.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 08:31:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2004 13:37:50 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
caly bajer polega zeby rezac samemu :) lub z kims komu mozesz patrzyc na rece i podzieli sie z Toba wiedza ;) a we Wrocku to z Mariuszem mozesz pogadac ;) a BC z B4 nie pasuje do A3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 12:56:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Może ktoś wie który pin w ECU odpowiada za sygnał spalania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 13:32:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
w linkach jakie zapodalem na 1 stronie:

1 link:
KE-Jetronic: pin 10
Digifant: pin 10 lub B8
Multipoint Injection: pin 11
KE-Motronic: pin 10
Motronic: pin 31
Mono Motronic: pin 11 lub 27

2 link:
KE Jetronic: pin 10
Digifant: pin 10
Multipoint: pin B8 lub B11
KE Motronic: pin 10
Motronic: pin 31
MONO Motronic: pin 27

poszukaj u siebie czegos takiego:
Obrazek

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 13:41:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
oki. AAH to jaki wtrysk ma?? :P
Mi sie wydaje że Multipoint Injection. w taki wypadku musze wkuć sie w pin 11 ECU?
A luźnego wtyku nie mam żadnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 14:05:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
u mnie tez nie bylo za to byl wolny pin w ecu

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 09:02:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Warto jest rezac taki licznik jesli sie smiga na gazie? Komputerek pokazuje chyba tylko spalanie na benzynie?

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 10:27:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
lukanio napisał(a):
Warto jest rezac taki licznik jesli sie smiga na gazie? Komputerek pokazuje chyba tylko spalanie na benzynie?



-> pokazuje tez spalanie na gazie , wiec warto...duzo rezania nie ma modul kompa, manetka i podlaczyc jeden kabelek do ECU...polecam pomaga utrzymaywac stala predkosc 120km/h z optymalnym wciskaniem gazu cyferki mowia same za siebie :peace: ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 10:46:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
A nie wiecie moze jak sprawdzic samego kompa czy dziala? Bo na wysokosci srodkowej dolnej strzalki mam mala plame tzn chyba w tym miejscu nie ma kwarcu i zastanawiam sie czy reszta bedzie dzialac? (nie wiem jak sie podpina zdjecie do wiadomosci to bym wkleil i byloby widac o co chodzi). Z waszego opisu wyczytalem ze ta mala czarna 10pinowa wtyczka jest wlasnie od manetki ale w module mam jeszcze jedna duza biala na jakies 28 pinow a jest to modul z ac. Czytalem ze juz ktos sie przymierzal do zrezania tego do b4 ale watek upadl. Wiec czy da sie wlozyc tam modul MC czy przekladac kompa do starego MC? A odnosnie manetki to czy da rade zastapic ja jakims przelacznikiem?

PS. Gdzie moge znalezc sposob podlaczenia Zuru?

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2005 22:01:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
nie upadł tylko bark ostatnich elementów układanki popmka spryskiwacza i przekaźnika od świateł przednich. jak już będzie wszystko to wkleję cały opis rzeźby no i oczywiście jeśli zima minie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2005 12:13:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Mam pytanie do wszystkich, którzy mają orginalnie montowany bc, a mianowicie jakie wartości pokazuje wam pierwsza opcja na dole od prawej mierzona w km/h, oraz ta, tuż nad nią, mierzona w l. u mnie jest tak, że ta na górze pokazuje od 0,1 do 0,9 (L), a ta na dole, na razie jeżdżąc wolniej ze względu na wartości średnie spalania pokazuje max 30 czasami 25, 18, 17 różnie zmienia się ta wartość, ale pytanie czy u was też tak jest. Dodam że kalibrowałem bc zgodnie z zasadami jakie były w opisie z niemcowa.


Już niedługo obiecane opisy z fotami bc i ac i zegary S2, dojdzie jeszcze elektryka szyb, temp zew., oraz klima :) - w tej chwili trwa robota :)
kurde sprawia to dużo przyjemności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2005 13:56:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Na dole po prawej masz prędkość średnią i ze wskażnikiem u góry nie ma nic wspólnego. Powyżej masz litry pozostałem w baku i wydaje mi sie że masz coś źle skalibrowane bo raczej powienien pokazywać 10-9L czyli jest tak jakby przesunięcie o zero.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2005 15:07:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak sie nie wie co sie ma to si episze takie rzeczy :d ...trzeba bylo zacc od przeszukania forum za instrukcja BC ... otoz ta pozycja w prawym gonym roku to ilosc litrow spalona od wlaczenia zaplonu .... czyli wynika ze odcinki ktore pokonujesz nie powoduja spalenia wiecej niz 0.9 litra paliwa ... natomiast funkcja na dole po prawej to srednia predkosc to chyba juz wiesz dlaczego masz takie wartosci ??

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2005 23:04:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Kochani pytałem jakie wartości się u was wyświetlają, a nie do czego one służą, funkcje znam, a opisałem je tak w czym są mierzone żeby każdy zrozumiał o co mi chodziło, a jeszcze raz zapytam jakie u was są te wartości, mniej więcej będę wtedy wiedział czy mam dobrze bc zkalibrowany a i proszę jeszcze dodać jakie macie pojemnośći silnika przekalkuluję sobie wartości i czy jeździcie na gazie. Z góry za pomoc bardzo dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 08:18:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
heh, no to sie pomyliłem. W takim razie u mnie też najczęściej pokazuje 0.9-1 L :/
Prędkość średnia swoją drogą, w mieście wychodzi 25km/h :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: