co do tematu-moje subiektywne zdanie. Zdecydowanie wybrałbym 100tkę z powodów błahych ale jednak-większa, wygodniejsza, bezpieczniejsza. Wiadomo że są też i minusy ale chyba kwestię spalania czy też ewentulanych napraw można jakoś przeżyć. Nie są to aż tak kolosalne różnice. Co do silnika 2.0-nie będzie demonem na drodze. Jeżeli używasz auta typowo "użytkowo"-ma dojechać do celu i nic więcej nie wymagasz to dasz radę. I tak nie mamy dróg pozwalających korzystać z dobrodziejstw większej ilości mocy.

To by było na tyle ode mnie.

I jeszcze raz podkreślam-to może subiektywne opinie. Nik nie musi się z nimi zgadzać a w szczególności 'krzykacze i oburzeni zadawaniem pytań użytkownicy forum" :)

Pozdrawiam!!

_________________
"Nie igram ze Śmiercią-zabawiam się Życiem..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 18:56:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
80 B4 może być kombi, ale nie widze siebie w 100, więc polecam 80...
Jest trochę mniej miejsca, ale jeśli nie masz rodziny wielkości ministra finansów to spokojnie się pomieścisz, a śmiganie jest dużo milsze :wpale: :evilbat:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 20:05:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Cytuj:
Moim zdaniem większe to i lepsze. Chyba że chcesz kupić samochód jak to któryś z kolegów określił "dla śmigania" ale czy avant jest do tego odpowiednim nadwoziem?

Potrzebne mi jest duże, wygodne i ładowne auto, często wożę różne klamoty więc avant jest jak ulał.

Może ponowię pytanie bo jakby nam umknęło.
Cytuj:
Czy wiecie z kąd najlepiej byłoby podjąć ten wóz? Czyli jakieś miejsca z dobrymi dealerami itp. Akceptuję także wypad do Niemiec.


;-)

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 20:14:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Ja zadałbym najpierw pytanie o późniejsze przeznaczenie tego auta , jeśli głównie latasz sam to i w b4 się pomieścisz , jeśli często wozisz komplet to wiadoma sprawa lepsze większe! Jeśli chodzi o koszty utrzymania to są one bardzo podobne , wiec nie sugeruj się nimi przy wyborze.

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 20:35:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Oj ciężkie będzie wasze życie na tym forum.
To forum jest zbiorem wszelkich informacji o AUDI i innych.
Używa sie go w następujący sposób.

Primo
Określamy co chcemy znaleźć albo czego sie dowiedzieć

Secundo
UŻYWAMY OPCJI SZUKAJ!!! Jak mamy albo wyjątkowego PECHA albo nie mamy pojęcia o wyszukiwarkach to nic nie znajdujemy
Należy też przejżeć wątki podobne bo gwarantuje ci że średnio upośledzony kret znalazł by na tym forum odpowiedź na każde pytanie dot. AUDI
Terceto
Zadajemy pytanie na forum.
Ja mam dzienni kilka pytań dot tej marki. Ale nie wale posta za postem bo mi się nie chce szukać tylko śledze forum.
A w ostateczności namierzam kogoś kto jeździ autem o które mi chodzi i prywatnie pytam na GG o daną sprawe.

A że nie było odpowiedzi na twoje pytanie wcześniej?? Tu już nikt nie będzie pierwszy bo wszystko zostało powiewdziane tylko trzeba czytać ze zrozumieniem.
Zobaczymy cwaniaki jak tak jak JA przez trzy lata będziecie codziennie oglądać 4 nowe posty o tym, że "1Z nie ma mocy nie chce jechać" to czy dalej będziecie na nie odpowiadać i podsyłać komuś linki.

Co do silników 2,0 w B4 to tu masz linka
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=wybra%E6

Dalej ci nie podam bo mi się nie chce. Czekam tylko na czasy w których posypią się bany za powielanie tematów.
Tyle odemnie. Teraz możecie mnie pojechać drogie NEWBE ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 21:02:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
[zadanie domowe]flavios - przy uzyciu funkcji szukaj znajdz watek poswiecony porownaniu avantow C4 vs B4 :): [/zadanie domowe]
dasz rade? dla starego wyjadacza to pewnie pikus ;-)
pochwal sie pozniej wynikami poszukiwan...

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 21:11:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
---- nie dotyczy tematu-----
Flav, daj se na luz, bo jak na tym swiecie beda wszystcy podobni do ciebie, to ciebie , dopiero, szlag zacznie trafiac :diabel: . Easy, daj sie iinym wygadac. Najwyzej, tego nie czytaj...........

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 21:17:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Moja uwaga -śledząc ogłoszenia trudno się natknąć na silnik 2.0 16V a już szczególnie w audi 100, bo zdaje się że w 80 występuje jakoś częściej. Pozostałe 2.0 czyli powiedzmy 115KM ABK sprawdza się w 80 a do setuni może być odrobinę za słaby (na gazie oczywiście, chyba że instalacja 3ciej generacji). Może udałoby się znaleźć Audi 100 z silnikiem 2,3 (trochę tego jest) już z odpowiednią instalacją LPG czyli IIIgen :D -wtedy koszt zakupu podobny a uzyskujesz samochód który będzie miał dobrą dynamikę a problemy z gazem nie powinny być większe niż przy gazie IIgen w ABK 115KM. Tym bardziej, że do 2.0 16V też wypadałoby coś lepszego wsadzić niż gaz z mikserem.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 01:48:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
sero c4 napisał(a):
Ja zadałbym najpierw pytanie o późniejsze przeznaczenie tego auta , jeśli głównie latasz sam to i w b4 się pomieścisz , jeśli często wozisz komplet to wiadoma sprawa lepsze większe!

Nie raz właśnie będzie komplet i kupa bagażu. ;-)

Dzięki za cenną uwagę Ramon1. ;)

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 06:12:21 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Aston Martin Lagonda napisał(a):
Dobra uwaga choć te namiary są wyssane z palca. ;)

Co do wozu to preferowałbym 2.0 16v, nie chcę diesla ani wysoko palącego motoru, więc 2.0 byłoby dla mnie dobrym rozwiązaniem.
Co do prędkości to nie będę wybrzydać jak na to auto. :)

Czy wiecie z kąd najlepiej byłoby podjąć ten wóz? Czyli jakieś miejsca z dobrymi dealerami itp. Akceptuję także wypad do Niemiec.



widze ze swoja edukacje dopiero zaczynasz bo pisanie takich rzeczy o spalaniu to nic tylko krecenie na siebie bata. dziwne ze koledze 2.0 pali tyle samo na miescie co mi a mam 2.8 , quattro, lpg i troche wypasu co daje ze auto wazy ponad 1600 kg ... dziiiiwne nie ? :):

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 07:13:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
b4 jest duzo bardziej zgrabna... niestety nie było w B4 dizla w quattro :)

2.0 w C4 to nieporozumienie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 15:29:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Czyli tak, ile mogłoby wynieść spalanie gazu na silniku 2.3E z LPG III generacji?
Mam na myśli normalną jazdę, na trasie prędkości 110-130 km/h (130 sporadycznie).

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: