.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 18:56:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Powrót do seryjnego zawieszenia itd w A4
PostNapisane: 19.wrz.2006 15:44:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 15:33:12
Posty: 26
Lokalizacja: Łyse okolice Ostrołęki
Witam. Tydzien temu kupiłe audi a4 z 97 roku 1,8 20v, Jest to samochód sprowadzony niestety narazie niemam jeszcze prawka i moi rodzice będą nim jeździć. Jest po małym tuningu(brewki, atrapa "no name"). Założone ma felgi 17 cali i opony 235/40. Gwintowane zawieszenie i żołte spręzyny i obniżony przód (miejwięcej 10cm do powierzchni) I z tym właśnie wiąże się mój problem ponieważ moi rodzice chcą normalne zawiedszenie i teraz do was pytanie: Chcąc powrócić do normalnego zawieszenia muszę podnieść go na regulacji i założyć seryjne sprężyny bez wymieniania armotyzatorów gwintowanych? I czy przy takim silniki można założyć zwykł gaz czy trzeba sekwencje?
PS cały tuning był robione w niemczech w serwisie i na wszystko są papiery np w przeglądzie jest wbite obniżenie i takie tam


Ostatnio edytowano 19.wrz.2006 22:19:48 przez Tomasz91, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2006 21:47:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
Dział Newbie wita :>

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2006 22:17:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 15:33:12
Posty: 26
Lokalizacja: Łyse okolice Ostrołęki
OK dzięki już newbie odwiedzone:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 06:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2006 08:27:56
Posty: 235
Lokalizacja: Sosnowiec
zależy jaki masz zakres gwintów podnieś na maxa i będzie gites :) a co do gazu..zakładaj sekwencje i będzie spokój. pozdro.

_________________
" no bass, no fun " :)
lepsze niż gogle http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 07:51:09 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Nawet na podniesionym zawiasie będziesz miał dużo bardziej twardo niż na seryjnym.
Ja bym nic nie robił. 3 miesiące i się przyzwyczają.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 10:07:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
do tego silnika spokojnie starczy wtrysk gazu, nie wiem po co placic za sekwencje skoro nie jest to koniecznosc..
zreszta niech sie wypowiedza szpeczjalisci ;-)

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 12:33:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Skręć zawias maxymalnie do góry. Będzie stał wysoko i będzie sztywny.
W przypadku wymiany na oryginalny zawias musisz wywalić wszystkoo (amory i sprężyny, bo to jest kit)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 18:54:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 15:33:12
Posty: 26
Lokalizacja: Łyse okolice Ostrołęki
no niby tak ale chciał bym jak najmiejszym kosztem tzn chciałbym amorki gwintowane zostawić podniećś na ful i założyć spręzyny seryjne żeby stał jak seryjny i twardość też miał tako jak seryjny. Jak widać warunki jezdne mamy niezaspecjalne - 2km po żwirówce chcąć dojechać do miejscowości. Ciekaw jestem czy serynje sprężynki by pasowały do tych amorków???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2006 22:40:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2006 08:27:56
Posty: 235
Lokalizacja: Sosnowiec
jelsi masz sportowe amory to zapewne są o wiele twardsze od tych seryjnych więc jeśli podniesiesz na gwincie twardość pozostanie a prześwit się zmieni..i jak bym na tym poprzestał..po co z czegoś ładnego robić coś normalnego ;) podkręcisz..przejedziesz się i zobaczysz..jak nie będzie pasować..niestety amory i sprężyny na seryjne zmień..jak to kolega wcześniej powiedział jest to kit.

_________________
" no bass, no fun " :)
lepsze niż gogle http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 10:23:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sztywność auta nie bierze się tylko ze sprężyn, lecz i z amorków. Poza tym, z tego co kojarzę długość samej sprężyny w gwincie odpowiada długości seryjnej sprężyny (przynajmniej w coupe).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 10:59:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
A tak pięknie wygląda ta A4 na tym niskim zawiasie :/ Niejeden chciałby taką zawiechę.Zostaw ją w spokoju.Najwyżej lekko podnieś dla ściemy,żeby ci nie przycierała, nawet jakieś pierścienie gumowe za 6 zł /szt.wrzuć pod i na sprężyny,a jak zrobisz prawko to ją sobie obniżysz spowrotem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 19:44:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 15:33:12
Posty: 26
Lokalizacja: Łyse okolice Ostrołęki
Hmmm z tego co piszecie to zrobie tak: regulacje na gwincie do samej góry, sprężyny seryjne i zobacze co z tego wyjdzie... jak bedzie troche twardsza to nawet spoko aby wyżej stała bo naprawde na nasze drogi po wsi sią taka zabardzo nienadaje:/

_________________
Audi A4 1,8 20v 125KM
Mazda 626 2,0D
Mazda 626 2,0 benz
Aprilia RS 125 34KM
Mitsubishi Colt 1,3 75KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 00:34:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Ivo napisał(a):
do tego silnika spokojnie starczy wtrysk gazu, nie wiem po co placic za sekwencje skoro nie jest to koniecznosc..
zreszta niech sie wypowiedza szpeczjalisci ;-)


Wtrysk gazu = sekwencyjny wtrysk gazu = sekwencja.
Z pewnością wystarczy zwykła instalka z komputerem. Jednak sekwencja zapewni długotrwałą i bezproblemową ekspoaltację. A jeśli zwykłą instalkę założy kepski fachowiec, to palić będzie dużo, mocy mieć nie będzie, a jak strzeli to po zabawie... (chyba, że jest metalowy kolektor)..

A co do amorów, to chyba nie będzie fajnie na seryjnych sprężynach i amorach od gwintu. Większość obciążenia przejmą amory i szybko się skończą...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 08:08:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 15:33:12
Posty: 26
Lokalizacja: Łyse okolice Ostrołęki
Mam aluminiowy kolektor... wachowca znam dobrego od gazu bo już raz mi zakładał w sienie i super chodziła 130 tyś i tylko 2 razy filter wymieniony. Lecz jednak chyba założe sekwencje bo te Audi mam zamiar dłużej potrzymać(kilka lat). Jak tak mówicie to jednak narazie amorki gwintowane i żółte sprężyny odłoże na pułkę...

_________________
Audi A4 1,8 20v 125KM
Mazda 626 2,0D
Mazda 626 2,0 benz
Aprilia RS 125 34KM
Mitsubishi Colt 1,3 75KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 13:15:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Na moje oko, to do gwintu sryjnych spręzyn nie założysz. Inna średnica to raz, po drugie inny sposób osadzenia na pierścieniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 13:54:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 15:33:12
Posty: 26
Lokalizacja: Łyse okolice Ostrołęki
No cuż szkoda... :/
PS ja mam takie zawieszenie:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=128577837

_________________
Audi A4 1,8 20v 125KM
Mazda 626 2,0D
Mazda 626 2,0 benz
Aprilia RS 125 34KM
Mitsubishi Colt 1,3 75KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: