Witam.No i po zabiegu
.Wymiana trwała kilka godzin,tzn.wymiana żarówek, jednego reflektora i trochę czasu zeszło też na myślenie
.Największym problemem było pomieszczenie przetwornic w kloszu lampy.Niestety mimo wielu kombinacji nie było to możliwe.Wyciąłem mały otwór w obudowie lampy aby wypuścić kabelki od przetwornicy.Przetwornicę zamontowałem poza lampą, mocując ją taśmą zaciskową.Kolor 4500K jest na początku ,jak włączę światła -fioletowo biały,po kilku sekundach robi się prawie biały.Efekt w nocy jest nieziemski.Światło pięknie, i co najważniejsze równo się rozlewa.Widoczność poprawiła się o 101%.Jest idealnie
.Gdy regulację wysokości mam ustawioną na samą górę, to światła oślepiają jadących z naprzeciwka.Ale jak obniże to jest spOOOOko lepiej.I tak oczywiście jeżdżę.Wymontowałem pozycyjne ,mam je w schowku jakby co.One dają żółty obleśny poblask.W dzień xenony świecą też pięknie, ale są jednak trochę białe.Dogadałem się z tym kolesiem z Allegro,że za miesiąc może mi wymienić na 6000K.Nie wiem jeszcze czy się na to zdecydować...Ale chyba tak.
Zapłacę tylko za wysyłkę , a wymiana samych żarówek to 5 minut.
ArekA6.Widziałeś jak swiecą te 4000K i porównywałeś je do swoich 6000K?Jaka jest dokładnie różnica w dzień i w nocy?Ja mam Philipsy żarówki.A ty?Czy może być jakaś różnica w kolorze xenonów Phillips 6000K a xenonami innej firmy 6000K?Szkoda że nie mam porównania na żywo
.Pozdrawiam.