.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 19:54:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [coupe b2 2.2 KV] na zimnym nie jedzie
PostNapisane: 06.paź.2006 20:43:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Mam taki problem: jak odpalę autko rano to odpala bezproblemowo potem, gdy spadają obroty do luzu to zaczynają pływać rozpaczliwie 700-1500 auto dusi się jak dodam gazu niechętnie wkręca się na obroty szarpie. Jak mu dam kopyto to potrafi nawet strzelić w kolektor. Układ dolotowy sprawdziłem raczej szczelny, elektryka też kable kopułka czujniki itp. Pojazd jest zablosowany, ale odpalam na benzynie i te objawy są tylko na benzynie jak przepłacze na gaz to wszystko idealnie. Potem jak się rozgrzeje do 50-70 stopni to wszystko idealnie.
Macie jakiś pomysł. Dzięki z góry

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano 07.paź.2006 06:48:25 przez Traker, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2006 21:37:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Sprawdz wtryskiwacz rozruchowy i regulator termiczny wtrysku

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 05:28:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
czujnik temperatury silnika do sprawdzenia

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 06:45:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
jmm napisał(a):
Sprawdz wtryskiwacz rozruchowy i regulator termiczny wtrysku

w czasie pracy wtryskiwacza rozruchowego czyli czasu kręcenia rozrusznika (bo tylko wtedy działa) i bezposrednio po tym wszytko jest ok dopiero póżniej klapa reg . termiczzny chodzi ci o cjcnik temperatury silnika który podaje sygnał do układu wtryskowego?

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 06:46:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Mauzer napisał(a):
czujnik temperatury silnika do sprawdzenia
czujnik temperatury silnika i kontolki przegrzania (bo jet to wjednym elemencie) wymieniony na nowy oryginalny i działa OK no i nie ma wpływu kompletnie na układ zasilania nie podaje tam sygnału

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 10:11:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
czy ja ci pisze byś sprawdzał czujnik temp. na deske? ;)

a reg. termiczny masz na bloku silnika z prawej str.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2006 16:37:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
ok dzięki za rozjaśnienie bo trochje sie zamotałem

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2006 21:19:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
a jak chcesz by wogóle zad...cał jak kopnięty to podłacz wtryskiwacz rozruchowy pod stycznik na przepustnicy......a wtedy masakra :diabel: :okulary:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2006 17:20:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2004 10:39:49
Posty: 68
Lokalizacja: Chełm
Witam.Mam taka sama coupetke :) Na paliwie wogole nie chce jezdic ale to ze wzgledu na pompe paliwa.A co do Twojego przypadku to Jurgen Kasedorf w ksiazce o wtryskach pisze ze przyczyna Nierownomiernego biegu silnika w czasie nagrzewania moga byc nastepujace
-nieprawidlowa wydajnosc pompy
-cisnienie sterujace na zimno poza tolertancja
-zawor powietrza dodatkowego nie otwiera sie
-nieszczelny wtryskiwacz rozruchowy
-zacinajace sie tarcza spietrzajaca i tlok sterujacy
-nieszczelne podcisnienie
-nieszczelny uklad paliwowy
-nieszczelne wtryski lub za niskie cisnienie otwarcia
To wsztstko mam nadzieje ze pomoze.
Pozdrowki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2006 17:51:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 16:02:52
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
mam identyczne objawy tylko przez około minutę od uruchomienia w A4 1.6 ADP
(podmieniane: pompa i filtr paliwa, swiece, wtryskiwacze, reg. ciśnienia paliwa)

_________________
Audi A4 B6 1.8T AVJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2006 17:53:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Robo napisał(a):
mam identyczne objawy tylko przez około minutę od uruchomienia w A4 1.6 ADP
(podmieniane: pompa i filtr paliwa, swiece, wtryskiwacze, reg. ciśnienia paliwa)


Nie mieszaj w wątku ale Twój sielnik ma tyle wspólnego z tym Coupecie co ja z Kaczyńskimi :P

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 13:07:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Całą elektrykę silnika miej więcej sprawdziłem filtry były zmieniane i olej jakiś miesiąc temu klapę wtedy sprawdzałem chodziła luźno, nie mam sterowania w zależności od podciśnienia to nie ta wersja ke, k jetronik, zawór powietrza dodatkowego (obejście przepustnicy) chodzi jak burza i rezystancje prawidłowe, wtryskiwacz rozruchowy sprawdzony nie zalewa, układ paliwowy szczelny, wtryski raczej szczelne jakby były nie szczelne to by były jaja i na innych obrotach i na ciepłym, jeszcze raz rozbiorę cały dolot i poskładam może coś znajdę. Zostaje mi ciśnienie paliwa pompa itp. Ale do tego nie ma przyrządów. Dzięki za pomoc jakby ktoś jeszcze miał jakieś sugestie to czekam otwartymi rencami. :|

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 21:01:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2004 10:39:49
Posty: 68
Lokalizacja: Chełm
Witam.Wydatek pompy mozna sprawdzic rozkrecajac zlaczke w komorze silnika na przewodzie powrotnym paliwa z rozdzielacza i zmierzenie ilosci paliwa jaka wyplynie przez niego w ciagu 30 sekund pracy pompy.Pompe mozesz uruchomic mostkujac te dwa grube styki na przekazniku chyba nr trzy w skrzynce bezpiecznikowej.Wydatek powinien wyniesc conajmniej 750 cm ^3 Pozdrowki.

_________________
Coupe GT 2,2 81r rudy potworek - sprzedane
Coupe quattro B2 2,2 KV '86 szarak in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 22:48:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Przestan mieszac w ukladzie paliwowym i sie posluchaj Mauzera. Masz prawdopodobnie brak odczytu przez ECU danych z czujnika tamp. cieczy i Jet ci swiruje bo nie wie jaka mieszanke prawidlowo podac

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 11:12:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
Proponuje sprawdź szczelność podciśnienia. Jeśli pod maską cos ssssyczy trzeba zlokalizować i uszczelnić, inaczej silnik krokowy będzie wariował i wolne obr. będą pływać.

pozdrawiam
Andrzej

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 18:25:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
tak też i zrobię i sprobuję poglądać sygnały wchodzące bezpośrednio do sterownika silanika może przezarło jakiś kabelek. prace chwilowo ustały przez mój niepalnowany pobyt w szpiatalu. Od ponedziałku spróbuję cos ruszyć jak bede na siłach. dzieki za odpowiedzi

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2008 20:19:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 10:05:47
Posty: 132
Lokalizacja: STALOWE MIASTO
kolego i jaka była przyczyna???

_________________
201ps 426Nm 1.7Bar 1.9TDI AVF
320-288MM tylko zdolność hamowania daje prawo do prędkości
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ba ... d93e2.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: