No to macie
Cały montaż zacząłem od założenia czujnika temteratury. U mnie jest przerobiony przedni zderzak a więc musiałem dorobić wsporniczek z blaszki grubości 1mm. Wywierciłem w niej otwór 11mm i tym sposobem powstało osadzenie.
Wyszło to tak:
http://www.album.com.pl/szulala5490/99409.jpgNastępnie wziąłem sie za dorabiane odcinka wiązki. Potrzebna była 2pinowa kostka, żeby spiąć się z kostką termometru. Jeden pin w tej kostce /bez różnicy który/, krótkim przewodem połączyłem z masą po srubę M6 pod modulatorem ABS, ale dalej z tego punktu pociagnąłem mase do wnętrza samochodu razem z drugim przewodem sygnałowym czujnika /dałem kolor żólty/
http://www.album.com.pl/szulala5490/99411.jpgNastępnie kiedy już te dwa przewody /brązowy-masa i żołty-sygnał/ przeciągnąłem do wnętrza samochodu wziąłem się za nasz trzeci przewodzik z pinu 1 wyświatlacza, a więc sygnał prędkości.
Przewód widac na zdjęciach, znajduje się on w kostach połączenowych pod deską rozdzielczą. Ma ona kolor biało-niebieski /bialego więcej niż niebieskiego/
http://www.album.com.pl/szulala5490/99419.jpg sory za czarnobiałe zdjęcie ale coś się poprzestawiało
http://www.album.com.pl/szulala5490/99423.jpgTym sposobem do kostki podłaczeniowej doprowadziłem te trzy przewodziki.
Następnie należało znaleść prąd po stacyjce tzw.15. W audi ten przewód jest koloru czarno-niebieskiego. Wziąś go można z niemalże tego zamego miejsca co sygnał prędkości, ale z będzącej wyżej niebieskiej kostki. Widać ten przewód też na zdjęciu. Ja pociągnąlem u siebie z innego miejsca bo z zasilania dodatkowych zegarów. Dlaczego az z tamtąd bo tam znalazłaem też przewód prądowy ze ściemniacza, który ma kolor szaro-niebieski. Mając te dwa przewody dopiołem je do kostki przy wyświetlaczu.
http://www.album.com.pl/szulala5490/99427.jpgCałość pospinałem no i działa naprawdę bardzo ładnie
http://www.album.com.pl/szulala5490/99428.jpgW czasie montażu miałem problem niby błahy, ale straciłem prawie godzinę. Problem polegał na wkretach mocujących wyświetlacz do wskazników. W Etce jest podany za duzy wymiar wkrętów, potrzebne sa 2,0x9mm 4sztuki.
http://www.album.com.pl/szulala5490/99433.jpgA teraz tak, powiem wam dlaczego wam nie działało.
Termometr po załaczeniu zapłonu włacza się z dość dużą zwłoką około 2sekund, koniecznie musą być podpięte wszyskie piny, po właczeniu świateł postojowych wyświetlacz tylko lekko przygasa.
Ot to i cały prooblem.
Miłego REZANIA koledzy.
P.S. Do swojego podpisu mogę dołączyć kolejne reaznko
Samo pisanie tego postu zajeło mi godzinę.
Podłączenia pinów opis:
pin1, przewód szary - przewód prędkości /biało-niebieski/
można podpiąc pod:
* T10/9 - kostka czarna pin 9 na listwie dodatkowych przekaźników
* T26a/18 - kostka niebieska pin 18 w podłączeniu wskaźników
* ewentualnie z kostki radia z pinu 1 /jeżeli jest wyprowadzenie/
pin2, przewód żółty - pod przewód brązowo-żółty od czujnika temperatury zewnętrznej. W rzeczywistości przewody od czijnika obydwa sa czarne i nie ma różnicy. Jeden podpinasz pod masę a drugi do wyświetlacza.
pin3, przewód zielony - masa /brązowy/ z kostki radia lub innego wygodnego masowego punktu
pin4, przewód brązowy - zasilanie w napięcie ze ściemniacza podświetlenia /szaro-niebieski/, mozna podpiąć z:
*T26/5 - kostka żółta pin 5 w podłączeniu wskaźników
*ewentualnie pin 6 z kostki radia
* ewentualnie z podświatlenia nawiewu
pin5, przewód biały - zasilanie w napięcie po stacyjce /niebiesko-czarny/ można z:
*T26/3 - kostka żółta pin 3 w podłączeniu deski
*ewentualnie z kostki stacyjki
)) najwiekszy problem mialem ze znalezieniem śrubek do przykręcenia wyswietlacza