.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 08:45:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100/200 C3 2.2T 1B/KG/MC]tester diagnostyczny
PostNapisane: 07.paź.2006 21:45:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
znalazlem cos takiego :
KLIK

i teraz jedno pytanie :

wiem od sprzedajacego ze mozna nim "zmigac" silnik 1B ale KG i MC juz nie z powodu braku zlaczki diagnostycznej. Ja mam silnik KG ale przeciez oryginalnie mialem 1B i tez od tego motoru mam komputer i wiazke.
Czy ktos moze mi odpowiedziec czy bede mogl "zmigac" moj mix KG/1B ??

a teraz jedna prośba :
prosze o rzeczowe opinie na temat tego wynalazku : OPLACA SIE czy nie ?? (jesli oczywiscie na pytanie odpowiedz bedzie twierdzaca)

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: tester diagnostyczny prosze o opinie
PostNapisane: 07.paź.2006 21:49:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
diagnozujesz komputer a nie silnik tak gwoli scislosci wiec powinno zadzialac.
ps. ales dowalil podpis ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 23:16:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ja taką wydumke zrobiłem sobie w 15 minut i to z koszulkami termokurczliwymi i wlutowaymi drucikami w przewody zamiast styków. Potrzebujesz włącznika, żaróweczki na 12V - ewentualnie diody i czterech rózwnej długości przewodów. I to cała folozofia. Tak jak napisał Bilu...Diagnozujesz osprzęt. Możesz do tego osprzętu wstawić nawet silnik wolnossący i też będzie ok...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 06:00:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
zwykłe naciąganie ludzi :502:

lepiej zrób sobie kontrolkę "check engine" dokładając dodatkowe przewody pod przekaźnik i ecu i podprować przycisk do przekaźnika pomy paliwa.
przynajmniej nie będzie jakiegoś g..na podobnego do centralki lpg :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 06:59:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Przekaźnik ma nawet doprowadzenie przewodów w pobliże ECU. Nie trzeba tam nowych ciągnąć. Trzeba dobrać się do kostki która wisi w pobliżu ECU i ma wtyczkę z mostkiem. Weź miernik i posprawdzaj. Jedynie plus do kontrolki trzeba doprowadzić.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 11:51:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kefir mam prosbe
jako ze manualnie w takich kwestiach jestem calkiem ..... slaby moze bys mi zrezal cos takiego ??
a check engine mam
wieczorem jestem na GG Kefirku moze znajdziesz czas ??

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 19:52:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Masz checka i nie masz diagnostyki kodami? Jaki masz komputer? MAC12? On jest prawie bliźniakiem z MAC11. Czy jak zwierasz na 4 sekundy przekaźnik pompy, to nic nie błyska?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 20:02:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kefir200 napisał(a):
Masz checka i nie masz diagnostyki kodami? Jaki masz komputer? MAC12? On jest prawie bliźniakiem z MAC11. Czy jak zwierasz na 4 sekundy przekaźnik pompy, to nic nie błyska?


kefir a widziałeś kiedyś by w a100/200 było cośnie porezane/nie popsute :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2006 13:20:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
jak patrze na takie aukcje to mnie szlag trafia z jednej strony a grom z jasnego nieba z drugiej :533: i jeszcze ludzie to kupują ........
taki tester to nic innego jak dioda z opornikiem (lub żarówka) i troche kabelków. Tu możesz sobie ściągnąć skany o kodach błyskowych http://www.tas.glt.pl/download.html

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: