.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 18:56:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2,6] nieszczelna maglownica??
PostNapisane: 23.wrz.2006 10:08:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
Witam!! Koledzy... nie wiem o co chodzi, ale wiąże sie z takim problemem, że z maglownicy aż "tryska" płyn!! Niestety spada na rure kolektora wydechowego i natychmiast sie wypala (przy rozgrzanym silniku) powodując chmury pary... jak jae tego nie iwdać, ale jak sie zatrzymam, to wygląda to tak, jakby mi sie silnik palił....

Wyciągnąłem zatem maglownicę, oczyscilem z calego tego płynu... a było go w srodku tyle ze az sie ulewało i ??? sprawdziłem szczelność podłączając doń sprężarkę.... :): co się okazało... trzyma ciśnienie 7 atmosfer i nigdzie nie przepuszcza... więc skąd te przecieki??

Myślałem o płynie czy jest odpowiedni?? Bo w sklepie kupując płyn i podając wszelkie szczegóły facet dał mi płyn w takiej zielonej butelce: SWAG 6161
Jest to płyn syntetyczny a na zbiorniczku od płynu wspomagania pisze w kilku językach: USE ONLY MINERAL HYDRAULIC FLUID...

Czy to ma jakies naczenie w tym wypadku?? Może to być przyczyną??

_________________
Mowisz QUATTRO, myslisz AUDI!!!

Teraz:
wielki come back to C5 1,8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 12:34:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
czy tam jest po polskiemu napisane wyłącznie mineralny olej hydrauliczny???

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 17:53:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
niestety po polsku nie pisze, na pewno pisze po niemiecku i po angielsku...

_________________
Mowisz QUATTRO, myslisz AUDI!!!

Teraz:
wielki come back to C5 1,8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 18:09:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Olej musi byc mineralny. Juz bylo o tym na forum dziwsiatki razy. Febi zielony, albo Boxol. W ukladnie wspomagania cisnienie wynosi troche wiecej niz te 7 atmosfer. Zeklbym ze duuuuuzo wieksze. Tak ze 20 razy :-) Wiec przy tych 7 nic nie bedzie cieklo :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2006 10:01:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
aha, w takim razie upewnilem sie ze mam jednak zly plyn.... :/ Tylko czy moze to byc przyczyną jakiegokolwiek przecieku?? Jakie mogą być tego następstwa??

_________________
Mowisz QUATTRO, myslisz AUDI!!!

Teraz:
wielki come back to C5 1,8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2006 21:38:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 14:39:25
Posty: 226
Lokalizacja: (lubelskie)
Wyciek najprawdopodobniej masz z przewodu który idzie od maglownicy do góry silnika do pompy. Ten przewód ma wprasowaną zwężkę (czesto tam puszcza) i jest jeszcze osłonięty płaszczem gumowym i dlatego nie widać wycieku. Płyn w ten sposób dostaje się do góry i cieknie na kolektor itp. Pozdrawiam

_________________
jest:
A8 D3iD2, B4 Cabrio, Fiat-Porsche
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: