kefir200 napisał(a):
Ludziska...przejżyjcie na oczy... Zużyty katalizator od 2,2 turbo 10V, to około 300-330 PLN, Opel Vectra 1,6 - 350 PLN, Polonez 1,6 GSI 180-200PLN...Nie dajcie się nabijać w butelkę. I nie słuchajcie tłumaczenia, że strumiennica to najwspanialszy wyjalazek zamiast kata... Strumiennica kosztuje 30-90 PLN zależnie od obudowy. Majstry wspawują to zamiast kata i zabierają kata lub dają za niego max 100PLN... Klient płaci 50 za wymianę, dostaje za kata lub nie dostaje i koniec ońców na całej operacji majster jest jeszcze minimum 100PLN do przodu. Polecam lektórę bestseleru
www.allegro.pl ... i hasło katalizator...
Akurat w moim przypadku wywalenie kata to byla koniecznosc Glosno brzeczal jak by "garnki tłukły sie o aswald " i auto rozwijalo max predkosc 120 km /h . Jak by nie byl uszkodzony i byl by jeszcze dobry to bym go nawet nie ruszal ,no bo w sumie poco . Jak chcialem zeby mi go pokazali to powiedzieli ze go juz nie maja Co sie z nim stalo tego nie wiem Chyba chodzilo im o ta platyne
jak pisal kolega powyzej Zdziwiło mnie troche to ze niezbyt duzo kasy wzieli za robocizne ,mimo ze dodali troche nowych czesci jak np ;cybant i złaczke . Widocznie cos w tym jest