.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 12:37:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c3 '90] zentralny zamek nie działa w drzwiach kierowcy
PostNapisane: 11.paź.2006 08:32:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Mam taki problem: centalny zamek nie daje się otwierać/zamykać kluczykiem z drzwi kierowcy (zamykane/otwierane sa tylko te jedne drzwi) Natomiast od strony pasażera kluczyk zamyka/otwiera wszystkie zamki bez problemu.
Czy problem leży gdzieś w okolicy zamka drzwi kierowcy, pod tapicerką drzwiową, czy szukać problemu w innym miejscu?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:11:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Sprawdz przewody elektryczne idace do zamka w klamce. Przekrecajac kluczyk zwierasz jeden przewod do jednego z dwuch pozostalych w zaleznosci w ktora strone przekrecasz. Albo uszkodzilo sie cos w tym przelaczniku, a raczej przeniesienie ruchu kluczyka na przelacznik, albo ktorys z kabelkow sie przerwal. Zdejmij obicie drzwi i sprawdz czy do zamka dochodzi napiecie.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:31:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Czyli rozumiem, że do klamki idą trzy przewody: jeden pewnie z +12V a dwa pozostałe dostają sygnał "zamknij" i "otwórz". I teraz pytanie. Czy te przewody idą bezpośrednio do pompki centrallnego zamka pod siedzenie, czy "po drodze" jest jeszcze jakiś sterownik, czy coś w tym stylu?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:53:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 13:32:12
Posty: 45
Lokalizacja: Pruszków
mam tak samo jak opisujesz ,
przyzwyczaiłem się do wyciągania łapy żeby otwożyć pasażerowi
jak wiozę damę to i tak najpierw jej otwieram :peace:

_________________
Audi 100 C3 NF Avant+Blos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 11:47:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
a ja nienawidzę, jak cokolwiek w moim aucie nie gra. Choćby najmniejsza pierdólka - wszystko MUSI być cacy :!:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 16:19:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
cygaro-avant napisał(a):
Czyli rozumiem, że do klamki idą trzy przewody: jeden pewnie z +12V a dwa pozostałe dostają sygnał "zamknij" i "otwórz". I teraz pytanie. Czy te przewody idą bezpośrednio do pompki centrallnego zamka pod siedzenie, czy "po drodze" jest jeszcze jakiś sterownik, czy coś w tym stylu?


Przewody idą prosto do pompki. Możesz podać napięcie bezpośrednio na pompkę i sprawdzić, czy central zadziała (z drzwi kierowcy idzie zielono-niebieski kabel), wydaje mi się, że central steruje masą.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 16:27:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Obstawiam przetarcie przewodu sterującego otwarciem/domknięciem zamka w osłonie gumowej przy przejściu z kabiny do drzwi. W 16-letnich autkach takie rzeczy to normalka. :)
Pompka działa, ponieważ drugi zamek też pełni rolę mastera.
Druga sprawa to sam przełacznik, ale tutaj trzeba bedzie już rozebrać boczek.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 18:54:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Cześć.
Naprawiałem to niedawno. W osłonie gumowej, między drzwiami i nadwoziem, pęknięty był przewód +12V - centralny zamek ani nie otwierał, ani nie zamykał. Przewód nosił już "ślady" naprawiania. Tapicerkę dzrzwi zdjąłem niepotrzebnie - przełącznik centralnego był w idealnym stanie. Naprawę można było zrobić zsuwając osłonę, chociaż trochę tam "ciasno" i nie wiadomo ile centymetrów przewodu "wyciągniesz". Ja wlutowałem ok. 5 cm - przy zdjętej tapicerce było bardzo wygodnie. Nie daję gwarancji, że masz to samo, ale sprawdź.
Pozdrawiam.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 07:50:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
I Baskiecik i Lake macie rację - przeratły się OBA :galy: przewody z napięciem. Nie miałem czasu wczoraj, ale przy najbliższej okazji wymienie wszystkie trzy - żeby działało przez kolejne 16 lat.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: