.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 13:00:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2,4D] - wymiana rozrządu
PostNapisane: 03.paź.2006 19:21:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2006 19:14:30
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
Witam,
Zakupiłem Audi 100 C4 2,4 diesel 1994 i jestem zainteresowany wymianą rozrządu. Czy ktoś się orientuje jaki jest koszt ogólny paska z rolkami i napinaczami? Ile potrzebnych jest wogóle napinaczy, rolek itp?

->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 19:27:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Witam nowego kolege .Chociaz nie na tym dziale :!!:
Przywitaj sie z nami na NEWBIE jak nakazuje tradycja.

Po pierwsze silnik masz 2,5 i tylko pytanie czy AAT 115PS czy AEL 140PS.
Koszt rozrządu w częściach zamyka się w około 500-700zł.

Robocizna około 200-300zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 20:09:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
a skad wiesz, ze to nie jest 2,4 ???????????????????????????????????

pozatem warto sie zastanowic nad swapem na 2,5 TDi, bo pielegnowanie 2,4 niekoniecznie ma sens

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 20:15:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2006 19:14:30
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
Na NEWBIE zaraz się przywitam ;) dzięki za info
A jeśli chodzi o silnik to jest 2,4 dieselek i nie chce być inaczej kolego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 20:17:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2006 19:14:30
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
Ataman70 napisał(a):
a skad wiesz, ze to nie jest 2,4 ???????????????????????????????????

pozatem warto sie zastanowic nad swapem na 2,5 TDi, bo pielegnowanie 2,4 niekoniecznie ma sens



hmmm.........a coś wiecej na ten temat dlaczego pielęgnowanie 2,4 nie ma sensu? o co chodzi z tym swapem??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 20:17:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ADAM 12 napisał(a):

Po pierwsze silnik masz 2,5 i tylko pytanie czy AAT 115PS czy AEL 140PS.
Koszt rozrządu w częściach zamyka się w około 500-700zł.

Po pierwsze kolego trzeba sie douczyc. Jest silnik wolnossący 2,4 D montowany w C4.
Niezbyt udany , ale jest :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 20:58:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
baskecik napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):

Po pierwsze silnik masz 2,5 i tylko pytanie czy AAT 115PS czy AEL 140PS.
Koszt rozrządu w częściach zamyka się w około 500-700zł.

Po pierwsze kolego trzeba sie douczyc. Jest silnik wolnossący 2,4 D montowany w C4.
Niezbyt udany , ale jest :)


Czytałem z rozpędu.To że 2,4 jest to wiem ;-) .Po prostu się pomyliłem.
Enyway.Kolego esperanza: prześlij mi jutro PW z danymi na autko i sprawdzę Ci ceny cześci ;-)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 21:17:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
powiem tak - buda C4 jest genialna
ale silni, 2,4 - wiem ze slysznia, ze nie rzuca na kolana.
sam mialem 2,5 TDi i bylem nim zachwycony
idac dalej tym tropem moze w cenie wymiany rozrzadu dasz rade znalezc uzywany silnik 2,5 TDi kompletny?

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 87 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: