Thallid napisał(a):
Witam
Mialem przez dluzszy czas problem z odpalaniem auta po dluzszym postoju,najczesciej po calej nocy.
Dzisiaj bylem u mechanika zeby posprawdzal wstryski i cisnienie na cylindrach.
Wtryski okazaly sie ok ale cisnienie juz nie bardzo.
Wyniki byl taki:
cylinder 1: 26
cylinder 2: 25
cylinder 3: 24
cylinder 4: 14
cylinder 5: 21
cylinder 1 w probie olejowej : 32
Mechanik stwierdzil ze pierscienie do wymiany.
Teraz pytanie jaki jest koszt takiej operacji??
Pozdrawiam
Widzisz .... tylko jeden cylinder (1-szy) mieści się w dolnej dozwolonej granicy. Reszta ma strasznie niskie ciśnienie, zwłaszcza 4-ty.
Tak , czy inaczej silnik do rozbiórki, do sprawdzenia gładzie cylindrów, w razie mocnego zużycia szlif i zmiana tłoków+pierścieni ( w tej chwili nie są to już ogromne koszty). Konieczny remont głowicy, bo tak sobie myślę że na 4-tym cylindrze masz przypalony zawór.
Sama zmiana pierścieni pomoże o ile gładzie są ok i nie mają dużych progów.