.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 12:44:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 22:40:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Musi być coś krejzi... Jak miałem Malucha, to do lakieru - zgnily groszek zaołżyłem spoilery w kolorze piżamowego fioletu... Nie było gliniarza czy taxiarza, który mnie nie rozpoznawał... Trzeba performens robić... :P

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 16:41:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
plany zmieniają się z dnia na dzień. Już nie bedzie w tej A90 silnika NG z turbo, ani 3B składanego z kilku. Bedzie 3B oryginał na chodzie, bo wlasnie bylem u znajomka i dorwal taki sprawny z calutkim osprzętem czyli całą 200 20V lekko pukniętą :D Takze wwszystko potrzebne bedzie pod ręką. Tylko przekładanko :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 19:02:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
chyba najrozsądniej...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 21:28:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Popieram...ale i też pytam co z tamtymi gratami?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 22:41:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
a cos chcesz kupic?nie wiem czy Adam to zostawi sobie czy na sprzedaz

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 23:18:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A czy to tylko silnik czy też osprzęt? Potrzebuję wtryskow lub samej listwy z regulatorem ciśnienia.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 23:30:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
jest cala listwa z wtryskami,jutro spytam i dam znac

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 22:15:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Juz wszystkie potrzebne graty przygotowane.
Tutaj ICek od Leo delikatnie większy od tego z RS2. Po lewej stronie leży guma na przepływke od Golfa. Pasuje idealnie i ma okrągły wylot. Materiał na dolot już jest.
Obrazek
Mniam...
Obrazek

A tutaj: K26, węże olejowe i wodne do IC, dwuczęściowy kolektor wydechowy, podstawa filtra, chłodnica oleju, kruciec do czujników i z wylotem wody na turbo. Uszczelki wszystkie jada z Niemiec do ASO.

Obrazek

Czas zacząć uturbianie

:peace:

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 22:22:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
nie lepiej K24 wsadzic?
odprezasz czy sofcik?

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 23:44:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Narazie bedzie około 0,5 Bara. Zobaczymy jak zniesie to silnik bez odprężania. K26 jest dlatego, że akurat K26 mam dwie luzem, a K24 tylko jedną i potrzebuję jej do innego projektu. Chociaz nie wykluczone, że będziemy je zamieniać.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2006 11:14:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2004 20:21:43
Posty: 119
Lokalizacja: kętrzyn
Jest jeszcze coś czego chwilowo na zdjęciach nie ma.
Elementy dolotu kupione za śmieszne pieniądze na naszym szrocie (gość nie wiedział do czego to jest i sprzedał taniej), rura dolotowa z nierdzewki powyginana tak jak trzeba i element gumowy który idealnie pasuje na przepustnice. Zdjęcia wkrótce będą. wszystko pasuje jak ulał nic nie trzeba rzeźbić. Zresztą sami zobaczycie.
p/s
Ta guma na przepływkę jest od GOLFA II 1,8GTI 16V

Już niebawem zaczynamy.
Co będzie?? Czas pokaże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2006 21:22:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2004 20:21:43
Posty: 119
Lokalizacja: kętrzyn
i tak jak pisałemtutaj mamy elementy dolotu
http://img59.imageshack.us/img59/1081/4uz4.th.jpg
cd
http://img168.imageshack.us/img168/6968/3mw4.th.jpg
a tu sama guma na kolektor ssący
http://img238.imageshack.us/img238/6708/2qv0.th.jpg

nie wiem czy bedzie działało bo pierwszy raz wrzucam fotki do postu. ;)

edit
troche do du.... ale troche widac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 13:55:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jest TROCHE postępu przy audi 90 2.2t 20V znajomka. Swap silnika z 2,3 10V NG na 2.2 20V turbo 3B.

Wczoraj okolo godziny 23 nastąpiło uroczyste pierwsze odpalenie :) to bylo tylko na testa na kilka sekund, żeby zweryfikować czy jako tako elektryke udalo mi sie dobrze przerzucić. Praktycznie odpalil bez problemów :) na razie bez przeplywomierza i rury wydechowej, ale zaskoczyl ladnie na 5 cylindrow i pracowal rowniutko :) fajna chwila, az sie micha sama smiała :D

Juz silnik jest spięty z napędem (skrzynia z NG i patent z kołem zamahowym) także niedługo powinno już wymiatać. Pozostało jeszcze:

- rury powietrzene od filtra do turbo i przepustnicy z IC po drodze (troche rzeźby)
- układ wydechowy
- przerezac wtyczki do zegarów, zeby kilka kontrolek dzialalo ;), oraz hamulec swiecił :D
- w razie potrzeby wymiana pompy paliwa oryginalnej z NG na walbro jesli nie bedzie wyrabiać objętościowo

...Ciekawi mnie jak to bedzie smigać :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 14:32:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
pompy nie bedzie trzeba wymieniac bo sam na takiej jezdze :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 14:55:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Leo napisał(a):
pompy nie bedzie trzeba wymieniac bo sam na takiej jezdze :P


ciekawe. objetosciowo to te od k-jetronikow mają wydajność w okolicach 110l/h. seryjna od S4 s2 i podobnych mają około 130l/h. A u ciebie jest jeszcze podkrecona całość i wyrabia...

tak czy inaczej to dobrze :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 15:05:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mają po prostu wyższe ciśnienie pracy co też jest nie bez znaczenia

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 21:42:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A co to za patent z kołem zamahowym?


p.s. Oj Lukasik i te Toje kiwaczki w avatarku...aż cały dygoczę i oczopląs mi doskwiera :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 08:01:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kefir200 napisał(a):
A co to za patent z kołem zamahowym?


Jest tak, że silnik 3B jest pożeniony ze skrzynią z NG (skrzynia z 3B rózni sie wymiarami > jest szersza i dłuższa i za dużo rezania przy tym, a z drugiej strony NG ma krótsze przełożenia co da lepsze przyspieszenie). Skrzynia z NG ma inny wałek niz skrzynia od 3B (takie samo rozwiazania jak w MC) : po pierwsze krótszy i opiera się na łożysku w kole zamahowym, a po drugie wieloklin na tarcze jest inny. Po trzecie koło zamahowe z NG nie ma punktu referencyjnego (tego pojedyńczeko pizdryka) dla czujnika polożenia wału. Zeby to ominąć zastosowaliśmy koło zamahowe z 7A/NM, ponieważ ma łożysko w sobie i dodatkowo ma ten pizdryk tak samo jak zamah z 3B. Do tego 7A pracuje z tarczą 240mm a nie 228. Docisk to juz można sobie zapodać wedle uznania bo pasuje z 3B i NG.

Na razie na testy zapodaliśmy tarcze 228mm z wyjetego NG, bo w sklepie był szok, bo tarcza do 7A kosztuje 500-800zł. Jak sie sfajczy to wtedy sie pomyśli.

kefir200 napisał(a):
p.s. Oj Lukasik i te Toje kiwaczki w avatarku...aż cały dygoczę i oczopląs mi doskwiera


Dajcie tu jakąś muzyczkę :D
ObrazekObrazekObrazek

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 09:29:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Szkoda trochę koła zamahowego, bo się wytrze od mniejszej tarczy. Ja na tarczy 228 w Cygarze z KG i ośką ujechałem 15tyś i się zwęgliła.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 14:09:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kefir200 napisał(a):
Szkoda trochę koła zamahowego, bo się wytrze od mniejszej tarczy. Ja na tarczy 228 w Cygarze z KG i ośką ujechałem 15tyś i się zwęgliła.


masz racje. Znajomy zlozy do kupy calosc. jesli bedzie smigac i wszystko ok, to mysle zainwestuje w 240. Podejzewam, ze ta tarcza 228 przy mocy jaką chcemy zapodac 260-270KM tez pusci szybciutko dżina.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: