Witajcie
Wlasnie tydzien temu mialem moj pierwszy przeglad tzw. MOT w tym kraju
I niestety Stasio, Dzisio, Zbysio itp. mi nie pomoga i w innym kraju tez tego nie moge zrobic jakby ktos sie zastanawiam (sprawdzilem)
O oto lista usterek ktore mam nadzieje pomozecie mi rozwiazac (czesc po angielsku).
1) swiatla - tablicowe (zrobione), pozycyjne tylne (prawie zrobione) rozkrecilem cala obudowe zeby sie dowiedziec ze te swiatelko sie tylko przekreca od srodka zeby wyjac, wiec teraz sie zapytam na powaznie jak wymienic pozycyjne swiatlo z przodu od strony kierowcy czyli(prawej;) dodatkowo sruby sa mocno zardzewialem i jedne ani rusz, czym to moge zmiekczyc?? i czy latwo jest wymienic ta zarowke??
2) tutaj ciezej: OFFSIDE FRONT UPPER (REAR) SUSPENSION ARM HAS EXCESSIVE PLAY A BALL JOINT?? - w wolnym wlasnym tlumaczeniu mowia cos o ramiu podwozionym ktore przekroczylo dozwolony "gre w pilce" jakiegos lacza. gdzie to jest to nie wiem - dowiem sie dzis
3) teraz hamulce tylne --
- reczny przekroczyl dozwolony ruch (chyba 6-7 klikniec) jak to zrobic??
- hamulce "parkingowe" nie malo albo brak wysilku - (czy to przez reczny)?
- effektywnosc hamulcow parkingowych (chyba reczny?? albo i nie pisza Parking brake efficiency" ponizej wymagan
To prawie na tyle procz 2 wad ktorych nie wykryli - pierwsza to ze buteleczka od wycieraczek przecieka i nie wiem jak to zrobic, drugie ze jak kupilem auto to gosciu powiedzial ze w serwisie jakims powiedzieli mu ze katalizator bedzie trzeba wymienic i sposcil z ceny, ale na MOT przeszedl test spalinowy, czy mozna to jakosc sprawdzic??
Z gory dzieki za precyzyjne instrukcje (jestem raczej zielony)
pytajcie jesli zagmatwalem cokolwiem
|