.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 17:59:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDI C4] Prośba o analizę danych z VAG- nowe dane
PostNapisane: 15.paź.2006 19:26:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
Jeszcze nie wszystko mam ale od czegoś trzeba zacząć:
1. Pojawia mi się błąd którego nie można skasować:

1 DTCs Found:
00550 - regulacja poczatku wtrysku
17-00 - Control Difference

2. Prośba o informację co to za sterownik:

Protocol: KW1281
Controller: 4A1 919 033 HG
Component: C4-KOMBIINSTRUMENT D00
Coding: 00050
Shop #: WSC 75205

3. teraz turbina itd:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

pozdrawiam i dziękuję za ewentualną pomoc

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Ostatnio edytowano 21.paź.2006 19:18:29 przez harryON, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 19:34:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
to jest seria?
[patrzac na 003 nie wyglada na serie]

011 wyglada bardzo zle. turbo nie pompuje.

013 - na oko ok. 250 000 - 300 000 km. mieszcza sie w normach VAG, ale niedlugo pora rozbic swinke-skarbonke.



prosimy o cala palete logow.
[szczegolnie 004]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 19:40:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
meszrum napisał(a):
to jest seria?
[patrzac na 003 nie wyglada na serie]

011 wyglada bardzo zle. turbo nie pompuje.

013 - na oko ok. 250 000 - 300 000 km. mieszcza sie w normach VAG, ale niedlugo pora rozbic swinke-skarbonke.



prosimy o cala palete logow.
[szczegolnie 004]



z tego co mi wiadomo to seria ale któż to wie.
no właśnie ta turbina mnie martwi :/ wygląda, że kapilica czy może jakieś wskazania.
Jutro postaram się wrzucić pozostałą część logów. 004 na jałowym czy pod obciążeniem, co jeszcze ewentualnie by się zdało?

dzięki

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 20:04:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zrob jeszcze 008 pod obciazeniem .....

:galy: 011 .... to autko jezdzi .... :?:

chyba pora udac sie z autkiem do doktora TDI ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 20:24:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
spanky napisał(a):
zrob jeszcze 008 pod obciazeniem .....

:galy: 011 .... to autko jezdzi .... :?:

chyba pora udac sie z autkiem do doktora TDI ... ;-)


mi się wydawało, że nawet fajnie jeździ. Rozpędza się nieźle i jedzie szybko do 200.

boję się co będzie po wizycie u doktora, może lepiej tego nie robić bo będzie niebezpiecznie :D

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 20:47:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
prosimy o nastepujace grupy:
jalowy: 000 (basic settings), 001, 003, 004.
butowanie: 000, 004, 008, 010.


a moze jest dziura w dolocie?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 20:50:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
meszrum napisał(a):
prosimy o nastepujace grupy:
jalowy: 000 (basic settings), 001, 003, 004.
butowanie: 000, 004, 008, 010.


a moze jest dziura w dolocie?


była dziura w rurze tej do intercooler'a ale wymieniłem rurę. Jak można jeszcze zbadać dolot pod kątem szczelności?

dzięki za wskazanie bloków, jutro się podepnę

harryon

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 21:37:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Na moje oko po korekcji wtrysku to ten silnik ma spokojnie jakies 450-500 tys przejechane ale przeplywka reaguje dobrze. :peace:
Nie potrzeba krecic go do dechy wystarczy pod 4 tys bo to diesel

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 21:43:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jack napisał(a):
Na moje oko po korekcji wtrysku to ten silnik ma spokojnie jakies 450-500 tys przejechane ale przeplywka reaguje dobrze. :peace:
Nie potrzeba krecic go do dechy wystarczy pod 4 tys bo to diesel

Mój ma identyczne korekty i ma 280 najechane ;)

Przeprowadź jeszcze testy turbiny po naprawie rury i zrób testy z bloków tak jak napisał Meszrum.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 21:51:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
baskecik napisał(a):
Jack napisał(a):
Na moje oko po korekcji wtrysku to ten silnik ma spokojnie jakies 450-500 tys przejechane ale przeplywka reaguje dobrze. :peace:
Nie potrzeba krecic go do dechy wystarczy pod 4 tys bo to diesel

Mój ma identyczne korekty i ma 280 najechane ;)

Przeprowadź jeszcze testy turbiny po naprawie rury i zrób testy z bloków tak jak napisał Meszrum.


to już niestety jest po wymianie rury, chyba, że jeszcze gdzieś ciągnie lewe powietrze ale nie słychać syku.

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 22:35:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wg mnie dolot moze byc dziurawy jak moja skarpeta.

czy ten samochod ma jeszcze katalizator?
jezeli tak, to odepnij rure z katem (jezeli taka konstrukcja jest w C4) i zVAG'uj 011 ponownie [w halasie tym razem].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 22:39:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jesli te tesy sa po naprawie rury, to albo rura źle naprawiona albo N75 rzucił robotę, albo autku brakuje powietrza (zasyfiony filtr powietrza lub kat).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 23:21:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Skoro bedzie sprawny N75 oraz czysty filtr powietrza i katalizator drozny to wina tkwi w turbinie . Westegate nie domyka sie lub lopatki turbiny po stronie spalin sa juz tak liche iz nie moga rozpedzic sprezarki . Mozesz sciagnac podcisnienie od tego silowniczka co jest pod turbina i zaslepic , wtedy sprawdz w bloku 11 czy nadal nic sie nie zmienia .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 09:24:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Patrząc na wynik z 003 wydaje mi się, że turbo dmucha całkiem ładnie. A ciśnienia nie ma, bo w dolocie zapewne jest dziura jak stąd do murmańska ;) Auto nie dymi przypadkiem?

Pozdrawiam
Jozef

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 09:32:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
Jozef napisał(a):
Patrząc na wynik z 003 wydaje mi się, że turbo dmucha całkiem ładnie. A ciśnienia nie ma, bo w dolocie zapewne jest dziura jak stąd do murmańska ;) Auto nie dymi przypadkiem?

Pozdrawiam
Jozef


powyżej 3k obr troszkę zaczyna

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 17:56:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
harryON napisał(a):
Jozef napisał(a):
Patrząc na wynik z 003 wydaje mi się, że turbo dmucha całkiem ładnie. A ciśnienia nie ma, bo w dolocie zapewne jest dziura jak stąd do murmańska ;) Auto nie dymi przypadkiem?

Pozdrawiam
Jozef


powyżej 3k obr troszkę zaczyna


na 90 % dziura w dolocie ... marsz do garazu i macac gumowe rury .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 18:30:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
mam jeszcze pytanie co do tej grupy 011...
To jest mierzone na postoju czy w czasie jazdy? Jeżeli w czasie jazdy to na jakim biegu?

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 18:33:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Mikpo napisał(a):
mam jeszcze pytanie co do tej grupy 011...
To jest mierzone na postoju czy w czasie jazdy? Jeżeli w czasie jazdy to na jakim biegu?

podczas jazdy ... na 3 lub 4 biegu od 1500-4500 rpm z sendalem w podlodze ... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.5 TDI C4] Prośba o analizę danych z VAG
PostNapisane: 16.paź.2006 22:41:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
nowa dawka emocji ;)

Niestety mam problem z logami bloku 000 jak i 000BasicSettings. Wszystko wygląda normalnie, tworzy się plik z nowym logiem ale jest pusty w środku. Nie bardzo wiem o co chodzi tym bardziej, że pozostałe "robię" identycznie i są :/

ale do rzeczy:

na jałowym

Obrazek
Obrazek
Obrazek

i teraz te z butowaniem

Obrazek
Obrazek

pozdrawiam i dziękuję za cierpliwość

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 23:30:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Zauważ, że Twój silnik "myśli" że powietrza ma pod dostatkiem, a w dolocie ciśnienie jest zaskakująco bliskie atmosferycznemu ;) Poszukaj dokładnie nieszczelności w dolocie, bo całkiem prawdopodobne że gdzieś tam jest.

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: