.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 03:34:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABC LPG] problemy z new nabytkiem sek climatronic
PostNapisane: 12.paź.2006 12:14:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam od niedawna jestem posiadaczem jak narzie szcześliwym AUDI 80 B4 Avant 2.6 z gazem sekwencyjnym BRC i climatronic.
Mam kilka pytań:
1.
Co jest powodem że klawisze na climatronicu warjują, czasami nie działają lub częściowo oraz mylą funkcje - zabrudzenie na klawiszach?
2.
Jak dostać się do klawiszy climatronica czyli jak wyjąć panel?
3.
Nie zapala od pierwszego kiedy jest zimny i kiedy ciepły. Muszę go zapalać na 2 razy tzn. przekręcam kluczyk pompka załaduje zapłon, kręci. Wracam i znowu pompka załaduje wtedy zapala. dzieje się to na zimnym jak i gorącym
Czy to mogą być świece kable pompka paliwa?

Strasznie ciężko się szuka na tym forum bo wszytskie AUDI są wymieszane nie każdy w tytule daje opis że dotyczy to B4 C4 A8 A3 itd. Szukanie trwa godzinami.

Czy nie lepiej było by to podzielić na modele? Lub chociaż podzielić na modele które najczęściej jeżdżą w Polsce i są użytkownikami tego forum AUDI

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 12:27:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
ad.1. To ze klawisze nie zawsze dzialajja, to moze byc wina zabrudzen. Ale skoro czasem myla funkcje to stawiam na zimny lut miedzy gdzies miedzy klawiszami a plytka glowna. Trzeba wziasc lutownice i poprawic te luty.

ad.2. Musisz delikatnie wyciagnac zaslepke ktora jest dookola panelu klimy. Pod nia beda srubki trzymajace panel. Po ich odkreceniu wyciagniesz go. Potem wypnij wtyczke.

ad.3. Zacznij od wymiany filtra paliwa.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 12:34:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
photokom napisał(a):
ad.1. To ze klawisze nie zawsze dzialajja, to moze byc wina zabrudzen. Ale skoro czasem myla funkcje to stawiam na zimny lut miedzy gdzies miedzy klawiszami a plytka glowna. Trzeba wziasc lutownice i poprawic te luty.

ad.2. Musisz delikatnie wyciagnac zaslepke ktora jest dookola panelu klimy. Pod nia beda srubki trzymajace panel. Po ich odkreceniu wyciagniesz go. Potem wypnij wtyczke.

ad.3. Zacznij od wymiany filtra paliwa.

Nie sądzęaby to był filtr paliwa, bo raczej byłby problem w trakcie normalnej pracy już po zapaleniu a tu nie ma do czego się przyczepić autko jak jestt zimne kilka sekunt chodzi ciut nieruwno na wolnych obrotach ale dalej jest SUPER. W trakcie jazdy na benzynie jest ogień nie ma żadnych dziur.
Więc hmm
Gdzie znajde filtr paliwa? Jaka cena takiego filtra?
Po po zakupie tego autka i opłatach jestem spłukany i tak kupując to autko przekroczyłem trochę li,it rodzinny

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 13:38:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Byc moze ze to nie wina filtra. Czy za pierwszym razem niezaleznie jak dlugo krecisz to nie odpala?
Napisalem zebys zaczal od wymiany tego filtra, bo to podstawa w nowo zakupionym aucie. Podobnie jak wymiana filtra powietrza i gazu, oleju w silniku i najlepiej w skrzyni biegow (a przynajmniej sprawdzeniu jego poziomu), swiec, kopulki rozdzielacza z palcem i przewodow WN. O rozrzadzie juz nie wspominajajc :-) Nigdy nie wiadomo jak poprzedni wlasciciel dbal o autko i kiedy te rzeczy byly wymieniane. A szczegolnie zerwanie paska rozrzadu moze byc baaardzo bolesne. Wwiec lepiej dmuchac na zimne.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 15:01:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
photokom napisał(a):
Byc moze ze to nie wina filtra. Czy za pierwszym razem niezaleznie jak dlugo krecisz to nie odpala?
Napisalem zebys zaczal od wymiany tego filtra, bo to podstawa w nowo zakupionym aucie. Podobnie jak wymiana filtra powietrza i gazu, oleju w silniku i najlepiej w skrzyni biegow (a przynajmniej sprawdzeniu jego poziomu), swiec, kopulki rozdzielacza z palcem i przewodow WN. O rozrzadzie juz nie wspominajajc :-) Nigdy nie wiadomo jak poprzedni wlasciciel dbal o autko i kiedy te rzeczy byly wymieniane. A szczegolnie zerwanie paska rozrzadu moze byc baaardzo bolesne. Wwiec lepiej dmuchac na zimne.


Dziś go przetestowałem i przytrzymałem go dłużej i odpalił. Więc mówisz co by zacząć od filtra paliwa?

PS Klimatronic chyba zrobiony wyczyściłem gumki i płytke. Przelutowałem złącze od taśmy bo widziałem tam zimne luty dwa które akurat od 2 pinów po ścieżkach szły do klawiszy. Zobaczymy na przeciągu kilku dni.

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 18:47:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
sprawdz podciśnieniowy regulator ciś paliwa na magistrali paliwowej . w wężyku podciśnienia nie ma prawa być nawet kropli paliwa

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 11:46:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
enduro7777 napisał(a):
sprawdz podciśnieniowy regulator ciś paliwa na magistrali paliwowej . w wężyku podciśnienia nie ma prawa być nawet kropli paliwa

Jak to wygląda gdzie to znajdę.

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 21:07:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
z lewej strony kolektora ssącego patrząć od przodu auta na magistrali paliwowej w pobliżu doprowadzenia węży paliwowych. okrągła puszka 3 cm średnicy z wychodzącym węzykiem podciśnienia który idzie do zespołu przepustnic. po twoim poście na temat strzału w trakcie uruchomienia jestem pewien żę znajdziesz w wężyku podciśnienia pare kropel benz a nie powinno być nawet zapachu .inny objaw jest taki żę cięzko pali nie ważne zimny czy ciepły .po prostu jest zalewany przedostającym sieę przez zawór podciśnienia paliwem w czasie gdy silnik nie pracuje. napisz czy zaraz po zgaszeniu ponowny rozruch też jest utrudniony. powinien odpalić gładko bo za mało czau aby paliwo przesączyło się przez ten zawór. dopiero po ok 2 min są te problemy. jeśli to zawór nie próbuj ściągać wężyka i go zaślepiać bo w czsie jazdy ciś wzrośnie i go rozerwie a paliwo pójdzie na gorący silniki sfajczysz auto.
.nowy w aso 450 zł w intercarsie 270 a używka ok 50zł

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 22:20:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
enduro7777 napisał(a):
z lewej strony kolektora ssącego patrząć od przodu auta na magistrali paliwowej w pobliżu doprowadzenia węży paliwowych. okrągła puszka 3 cm średnicy z wychodzącym węzykiem podciśnienia który idzie do zespołu przepustnic. po twoim poście na temat strzału w trakcie uruchomienia jestem pewien żę znajdziesz w wężyku podciśnienia pare kropel benz a nie powinno być nawet zapachu .inny objaw jest taki żę cięzko pali nie ważne zimny czy ciepły .po prostu jest zalewany przedostającym sieę przez zawór podciśnienia paliwem w czasie gdy silnik nie pracuje. napisz czy zaraz po zgaszeniu ponowny rozruch też jest utrudniony. powinien odpalić gładko bo za mało czau aby paliwo przesączyło się przez ten zawór. dopiero po ok 2 min są te problemy. jeśli to zawór nie próbuj ściągać wężyka i go zaślepiać bo w czsie jazdy ciś wzrośnie i go rozerwie a paliwo pójdzie na gorący silniki sfajczysz auto.
.nowy w aso 450 zł w intercarsie 270 a używka ok 50zł

dokładnie tak mam. Jeśli odpale za chwile nie ma problemu jeśli autko postoi dłużej nieważne czy ciepłe czy zimne nie zaskakuje od razu.
Czuje zapach paliwa w pobliżu podszybia po lewej stronie tam gdzie filtr przeciwpylkowy. Jesttam taka puszka kwadratowa co pisze presure coś tam i od niego idzie wężyk do silnika.
Ale to jest to co mówisz tak się dzieje. Postaram się zrobić zdjecia i pokazać co jest pod maską bo jak narazie dla mnie silnik V6 i sekwencja to prawie zerowe pojęcie. Muszę polookać. Dzieki

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 13:52:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
enduro7777 napisał(a):
z lewej strony kolektora ssącego patrząć od przodu auta na magistrali paliwowej w pobliżu doprowadzenia węży paliwowych. okrągła puszka 3 cm średnicy z wychodzącym węzykiem podciśnienia który idzie do zespołu przepustnic. po twoim poście na temat strzału w trakcie uruchomienia jestem pewien żę znajdziesz w wężyku podciśnienia pare kropel benz a nie powinno być nawet zapachu .inny objaw jest taki żę cięzko pali nie ważne zimny czy ciepły .po prostu jest zalewany przedostającym sieę przez zawór podciśnienia paliwem w czasie gdy silnik nie pracuje. napisz czy zaraz po zgaszeniu ponowny rozruch też jest utrudniony. powinien odpalić gładko bo za mało czau aby paliwo przesączyło się przez ten zawór. dopiero po ok 2 min są te problemy. jeśli to zawór nie próbuj ściągać wężyka i go zaślepiać bo w czsie jazdy ciś wzrośnie i go rozerwie a paliwo pójdzie na gorący silniki sfajczysz auto.
.nowy w aso 450 zł w intercarsie 270 a używka ok 50zł


Zajżałem dziś do silnika. To co takiego okrągłego to znalazłem jest na listwie rurce która rozprowadza paliwo do wtrysków od niej wychodzi wężyk który idzie do ustrojstwa w kształcie kwadratu i pisze na nim pressure sensor do tego jest doprowadzony drugi wężyk od jednej listwy wtrysków gazowych na tym ujstrojstwie kwadratowym pressure sensor czuje benzyne ale nie ma żadnych wysieków ani nic takiego.

Ciekawy jestem dlaczego czasmi czuje gaz na postoju jak silnik pracuje. W czasie jazdy tego nie ma.

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 16:14:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
w tym wężyku co wychodzi z okrągłego ustrojstwa nie ma prawa byc benzyny najlepiej ściągnij z tego wężyk w czasie pracy silnika i zobaczysz czy z niego nie leci jeśli nie to nie zakładaj tylko zgaś motor i uruchom po 5 10 min. być możę zapali bez problemu jeśli tak to znalazłeś przyczynę jeśli nie to trzeba szukać dalej

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 17:19:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
enduro7777 napisał(a):
w tym wężyku co wychodzi z okrągłego ustrojstwa nie ma prawa byc benzyny najlepiej ściągnij z tego wężyk w czasie pracy silnika i zobaczysz czy z niego nie leci jeśli nie to nie zakładaj tylko zgaś motor i uruchom po 5 10 min. być możę zapali bez problemu jeśli tak to znalazłeś przyczynę jeśli nie to trzeba szukać dalej

Czyli ściągnąć wężyk z tego ustrojstwa okrągłego idącego drugą strona do pressure sensor tam gdzie również gaz przychodzi (LPG)

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 22:56:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ten wężyk u mnie dochodzi do zespołu przepustnic u ciebie jest założona sekwencja to możę gazownicy coś zmienili . możę im też potrzebne było podciśnienie z za przepustnic . sciągnij wężyk z tego srebrnego dekielka-puszki co jest umieszczona na magistrali paliwowej

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: