.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 15:56:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 07:24:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Blok 003 to recyrkulacja spalin nie dziala bo masz caly czas 5.1 na wolnych i podczas jazdy wiec cos jest nie tak ze sterowaniem . Blok 001 Nastawnik w pompie tez zmienia napiecie a powinno byc na wolnych obrotach mniejwiecej stale. Blok 004 przyspiesz kat wtrysku bo widac korekcja jest na poziomie 4,7 a silnik dobrze odpala kiedy ona sie zmienia pomiedzy 4,7-8 oczywiscie na wolnych obrotach. Najdziwniejsze jest to ze nie trzyma stalych obrotow 756-778 to bardzo dziwne . Chybana nastawnik w pompie dostaje telepawki :|

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 09:22:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jalowy 004:
kat wymagany 0.7
kat rzeczywisty 12.6

:galy:



wg mnie 003 (EGR) jest ok - z logow wynika, ze auto stalo dluzej niz 2 minuty na jalowym i ECU zamknal EGR.


ponawiam zapytanie: czy ten pojazd ma katalizator?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 09:50:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
meszrum napisał(a):
jalowy 004:
kat wymagany 0.7
kat rzeczywisty 12.6

:galy:



wg mnie 003 (EGR) jest ok - z logow wynika, ze auto stalo dluzej niz 2 minuty na jalowym i ECU zamknal EGR.


ponawiam zapytanie: czy ten pojazd ma katalizator?


z tego co mi wiadomo to ma

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 10:00:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
Jack napisał(a):
. Blok 004 przyspiesz kat wtrysku bo widac korekcja jest na poziomie 4,7 a silnik dobrze odpala kiedy ona sie zmienia pomiedzy 4,7-8 oczywiscie na wolnych obrotach.


auto pali na bez najmniejszych problemów

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 10:26:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
to zrob, prosze, test dynamiczny 011 z odpietym wydechem (przed katem).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 10:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
meszrum napisał(a):
to zrob, prosze, test dynamiczny 011 z odpietym wydechem (przed katem).


muszę się niestety posiłkować jakimś warsztatem bo nie bardzo mam gdzie odpiąć kata, ale zrobię :peace:

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 14:48:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 12:27:44
Posty: 26
Lokalizacja: warszawa
Jest żle ustawiony kat wtrysku!!!sprawdź go dokładnie w 04- Bassic S....grupa 000.Po wejściu klikasz TDI-Timming ,pojawia Ci się wykres na którym sprawdzasz dokładnie kąt wtrysku.blok 11.Komputer nie widzi jakie jest ciśnienie (nie wiem gdzie jest u Ciebie czujnik ciśnienia G71) jeżeli jest w ECU to między nim a dolotem jest wężyk gumowy,jeżeli jest dziurawy lub odłączony to będzie zły odczyt w bloku 11 !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 15:00:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
darkob napisał(a):
Jest żle ustawiony kat wtrysku!!!sprawdź go dokładnie w 04- Bassic S....grupa 000.Po wejściu klikasz TDI-Timming ,pojawia Ci się wykres na którym sprawdzasz dokładnie kąt wtrysku.blok 11.Komputer nie widzi jakie jest ciśnienie (nie wiem gdzie jest u Ciebie czujnik ciśnienia G71) jeżeli jest w ECU to między nim a dolotem jest wężyk gumowy,jeżeli jest dziurawy lub odłączony to będzie zły odczyt w bloku 11 !


może to dobry trop /na poczatek/. Jak skończe z tą turbiną to zabiorę się za kąty wtrysku. Zna ktoś może dokładnie miejsca pomiaru cisnienia w AEL'u.

Pytanie dodatkowe: spotkał się ktoś z Was z tym, że nie można zrobić logów w grupie 000?

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 15:16:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
harryON napisał(a):
darkob napisał(a):
Jest żle ustawiony kat wtrysku!!!sprawdź go dokładnie w 04- Bassic S....grupa 000.Po wejściu klikasz TDI-Timming ,pojawia Ci się wykres na którym sprawdzasz dokładnie kąt wtrysku.blok 11.Komputer nie widzi jakie jest ciśnienie (nie wiem gdzie jest u Ciebie czujnik ciśnienia G71) jeżeli jest w ECU to między nim a dolotem jest wężyk gumowy,jeżeli jest dziurawy lub odłączony to będzie zły odczyt w bloku 11 !


może to dobry trop /na poczatek/. Jak skończe z tą turbiną to zabiorę się za kąty wtrysku. Zna ktoś może dokładnie miejsca pomiaru cisnienia w AEL'u.

Pytanie dodatkowe: spotkał się ktoś z Was z tym, że nie można zrobić logów w grupie 000?

harryON


a widzisz dane z 000?
jezeli nie, to masz niezarejestrowana wersje VC'a.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 15:22:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
meszrum napisał(a):
harryON napisał(a):
darkob napisał(a):
Jest żle ustawiony kat wtrysku!!!sprawdź go dokładnie w 04- Bassic S....grupa 000.Po wejściu klikasz TDI-Timming ,pojawia Ci się wykres na którym sprawdzasz dokładnie kąt wtrysku.blok 11.Komputer nie widzi jakie jest ciśnienie (nie wiem gdzie jest u Ciebie czujnik ciśnienia G71) jeżeli jest w ECU to między nim a dolotem jest wężyk gumowy,jeżeli jest dziurawy lub odłączony to będzie zły odczyt w bloku 11 !


może to dobry trop /na poczatek/. Jak skończe z tą turbiną to zabiorę się za kąty wtrysku. Zna ktoś może dokładnie miejsca pomiaru cisnienia w AEL'u.

Pytanie dodatkowe: spotkał się ktoś z Was z tym, że nie można zrobić logów w grupie 000?

harryON


a widzisz dane z 000?
jezeli nie, to masz niezarejestrowana wersje VC'a.


są widoczne, Vaga mam od Leo i piknie wszystko działa. /poza tymi logami/. Wszystko robię tak samo jak w pozostałych blokach

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 15:26:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 12:27:44
Posty: 26
Lokalizacja: warszawa
sprawdź najpierw ten węzyk!!!zacznij sprawdzanie od tego co najtańsze.a później N75-elektrozaworek od TURBO.Chyba że wolisz na odwrót ;wymienisz turbo 1000zł póżniej N75 150zł i wężyk 5zł.Nie masz pełnej wersji vag-coma ,dlatego nie ma 000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 15:36:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
darkob napisał(a):
sprawdź najpierw ten węzyk!!!zacznij sprawdzanie od tego co najtańsze.a później N75-elektrozaworek od TURBO.Chyba że wolisz na odwrót ;wymienisz turbo 1000zł póżniej N75 150zł i wężyk 5zł.Nie masz pełnej wersji vag-coma ,dlatego nie ma 000.


czy N75 to ten zaworek, do którego dochodzą 3 wężyki /przy filtrze powietrza/?

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 15:37:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
darkob napisał(a):
sprawdź najpierw ten węzyk!!!zacznij sprawdzanie od tego co najtańsze.a później N75-elektrozaworek od TURBO.Chyba że wolisz na odwrót ;wymienisz turbo 1000zł póżniej N75 150zł i wężyk 5zł.Nie masz pełnej wersji vag-coma ,dlatego nie ma 000.


czy N75 to ten zaworek, do którego dochodzą 3 wężyki /przy filtrze powietrza/?

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 16:03:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 12:27:44
Posty: 26
Lokalizacja: warszawa
1000razy poruszany ten temat tu http://www.diagtronik.pl/forum/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 20:26:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
darkob napisał(a):
1000razy poruszany ten temat tu http://www.diagtronik.pl/forum/


dobra, dobra, ale ja jestem na forum audi ;)

wyjąłem przed chwilą ten zaworek N75. Podłączyłem pod 12V i :

coś tam niby tyka ale bardzo cichutko i delikatnie tak jakby jakiś elektromagnes próbował coś ruszyć ale z kiepskim skutkiem

prośba o info czy to załączanie zaworu jest zdecydowane /puknięcie/?

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 19:18:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
harryON napisał(a):
darkob napisał(a):
1000razy poruszany ten temat tu http://www.diagtronik.pl/forum/


dobra, dobra, ale ja jestem na forum audi ;)

wyjąłem przed chwilą ten zaworek N75. Podłączyłem pod 12V i :

coś tam niby tyka ale bardzo cichutko i delikatnie tak jakby jakiś elektromagnes próbował coś ruszyć ale z kiepskim skutkiem

prośba o info czy to załączanie zaworu jest zdecydowane /puknięcie/?

harryON


nawiązując do tematu, szukając przyczyny jednocześnie szukam turbiny i znalazłem z rozbitka za dobrą cenę z 4miesięczną gwarancją ale małe ale. To jest turbina K16 a o ile mnie pamięć nie myli to w moim aucie jest K14. Sprzedający twierdzi, że ta podejdzie ale nie do końca mu ufam.
Czy ktoś z Was wie coś na ten temat, można wsadzić K16?

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 19:45:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
k16 byla montowana w AAT wiec jesli to ten model turbinki to podejdzie bezproblemowo.
bedziesz mial wiekszego laga ale lepsza gore ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 20:42:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Po cóż lepsza góra a gorszy dół w dieslu ?
Przecież to odwrócenie idei ... powrót do benzyny ... :zly:
Szukać porządnej turbiny VTG i montować ... to jest dopiero radość z jazdy ... kopie od samego dołu i nie trzeba czekać aż się turbo rozkręci ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 21:55:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
baskecik napisał(a):
Szukać porządnej turbiny VTG i montować ... to jest dopiero radość z jazdy ... kopie od samego dołu i nie trzeba czekać aż się turbo rozkręci ...


masz jakis konkretny model na myśli, który by przypasował do AEL'a?

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 22:02:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Każde V6 TDI miało VTG :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 80 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: