.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 15:41:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z] mocne szarpanie 1.9tdi
PostNapisane: 02.paź.2006 19:39:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 19:24:21
Posty: 5
Witam forumowicze!!!
Mam problem z moja niunia 80 1.9tdi z 94r. Przy rozgrzanym silniku w momencie przyspieszania na kazdym biegu (przy obrotach tak kolo 3000 i wyzej, ostatnio nawet juz przy 2500) mocno nia szarpie, jakby paliwa nie dostawala. Przeczytalem juz wszystkie wiadomosci na forum dotyczace szarpania ale nikt nie opisywal dokladnie objawow i trudno bylo stwierdzic czy sa zblizone do moich. Kazdy mechanik mowi inaczej, a zjezdzilem ich sporo. Ze pompa, przeplywomierz (mam pierburga) itd. Zalezy mi na szybkiej i trafnej diagnozie bo ostatnio to jezdzic sie nie da :( . Autko ma przejechane 200.000. Na zimnym jak probowalem mu depnac to idzie jak burza. Po dluzszej jezdzie jak sie rozgrzeje to zaczyna szarpac mocno calym autem podczas przyspieszania. Wymienilem filtry, zmienilem stacje paliw i nic. POMOCY!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 20:16:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 19:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
najpierw zajrzyj do NEWBIE a potem podjedz autkiem na vaga...to powinno wyjaśnić

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 20:25:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Moim zdaniem wtryski już sobie nie radzą.
To samo było w Sharanie 2001 rok.
Jak delikatnie gazu to jeszcze jest OK ale jak mocniej to czuć jakby silnik na poduszkach wpadał w takie coraz silniejsze wibracje. Uczucie jakbyś jechał po tych paskach w asfalcie co są przed przejściami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 21:22:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 19:24:21
Posty: 5
co to jest NEWBIE?? Niunia byla podlaczana pod dwa komputery juz i nie wykazaly zadnego bledu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 21:28:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 19:24:21
Posty: 5
Jak delikatnie dodaje gazu i ciagne ja na obroty tak do 3 000 to tez szarpie ale mniej, a jak gwaltowniej dam gazu to szarpanie jest mocniejsze. Te szarpniecia sa pojedyncze ale mocne, az calym autem rzuci do do tylu i do przodu :( :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 22:38:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
snake28 napisał(a):
co to jest NEWBIE?? Niunia byla podlaczana pod dwa komputery juz i nie wykazaly zadnego bledu.

Kolego. Diagnostyka nie polega tylko na odczycie błedów ale analizie bloków pomiarowych. Takich mechaników którzy ograniczają sie do odczytu błedów powinno się z całej siły kopnąć w ... wydech. :>

Objawy wskazują na pompę , ale to gdybanie bo na odległość to tylko wróżenie. Zapraszam ponownie z logami z VAG`a.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 08:05:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2006 10:22:40
Posty: 21
Miałem identyczne objawy po wymianie nastawnika. Mechanik ustawił odpowiednie dawki i jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 17:04:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 19:24:21
Posty: 5
Hej! Po tym co napisaliscie wnioskuje ze najprawdopodobniej nastawnik pompy padl. Zrobie rekonesans z vagiem i sie jeszcze odezwe. Hej Jar30 wymiana nastawnika nic u Ciebie nie dala czy po wymianie bylo to samo a dopiero ustawienie dawki pomoglo???? Jak wpadniecie jeszcze na cos to dajcie znac. Bede testowal vagi i mechanikow :) . Moja niunia zachorowala i trzeba jej pomoc. Na razie wielkie dzieki i czekam na kolejne wskazowki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 07:15:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2006 10:22:40
Posty: 21
Po wymianie nastawnika odczułem dużą róznice.Przed wymianą auto nie równo pracowało na wolnych obrotach,szarpało od 3 biegu przy obrotach 2000-2500, no i przy przyspieszaniu doczuwałem falowanie mocy na 4 biegu przy 120km/h. Po wymianie pozostała falowanie.Pomogło ustawienie dawki. Z tego co mi powiedział kiedys mechanik to VAg nie wykryje wady nastawnika. Napisz skąd jestes to może ktoś poradzi Ci dobrego mechanizatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 19:35:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 19:24:21
Posty: 5
wlasnie w wyborze i znalezieniu dobrego mechanika jest najwiekszy problem. Jestem ze Szczecina i tu ciezko o dobrego dieslowca. Jak macie jakies namiary w moim obrebie to dajcie. thx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: b4 mocne szarpanie tdi
PostNapisane: 04.paź.2006 19:50:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 13:56:31
Posty: 9
Lokalizacja: świdwin
witam w Kretominie sa magicy od diesli ul. koscielna woj zachodniopomorskie , zalatwiaja nastawniki

_________________
adi
audi 80 b4 tdi 94r sedan - było ,
teraz - audi a4 1,9 tdi 110 km 99r avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 22:49:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2006 20:00:21
Posty: 4
Sprawdz czy z paliwem nie idzie powietrze.Jesli tak to trzeba poszukac gdzie je zasysa.Najczesciej gdzies przy filtrze paliwa.Moze byc luzny cybant lub kruciec przewodu zasilajacego sie poluzowal a wtedy trzeba go uszczelnic.Na wolnych obrotach czasem powietrza nie widac za to po przegazowce na pewno.Oczywiscie to prosta rzecz ale warto sprawdzic jesli jeszcze tego nie robiles.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: