.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 21:13:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NG]jak to jest z instalacja gazowa z tym silniku?
PostNapisane: 01.paź.2006 23:17:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2006 22:31:37
Posty: 10
Lokalizacja: Trójmiasto
znajomy twierdzi ze pakowac zwykła instalacje (montuje instalacje gazowe) robił juz takich pare silników i podobno po zastosowaniu odpowiedniego mixera , reuktora itp wszystko pracuje bardzo dobrze. Wiaodmo podstawa dobry prad i swieczki

_________________
Audi 90 2.3NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 23:19:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Gaz w tym motorze skatuje wtryski na amen. Wiem bo mam i skatowało motor. Zwykły gaz w tym motorze to nieporozumienie. Zreszta jak i każdy gaz ... :zly:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 23:23:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2006 22:31:37
Posty: 10
Lokalizacja: Trójmiasto
baskecik napisał(a):
Gaz w tym motorze skatuje wtryski na amen. Wiem bo mam i skatowało motor. Zwykły gaz w tym motorze to nieporozumienie. Zreszta jak i każdy gaz ... :zly:


ile pojezdzi na gazie taki silnik , podobno gaz nie ma wplywu na zywotnosc silnika .. zgłupialem juz całkiem , moja przygoda z tym silnikiem zaczeła sie tylko dlatego by potem założyc gaz wiaodmo co taniej to taniej

_________________
Audi 90 2.3NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 23:27:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Powiem Ci tak .. tez mamy 90 2,3 NG, super motorek. Od 3 lat gaz ... niestety ... jak wspomniałem przez te 3 lata skatował motor ... a duzo nie jest autko jeżdzone ... Oberwały wtryski , silnik nie pracuje tak rowno jak w chwili zakupu.
Napewno sa instalki gazowe ktore sprawia ze auto pojeździ dłużej, ale tutaj niech sie fachowcy wypowiedzą. Z moich doswiadczen wynika ze II gen w tym motorze to pomyłka ... :|
Nie jedzie, pali tak sobie (11-18/100) a do tego zero miejsca w bagazniku. Wiele osób chwali sobie Blosa, ale to juz musisz doczytac.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 23:58:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Mentos napisał(a):
baskecik napisał(a):
Gaz w tym motorze skatuje wtryski na amen. Wiem bo mam i skatowało motor. Zwykły gaz w tym motorze to nieporozumienie. Zreszta jak i każdy gaz ... :zly:


ile pojezdzi na gazie taki silnik , podobno gaz nie ma wplywu na zywotnosc silnika .. zgłupialem juz całkiem , moja przygoda z tym silnikiem zaczeła sie tylko dlatego by potem założyc gaz wiaodmo co taniej to taniej


Autko moze zrobić nawet 500tyś na gazie.Pod warunkiem że jest dobrze zestrojone.Jedynym mankamentem jest tak jak basket napisał uszkodzenie wtrysków (zapiekanie) Ale to akurat tyczy się każdego auta, wyposażonego w wtrysk ,do którego została założona instalka LPG.
Praca silnika moze i na pewno ulegnie zmianie po ilus tam tyś kilometrów.Dlaczego? Ponieważ gaz po dłuższym przebiegu napewno spowoduje wypalenie się zaworów i gniazd zaworowych (ale niekoniecznie). Generalnie sprawę biorąc chodzi o zestrojenie mieszanki aby nie była za uboga lub zbyt bogata.
W moim 2.2KU pojawił sie mankament nierównej i nieczystej pracy silnika.Wyeliminowałem go poprzez kapitalny remont głowicy.

Osobiście znam wielu ludzi z LPG w NG i te auta dają radę na instalacjach II G.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 09:07:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
Ja mam w mojej coupejce 2,3 NG, instalacja II generacji, jest instalacja od 2004 roku. Zrobione zostało ok 50 tys km. Nie mam zadnych zastrzeżen, stosuje jednak jedna metode.
Raz na 2 miesiące przejezdzam na calym baku benzyny, zeby przeczyscic wtryski.
Olej wymieniam co 10 tys, wraz z filtrem pow. i gazu.
Co 15 tys wymieniam swiece i kable wysokiego napiecia.

Wiadomym jest, ze gdyby gaz byl tak dobry jak benzynya, to by montowali seryjnie gaz, a jednak tego nie robia.

Moja niunia pali w trasie ok 9,5l. W miescie w sezonie zimowym ok 13 l, a poza nim ok 11,5l.

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 00:20:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2006 22:31:37
Posty: 10
Lokalizacja: Trójmiasto
southbear_gda napisał(a):
Ja mam w mojej coupejce 2,3 NG, instalacja II generacji, jest instalacja od 2004 roku. Zrobione zostało ok 50 tys km. Nie mam zadnych zastrzeżen, stosuje jednak jedna metode.
Raz na 2 miesiące przejezdzam na calym baku benzyny, zeby przeczyscic wtryski.
Olej wymieniam co 10 tys, wraz z filtrem pow. i gazu.
Co 15 tys wymieniam swiece i kable wysokiego napiecia.

Wiadomym jest, ze gdyby gaz byl tak dobry jak benzynya, to by montowali seryjnie gaz, a jednak tego nie robia.

Moja niunia pali w trasie ok 9,5l. W miescie w sezonie zimowym ok 13 l, a poza nim ok 11,5l.


gdzie montowałes instalacje gazowa i jaki byl to koszt ? mozesz cos wiecej apisac o tej instalacji na jakich podzespołach itp. Znajomek mówił ze instalacje z emulacja sondy, stag (jakis tam, nie pamietam) ale mogę się wywiedziec szczegółów , jeśli to dla ciebie nie problem to napisz mi mozliwie najszerzej o tej instalacji , bo nie chciałbym miec potem problemów z tym silnikiem bo chodzi aktualnie bardzo pieknie :) jakie kabłe i swiece pakujesz do tego silnika ?dzieki z góry.. aha napisz mi jeszcze przy jakim przebiegu montwany gaz był u ciebie w autku:)

_________________
Audi 90 2.3NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 02:26:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Mentos napisał(a):
baskecik napisał(a):
Gaz w tym motorze skatuje wtryski na amen. Wiem bo mam i skatowało motor. Zwykły gaz w tym motorze to nieporozumienie. Zreszta jak i każdy gaz ... :zly:


ile pojezdzi na gazie taki silnik , podobno gaz nie ma wplywu na zywotnosc silnika .. zgłupialem juz całkiem , moja przygoda z tym silnikiem zaczeła sie tylko dlatego by potem założyc gaz wiaodmo co taniej to taniej

Widzialem silnik 2.3 na zwyklym gazie IIgen. w Audi 100 C3 '90r z przebiegiem 685 000km z czego wlasciciel mowil ze ma ponad 300 000km na LPG. Auto slozylo do przewozenia paliwa z Ukrainy, mialo bak paliwa na 140l i od czasu zalozenia nie byl jezdzony na gazie, silnik bez remontu, mial tylko wymieniane wtryskiwacze, rozdzielacz paliwa, przeplywomierz.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [NG] jak to jest w koncu z instalacja gazowa z tym silni
PostNapisane: 03.paź.2006 18:30:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
Mentos napisał(a):
znajomy twierdzi ze pakowac zwykła instalacje (montuje instalacje gazowe) robił juz takich pare silników i podobno po zastosowaniu odpowiedniego mixera , reuktora itp wszystko pracuje bardzo dobrze. Wiaodmo podstawa dobry prad i swieczki


mozesz zalozyc nawet najprostsza instalacje I gen (na srubke) i bedzie dzialac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 20:35:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Instalacja gazowa, nawet najprostrza sprawdza sie w kazdym silniku pod warunkiem, ze kierowca nie jest bucem, samochod padlina a gaz nie jest skrecony na oszczedzanie. Na blosie ten silnik smiga az milo.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 20:56:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
southbear_gda napisał(a):
Ja mam w mojej coupejce 2,3 NG, instalacja II generacji, jest instalacja od 2004 roku. Zrobione zostało ok 50 tys km. Nie mam zadnych zastrzeżen, stosuje jednak jedna metode.
Raz na 2 miesiące przejezdzam na calym baku benzyny, zeby przeczyscic wtryski.
Olej wymieniam co 10 tys, wraz z filtrem pow. i gazu.
Co 15 tys wymieniam swiece i kable wysokiego napiecia.

Wiadomym jest, ze gdyby gaz byl tak dobry jak benzynya, to by montowali seryjnie gaz, a jednak tego nie robia.

Moja niunia pali w trasie ok 9,5l. W miescie w sezonie zimowym ok 13 l, a poza nim ok 11,5l.


Chłopie, to mam wrażenie, że to co zaoszczędzisz na cenie gazu to wpakujesz w wymienianie tych wszystkich pozostałych części :peace: :peace: :peace:
Więc po co gaz??

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: