.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 15:41:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (A6 2,5 TDi) strasznie kopci przy 160km/h
PostNapisane: 07.paź.2006 19:32:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
dzisiaj miałem okazję pojechać z prędkością 160 , ale w lusterku zobaczyłem kłęby czarnego dymu z początku wychodził w pewnych momentach a póżniej kopcił cały czas poradzcie co to może być

edit by mod : prosze o zapoznanie sie z FAQ i poprawne nazywanie tematu (to na pewno ulatwia odpowiedz)

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 19:56:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
heh
A my jestesmy wrozkami.
Po pierwsze przydalo by sie poprwnie nazwac temat.
Po drugie napisz co to za autko i jaki ma silnik.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 20:12:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
sorry , A 6 2,5 tdi 115 KM

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 20:15:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Silnik pracujacy na wysokich obrotach sprawia że w komorze silnika wytwarza sie duże nadcisnienie które odmą wraca do filtra powietrza a dalej jest z powrotem tłoczone do układu ssącego a tam zostaje spalone.
W przypadku gdy wydmuchane są pierścienie, odmą pchany oprócz oparów jest jeszcze olej. To właśnie spalony olej tworzy za tobą taka chmurkę.
I tyczy sie to prawie każdego silnika który nie jest w pełni sprawny.
analogicznie sprawę biorąc...autko złopie oleum.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 20:33:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
rano musi kręcić 3 sek, może 4 zanim zapali, a oleju nie bieże ani grama a gdyby spalał olej to był by siwy dym a on jest czarny

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 21:02:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Pewnie leja wtryskiwacze.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 21:03:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
a jak jedziesz spokojnie i mocniej depniesz to tez pokazuje sie Stefek .... :?:
jak z dymieniem przy mniejszych predkosciach :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 17:49:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
jak ostro przycisne to delikatnie zadymi

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 17:53:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Zapnij VAG`a i potestuj dynamicznie traktorka. Bloki 003,008,011. Statycznie również blok 013,014. Z wynikami zapraszamy na forum.
2. Obejrzyj rury dolotowe od ic to turbiny i spowrotem. Jesli jest nawet delikatna nieszczelność - będą kłeby dymu i strata mocy, rozumiem ze auto nie jedzie wiecej niz 160 kmh ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 17:58:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
160 to był max

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 18:11:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
stawiam na nieszczelnosc w dolocie ..........

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 19:25:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ab124 napisał(a):
160 to był max

Dziura w dolocie. Książkowy przypadek.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2006 02:33:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2006 01:36:49
Posty: 16
Lokalizacja: Olsztyn
Mam ten sam problem tylko ze A6 2.5TD AEL 140km tylko że moj jedzie sobie 200km/h a dymi mu jak przy 3ce ma powyżej 3000obr Dzisiaj pocisnalem go do 4000obr Bylo czarno za mna:) Myslalem ze go przedmucham to moze mu przejdzie. Tez się zastanawiam czemu one tak dymią . Oleju z tego co obserwuje nie bierze ani grama

_________________
Audi A6 2.5TD AEL 94r

xszakalx@tlen.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2006 17:45:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
xszakalx napisał(a):
Mam ten sam problem tylko ze A6 2.5TD AEL 140km tylko że moj jedzie sobie 200km/h a dymi mu jak przy 3ce ma powyżej 3000obr Dzisiaj pocisnalem go do 4000obr Bylo czarno za mna:) Myslalem ze go przedmucham to moze mu przejdzie. Tez się zastanawiam czemu one tak dymią . Oleju z tego co obserwuje nie bierze ani grama

diesel musi puscic baka ... :diabel:
jak na mocy nie stracił,ciagnie równo,oliwy nie bierze to bym za bardzo sie tym nie martwil .... moze dawka palwka jest troszeczke za duza,wtryski juz swoje maja i leja itp ... zrob diagnoze Vag'iem dla pewnosci i ciesz sie moca TDI .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2006 21:36:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
sprawdz vagiem jaki masz kont wtrysku pow. 3000tys obrotów

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2006 23:25:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2006 01:36:49
Posty: 16
Lokalizacja: Olsztyn
Wiem ze cos mi ustawiali na 5 albo 5.5 z tego co kojarze . Bo uszczelnialem pompe. Jeszcze mam problem jak go rano zapalam bo kiedys palil na dotyk a teraz kilka sekund musze krecic i albo zaskoczy albo nie , a za drugim kreceniem juz pali prawie na dotyk :/ Wymienie akumulator ma 640A , poszukam jakiegos 760A-900A może coś pomoże. Bo świece o tej porze raczej nie grzeją więc nawet nie myśle o ich wymianie.

_________________
Audi A6 2.5TD AEL 94r

xszakalx@tlen.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 07:39:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
podpieli mi VAGa i wyszło że nic nie wyszło tzn wszystko jest OK gość się trochę zna więc nie wątpie w jego możliwości , może porostu tak już ma i koniec . może był troche zaklejony bo zacząłem bardziej ostro jeżdzić i się okazało że im więcej deptam tym lepiej chodzi , mam pytanie do jakich obrotów rozkręcacie silnik na poszczególnych biegach ?

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: